3*

49 4 1
                                    

Ik open mijn ogen die starend naar een onbekend plafond kijken. Ik probeer het te herkennen maar helaas weet ik totaal niet waar ik ben. Ik kijk rond me en zie niks alleen een boxershort en meubels natuurlijk. Ik trek de witte dons van me af en leg mijn hand op m'n hoofd van de pijn. Ik lig in mijn ondergoed en probeer me de avond te herinneren. Er staat een wekker naast me en ik kijk hoe laat het is. 8:30 zie ik staan op de wekker van Cars. Ik staar er naar en zonder dat ik het besef heb ik een 'een-lelijke-Cars-wekker' blik. "Oh ja, niet op die wekker letten, ik kreeg hem toen ik vijf was" hoorde ik een jongensstem zeggen. Mijn ogen zochten naar de onbekende maar zagen geen beweging in de kamer. Ik ging recht zitten en keek recht in de badkamer van de jongen waardoor ik zijn hoofd zag in de spiegel. Zijn bovenlijf was bloot en de onderkant was bedekt door een witte handdoek. Zijn haren waren nat en hij stond op een badmatje. "Euhmm, wie ben jij? Hebben we elkaar gisteren ontmoet?" probeerde ik zo beleefd mogelijk te vragen.
-"Ja, we zijn gisteren aan de praat geraakt en ja, toen ben je mee naar huis gegaan. We waren allebei zat, maar jij wel harder dan mij." zei hij gniffelend.
"Oh ja ik ben Cedric, Scarley als ik me het nog goed herinner?"
-"Scarlett" corrigeerde ik hem.
Hij kwam weer op bed zitten toen hij zich al had omgekleed. Hij kwam naast me liggen en we keken naar de lichtgevende sterren op zijn plafond.
"Hey Cedric"
Hij gniffelde en legde zijn hand op de mijne. Ik vond het raar maar genoot er raar genoeg enorm hard van. Het was 4 jaar geleden dat ik een relatie had en eigenlijk miste ik dat gevoel soms wel. "In welke straat zijn we eigenlijk?" vroeg ik.
-"Die ene straat om de hoek van jou," hij gniffelde opnieuw, "heb je een vriendje"
-"Nope, forever alone, jij?" Zijn antwoord was ook nee en toen keek hij naar mij. Ik niet naar hem maar ik voelde zijn ogen die staarde naar mijn gezicht. Ik was nieuwsgierig hoe zijn blik er nu uitzag en draaide ook m'n hoofd langzaam om. Ik keek naar zijn blauwe ogen en ik gaf (perongeluk) een blik naar zijn buikspieren. Er verscheen een grijns op zijn gezicht en hij keek mij met fonkelende ogen aan. Ik draaide me om en zette mijn twee voeten op de grond. Ik kleedde me aan en hij bleef maar staren met die ogen. Als laatste trok ik mijn t-shirt (met biervlekken) over me heen en toen ging de deur open. Er kwam een mevrouw, ik schat iets in de 40 binnen en keek met grote ogen naar mij. Nadat ze besefte dat dat onbeleefd was zei ze vriendelijk goedendag: "Hallo, euhm..."
-"Scarlett, hallo mevrouw" Ze glimlachte naar me en trok de deur weer dicht nadat ze een blik naar haar zoon had geworpen met exact dezelfde blauwe ogen. Hij keek me lachend aan en ik plofte weer op bed. We lagen wat te praten en we hadden super veel fun, ik was denk ik een beetje aan het flirten maar dat mocht wel met zo'n knappe jongen en ook nog eens vriendelijk. Hij gaf me elke minuut een compliment en nadat ik hem stop zette praatten we over onze interesses. "Jij" zei hij charmant.
-"Jij, en Cara" zei ik.
-"Ik en Cara-wie komt zich bemoeien?" zei hij glimlachend.
Ik pakte mijn gsm om mijn achtergrond van Cara te laten zien maar toen zag ik 15 gemiste oproepen. Ik was zo druk bezig met Cedric dat ik echt geen zin had om nu te luisteren naar gezaag van mama, hysterisch gedoe van mijn vriendinnen of een vreemde die belt dat ik zogezegd de lotto heb gewonnen. Ik negeerde had zonder ook maar te kijken van wie de oproepen waren en begon een uitleg over Cara Delevingne. De bel ging en ik hoorde de 40 jarige mama van Cedric roepen dat hij samen moest komen met mij. "En zet er wat voort achter alstublieft, het is dringend!"

The life of a Cara loverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu