Chapter 5

422 9 5
                                    

Did y'all manage to get the grim card for 109 year disney thingy?
Anyways might not be best in grammar. This was written at 12:00 in the morning or night.
'𝐇𝐢' 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠
"𝐓𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐫 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Red roses tyrant 🌹
It seems you made it this far reader. Can you change them using the power of love? (/j) but seriously you'll end up having to go to therapy yourself by the end.

Was about to put this book on hold but then I remembered "never back down never what? Never give up 💪💪"
😔😔 and also shrek why give up on life when shrek is life, shrek is love.

Starring
Riddle rosehearts
I'm glad you're not a rule breaker..

Trey clover
Huh? You want to bake with me?

Cater diamond
Hey! You should take a picture with me!

Ace Tappola (half 1)
Stop reminding me of that accident! (He got smush under a cauldron)

Deuce spade (half 2)
Mm..i hope you're proud of me..m/n

Enma Yuuken
M/n..we should stick together.. (Yandere arc? 🤨 nah jk unless you want this to become a yandere book)

Grim
Hey Henchmen! Give me tuna!

Leona kingscholar
Mm..what do you want herbivore?

Ruggie bucchi
shrhehehehe(𝐌𝐞 𝐭𝐨𝐨👍🥲)
That's all I can think of I'll edit it if I missed some. Now proceed
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝐍𝐨 𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐩𝐨𝐯
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐯𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 *𝐛𝐚𝐧𝐠!* 😣(𝐩𝐩𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐠𝐥) 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐚 𝐬𝐢𝐥𝐡𝐨𝐮𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐦/𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐧𝐨 𝐬𝐨 𝐦/𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞👍, 𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐜𝐞. 𝐍𝐨𝐰 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐰 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐢𝐬𝐦 (𝐜𝐫𝐞𝐰𝐞𝐥) 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐚 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮👉.

𝐌/𝐍 𝐏𝐨𝐯
𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫, 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐭 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐧𝐨. 𝐒𝐨 𝐈 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐝𝐨𝐰𝐧, 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐈 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐜𝐞?
𝐍𝐨 𝐨𝐧𝐞'𝐬 𝐩𝐨𝐯
𝐌/𝐧: "𝐚𝐜𝐞? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐞?"
𝐀𝐜𝐞: "𝐚𝐡𝐡! 𝐓𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐢𝐭 𝐈'𝐦 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬𝐥𝐚𝐛𝐲𝐮𝐥! 𝐈'𝐦 𝐣𝐨𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐠𝐨𝐨𝐝
𝐌/𝐧, 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧, 𝐠𝐫𝐢𝐦: 𝐰𝐡𝐚-
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭-
𝐘𝐮𝐤𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐭𝐞 𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐭?
𝐀𝐜𝐞: 𝐘𝐞𝐚𝐡, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐢𝐭! 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐈 𝐝𝐢𝐝! 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐮𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐬𝐨 𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐤𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞. 𝐓𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬! 𝐁𝐢𝐠 𝐨𝐧𝐞𝐬, 𝐭𝐨𝐨!
*𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤- 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐜 𝐡𝐞 𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐮𝐧𝐛𝐢𝐫𝐭𝐡𝐝𝐚𝐲*
𝐀𝐜𝐞:And no here I am..
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐬𝐨..𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐢𝐬 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞?
𝐀𝐜𝐞: 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐦𝐲 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐭!?
𝐌/𝐧: 𝐰𝐞𝐥𝐥..𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐛𝐮𝐭..𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝 𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐫𝐭..
𝐀𝐜𝐞: 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝟑 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬!
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐲?
𝐌/𝐧: 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞..𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧?
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: *𝐬𝐧𝐨𝐫𝐞𝐬*
𝐌/𝐧: 𝐚𝐡..𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐈 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞..
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧, 𝐠𝐫𝐢𝐦: 𝐰𝐡𝐚𝐭!?
𝐀𝐜𝐞: 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐦/𝐧!
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧!
𝐀𝐜𝐞: 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐧𝐨𝐭! 𝐈 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠! 𝐌/𝐧! 𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮-
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐚𝐜𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐈'𝐦 𝐬𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦.
*𝐮𝐦𝐦..𝐭𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧?*
𝐌/𝐧: 𝐮𝐦𝐦..𝐠𝐮𝐲𝐬? 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦, 𝐈'𝐥𝐥 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐠𝐫𝐢𝐦.
𝐀𝐜𝐞 𝐧 𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐡𝐚𝐚!? 𝐍𝐨 𝐰𝐚𝐲!
𝐌/𝐧: 𝐡𝐚𝐚..? 𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝. (𝐃𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐚𝐟)
𝐀𝐜𝐞 𝐧 𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐍𝐨! 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐡𝐢𝐦! (🤨)
𝐌/𝐧: 𝐨𝐡..𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐰 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫!
Ace, grim and 𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐰𝐡𝐚-
*𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩*
*𝐭𝐡𝐲 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲*
*𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐧𝐠*
𝐀𝐜𝐞: 𝐚𝐡𝐡..𝐢 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐬 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫..*𝐬𝐧𝐨𝐫𝐞* 𝐠𝐮𝐲𝐬?..*𝐬𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐮𝐩* *𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐧𝐠* 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐧! 𝐈'𝐦 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠!
*𝐨𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫*
𝐀𝐜𝐞: 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞!? 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐞?
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞.
𝐀𝐜𝐞: 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩! 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐢𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐝?
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥! 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐭𝐞.
𝐀𝐜𝐞: 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐝!?
𝐌/𝐧: 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞?
𝐀𝐜𝐞: 𝐦/𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞?
𝐌/𝐧: 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐰.
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐚𝐡! 𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭. 𝐍𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐈'𝐦 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞.
𝐌/𝐧: 𝐈'𝐦 𝐦/𝐧, 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞. 𝐚𝐜𝐞, 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐢𝐳𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞𝐰𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐚 𝐝 𝐡𝐞'𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧!
𝐀𝐜𝐞: 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐞𝐚𝐬𝐢𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐢𝐭 𝐢𝐬..
𝐌/𝐧: 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐚𝐝..𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐞𝐚𝐭.
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐝????
𝐌/𝐧: 𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐞 𝐝𝐨! 𝐈𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐛𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 (𝐜𝐫𝐞𝐰𝐞𝐥)
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐰𝐡𝐞𝐧?
𝐌/𝐧: 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞!
𝐀𝐜𝐞, 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞, 𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧, 𝐠𝐫𝐢𝐦: ....
𝐌/𝐧: 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠!
*𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐝 🍲𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐨𝐫𝐫𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞*
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐨𝐝 𝐦/𝐧!
𝐌/𝐧: 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞! 𝐍𝐨𝐰 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐚𝐭𝐞!
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐲𝐞𝐚𝐡! 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐜𝐞'𝐬 𝐝𝐨𝐫𝐦!
𝐀𝐜𝐞: 𝐡𝐞𝐲! 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐮𝐫!
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠.
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭.
*𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬𝐥𝐚𝐛𝐲𝐮𝐥*
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐰𝐨𝐚𝐡! 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐫𝐬!
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐡𝐞𝐲! 𝐎𝐮𝐫 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐢𝐭'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭.
𝐌/𝐧: 𝐈 𝐚𝐠𝐫𝐞𝐞! 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐢𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐚 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠..
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: ..
𝐌/𝐧: 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧..𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐨𝐥𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐧𝐞!
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐖𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞.
*𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐚𝐲 𝐢𝐧 (𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐳𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐭𝐞𝐫)*
??? : 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐫𝐞𝐝! 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟𝐟!
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: '𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐬 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫..'
𝐌/𝐧: 𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧! 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐢𝐬 𝐚𝐭!
??? : 𝐡𝐮𝐡? 𝐎𝐡 𝐡𝐞𝐥𝐥𝐨! 𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐞? 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠?
𝐀𝐜𝐞: 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠?
𝐎𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞: 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐥𝐢𝐧𝐝? 𝐈'𝐦 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐫𝐞𝐝 𝐝𝐮𝐡.
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐖𝐡𝐚𝐭? 𝐖𝐡𝐲?!
𝐎𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞: 𝐡𝐚𝐡𝐚! 𝐒𝐨 𝐧𝐚𝐢𝐯𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 "𝐧" 𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐰𝐛. 𝐖𝐚𝐢𝐭- 𝐚𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧-𝐭𝐡𝐚𝐮𝐦𝐚𝐫𝐤 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐝𝐞𝐥𝐢𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐭 𝐧𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝?
𝐀𝐜𝐞: 𝐚𝐡..𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐮𝐧𝐭 𝐮𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐢𝐭..?
𝐎𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞: 𝐀𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮! 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞𝐰𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧'𝐬 𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭! 𝐎𝐡! 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐫𝐬𝐚! 𝐈'𝐯𝐞 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐥𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐦𝐞. 𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐫𝐚𝐛 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤 𝐩𝐡𝐨𝐭𝐨..*𝐬𝐧𝐚𝐩* 𝐢𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐟 𝐈 𝐩𝐨𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜𝐚𝐦, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭? 𝐆𝐢𝐦𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐠 𝐲𝐨𝐮.
𝐀𝐜𝐞: 𝐈'𝐦 𝐚𝐜𝐞.
𝐃𝐞𝐮𝐜𝐞: 𝐝𝐞𝐮𝐜𝐞
𝐘𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧: 𝐲𝐮𝐮𝐤𝐞𝐧
𝐆𝐫𝐢𝐦: 𝐆𝐫𝐢𝐦!
𝐌/𝐧: 𝐈'𝐦 𝐦/𝐧 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮!
𝐎𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐥𝐞: 𝐔𝐩𝐥𝐨𝐚𝐝𝐞𝐝! 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭. 𝐎𝐡, 𝐈'𝐦 𝐜𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐚𝐦𝐨𝐧𝐝, 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲. 𝐈'𝐦 𝐚 𝐣𝐮𝐧𝐢𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬𝐥𝐚𝐛𝐲𝐮𝐥. 𝐁𝐮𝐭 𝐜𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐲-𝐜𝐚𝐲 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐲-𝐜𝐫𝐚𝐲! 𝐍𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐜𝐡𝐚.
𝐓𝐨 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝

His kindnessWhere stories live. Discover now