Strašne som od teraz nenávidela našu učiteľku ktorá má poslala si sadnúť ku Davidovi. Hodina prešla ako voda David mi robil celú hodinu nervy a mňa to stvalo ale nemohla som s tím nič spraviť. Už skončila hodina a ja som išla ku vivian lebo som už nechcela byť pri Davidovi.
Prišla som ku viviane a išli sme ku skrinkam si odložiť veci. Vivian mala na druhej strane skrinku. A najhoršie je na tom ze David ma skrinku ďalej o dve skrinky odo mňa na pravo takže to ma fakt štve a radšej by som bola kebyže tam ma skrinku vivian. Ale bohužiaľ nič s tím nespravím.
Teraz máme veľkú prestávku takže musíme ísť von na dvor a je to strašne otravné. A vždy keď tam prídeme tak furt niekto príde za vivian a začnú sa spolu rozprávať jakeby som tam nebola. Ale vivian není taka žeby ma odstrkla alebo tak poznáme sa od detstva a zase ja niesom taky spoločenský typ ako je vivian ja som ten typ tichého človeka.
A vivian poslednú dobu sa chová trosku cudne jakeby mi niečo tajila ale ona to nedá a povie mi to určite.
My z vivian sme si nasli na tom dvore taky flek kde furt chodíme a tak a vivian tam občas aj fajčí cigy abo si dá zuvak ale mňa to vôbec neťahá a ešte som to nikdy nemala. A ani nechcem.Prišli sme tam sadli sme na takú lavičku a prišiel k nám jeden chalan bol celkom pekný mal čierno hnedé vlasy hnede oči bol vysoký a mal taky baggy štýl a mne sa taky štýl paci. Ale viem ze prišiel za vivian lebo je populárna na skole takže a každý chalan je do nej zabuchnuty. A niekedy sa so mnou aj ľudia bavia za to ze som naj kamoška vivian. A niekedy je vivian aj na ných zla a také veci takže preto každý má prednou rešpekt.
Ten chalan sa mi zdá ze sa vola Daniel a vivian furt sa dajak začne meniť začne sa viacej upravovať a mam taky pocit ze sa jej daniel paci. A podľa mna sa k sebe hodia sú úplne rovnaký a tam isto fetnuty on tiež berie zuvaky i vivian a sú pre seba úplne ako stvorený len neviem ako to vidí daniel.
A Daniel sa jej spýtal
Daniel: vivian mohla by si na chvíľu na slovíčko?
Vivian: jasne kľudne tak pod len ešte čakaj poviem Natálie ze idem na chvíľu preč ok.
Daniel: jasne v pohode.
Teraz sa vivian ku mne otočila a povedala mi.
Vivian: počuj Nat (skratka môjho mena)
Natálie: áno viv (skratka mena vivian)Vivian: nebude ti vadiť keď pôjdem na chvíľu preč z Danielom sa porozprávať
Natálie: nie v pohode len chod.
Vivian: oki dobre zachviľu som späť dobre.
Natálie: jasne jasne len už chodVivian sa postavila a odišla z Danielom dakde za roh išli vôbec nemám tušenie o co ide ale nebudem vyzvedat niesom ten typ človeka.
Stále som sedela sama na tej lavicke preslo už 5 minút a vivian stále sa nevrátila bud išli na záchod alebo sa stále rozprávajú vivian už neni panna ako ja a ja ešte nemám v pláne mat sex a ani ešte nechcem mať ja si počkám na toho pravého s ktorým to budem chcieť stratiť.
Začala som sa raz z mojimi chodidlamy lebo som sa nudila a už ma to niekedy aj štve ze furt tu niekto chodí a furt dačo chcu od vivian. A jak som sa hrala s chodidlamy tak mi niekto hodil loptu do hlavy strašne ma to za bolelo lebo strašne tvrdá zobrala som tu loptu do ruky a pozrela sa kto ju hodil samozrejme ze kto iný než David však on mi nedá pokoj ani za nič.
Prevrátila som z očami a on vykríkol.
David: no co ani nevieš jak sa hádže lopta ty chudera.
Strašne ma nasral jak mi povedal to slovo chudera a strasne silno som stlačila tu loptu a hodila ju po ňom síce som netrafila jeho lebo sa stihol uhnut ale jeho kamoša tak fajne do brucha.
A on sa nasral a začal utekať ku mne a ja som nevedela čo mám robiť proste som tam na tom mieste zamrzla a zostala stáť. Prišiel ku mne a začal mi hovoriť.
David: ty mala sprostá skurvena pica kukaj co si spravila (strkol do mňa) vidíš to kvôli tebe môj kamoš dostal z loptou do brucha (zase do mňa strkol tento raz som spadla na zem) lebo prečo lebo si pica!!
Teraz som sa nasrala a rýchlo som sa postavila a povedala som mu.
Natálie: nikto mi nebude hovoriť ze som pica nikto do mňa strkať nebude dobre ty skurveny kokot daj sa vypchat.
A dala som mu facku a vpluvla som naňho slynu a išla som dnu lebo už sme mali ísť do vnútra lebo nám začína zachviľu ďalšia hodina.Bolo na ňom vidno ze je nasraty a ze som to asi dojebala ale nikto sa ku mne takto správať nebude. Vošla som dnu išla ku skrinkam vybrala si učebnice ktoré mu treba a išla na ďalšiu hodinu.
Prišla som do triedy sadla si na moje nádherné nové miesto a čakala som kým príde ucka. Otvorili sa dvere myslela som si ze je to ucka ale bol to David a trosku mi bolo aj nepríjemné za to co som spravila ze mi teraz niečo bude chcieť spraviť z jeho kamošmi.
Pozrel sa na mňa a usmial sa mi priamo do tváre a už som vedela ze mi už niečo plánuje spraviť. Prišiel ku mne sadol si vedľa mňa otočil sa ku mne ja som sa radšej ani naňho nepozerala a zrazu mi povedal.
David: aby si vedela ze som s tebou ešte neskončil a žiadne dievča mi dávať facky nebude a ani nebude na mňa plut rozumela si mi a keď ne tak si to s tebou vyriešim.
Natálie: a ty aby si vedel mne nikto nebude nedávať ze som chudera alebo ze som pica a mne je jedno co hovoríš ci sa ta mam báť alebo nie je mi to jedno môj zlatý a vôbec neľutujem tu facku a ešte jak som na teba vpluvla aby si vedel.
David: fajn ako chceš ty si si to vybrala ty nedopadnes dobre.
Teraz vošla naša triedna do triedy povedala ze nemusíme vstávať a pozdraviť sa a povedala ze mame byť ticho lebo nám ide niečo povedať takže.
Triedna: takže žiaci tento týždeň takže zajtra sa začína prespavacka v lese v malých chatkách v každej chatke sú po dve izby a už som urobila dvojice kto a ako budú spolu mat izbu takže teraz ma pozorne počúvajte dobre no Adam ty budeš z biancou, filip ty z Annou, alexis ty budeš z Andreou, brent ty budeš z Jakubom, samo ty budeš z misou, ariana ty budeš z Dianou, jack ty budeš z maxom, vivian ty budeš z Danielom, Natálie bude z Davidom.
Keď ma niekto s tým problém tak ja s tým nič nespravím proste sa to tak dalo tak to bude každý dostane teraz číslo chatky a jak som hovorila mena za sebou tie dvojice budú spolu v chatke takže tak dobre. Takže vivian daniel Natálie a David vy mate číslo chatky 396. A zajtra sa stretneme pred školou a ide celý druhý ročník strednej školy takže bude nás tu celkom veľa dobre.
Takže zajtra buďte presne o 7:55 všetci tu pred školou rozumely ste mi všetci a je to povinné dobre takže a zoberte si dlhé krátke veci aj plavky keď tak potom nejaké veci do lesa sprej proti komárom a kliešťom dobre. A keď tak ešte sa bude posielať správa rodičom a tam to bude všetko napísané dobre takže na zabudnite zajtra 7:55 pred školou a včas hlavne ty David dobre
David: jasne jasne pani učiteľka nebojte sa.
Triedna: dobre tak ďakujem vám za vašu pozornosť a pekný zvyšok dna nech sa vám darí dobre takže majte sa.
Celá trieda: dovi
No ma jebne to nemôžem mať izbu z vivian ale z Davidom kurva ten mi ešte niečo spraví alebo tam bude ešte hulit a nosiť si tam dajaké prostitútky ešte ty kokos.
David: aby si vedela na tento výlet nikdy nezabudnes ver mi.
Ja som sa naňho iba pozrela a vedela som ze to nedopadne dobre s tým výletom ale musím sa naňho pripraviť.
Už nám na dnes skončila škola a ja a vivian ideme už konečne domov.
Pokračovanie v part 3.