Už nám skončila škola a ja z vivian idem už konečne domov.
Išli sme po chodníku a spýtala som sa vivian.Nat: nechcela by si dnes prespať u mňa?
Viv: jasne prečo nie len si budem musieť ísť po veci a potom k nám príde návšteva okolo tej 15:00 do 16:40 budú u nás takže o takých 16:55 poviem mame ci by ma priviezla k tebe domov.
Nat: ok tak dobre takže keď tak mi ešte napíš či budeš môcť a tak dobre.
Viv: jasne majsa.
Nat: aj ty.Ešte sme sa z viv objali a obidve išli svojou cestou ona do ľavá a ja do práva. Najhoršie je na tom ze na mojej ulici býva David a mňa to furt sere robí furt tote pojebane party a furt a furt tam robia nejaké picoviny mňa to už nebaví. Teraz som strašne dúfala ze ho nestretnem z jeho partiou a s tými štetkami s ktorými sa baví keď ich vidím idem z nich vracať. Fuj tri kilá make up si dávajú.
Prešla som ešte takou jednou uličkou aby som sa dostala už konečne na moju ulicu a vybrala sa smerom k môjmu domu. Počula som za sebou zvuk pneumatík a hlasné hudby a jediný kto tu takto jazdy je David z jeho partiou takže to budú určite oni. Ale keď ma spoznajú tak mi začnú robiť obrovské nervy jak furt vždy pri mne zastavia alebo ma sledujú a mi nadávajú . A na to už nebaví furt to samé dookola a nedajú mi pokoj.
Uz sa blížili ku mne ja som trochu zrýchlila aby som od nich odišla co najrýchlejšie. Ale však márne zastavili pri mne a začali mi hovoriť. ( ešte mena tých ľudí ktorý sedia v tom aute, Viktor, Alex, David, Andrea, Soňa, Lucia).
Viktor: no co Natálie kam ze ideš?
Ja som ho ignorovala lebo som nemala naňho nervy a nechcelo sa mi hrať z ným tu jeho hru.
Viktor: no tak prečo ma ignoruješ ha?
Veď dobre vieš ze ti neublížim ze ta iba dostanem do postele a pretiahnem bhahaha.
Teraz ma fakt nasral co mi povedal tak som mu to vrátila.Nat: prepáč ale stebou by som sa nikdy ne vyspala lebo tam dole nič nemáš a ani mikroskop by ti nepomohol. Dievča to si zabila ale možno aj ne lebo ho to mohlo nasrať. Začala som trosku viacej pridávať do kroku lebo ma to už s ním nebaví hrať tu jeho hru.
Viktor: a vlastne čo to ja robím veď ja nespím s chuderami ako si ty!
David: dobre už si si to vyriešil a ser na ňu a nechaj ju tak.
Soňa: zlatko co je stebou nepoznáš srandu alebo co bože 🙄
David: daj mi pokoj.
Soňa: tak prepáč keď som ti niečo spravila bože 😒
Alex: niekto sa nám tu szle vyspal alebo co? 🤣
Ostatný:🤣🤣🤣.Bolo mi to strašne divne ze ja má David jakeby zastal väčšinou to bol on ktorý bol ku mne najviac hnusný a nepríjemný ale tentokrát sa ma zastal.
To je divne no ale nic idem radšej už domov stade.Prišla som domov odomkla dvere išla som vojsť dnu ale niekto ma zastavil a povedal moje meno tak som sa otočila a bol tam.
David nechápala som co sa deje a bolo mi to divne ale jeho partička v aute nebola a ani Soňa.
Prišiel ku mne a povedal mi.
David: chcem sa ti ospravedlniť za Viktora je to debil.
Nat: skôr kokot ako debil ale v pohode.
David: 🤣
Nat:🤣Mala som taký divný pocit jakeby som sa doňho zaľúbila alebo co ale nie Natálie preber sa je to tvoja enemy nenávidíš ho nemoze sa ti páčiť.
Pozerala som sa naňho a on na mňa mal nádherné hnedé oči do ktorých by som sa pozerala kľudne celý deň. Uff musím byť teraz riadne divná.(David)
Nemôžem si pomôcť ale Natálie ma strašne nádherné modré oči ako oceán kľudne by som sa do nich pozeral celý deň mal som taky divný pocit jakeby by som k nej niečo cítil, ale nie David prestaň je to tvoja enemy zabudni na to. Stále som sa jej pozeral do očí nemohol som odtrhnúť zrak bol to strašne nádherný pocit.
Ale už je to veľmi divne lebo tu stojíme jak kvocky a nič sa nedeje dobre tak to by už stačilo.David: okej um ale nemysli ze ti nebudem ti robiť zle a nervy lebo to ti budem robiť furt.
Nat: fajn ani ty na to nezabudni, tak dobre majsa👋🏻.
David: aj ty 👋🏻Vošla som dnu do domu a išla som do svojej izby. A nemohla som prestať myslieť na to co sa stalo medzi mnou a Davidom ako sme si pozerali do očí mala som obrovskú chuť ho pobozkať ale to by nebolo dobre a co by si po mne pomyslel a hlavne ma frajerku.
Ale aj tak stále mam ten pocit k nemu musím ist zavolať viv. Vlastne jej to poviem keď príde ku mne zapneme si nejaký film a tam jej to poviem.
Už je 16:50 a prišla mi sprava na mobil. Zobrala som si mobil odomkla ho mala som spravu od viv otvorila si tu spravu.
(chat)
Viv💗: mama mi dovolí prísť a zachviľu ma odvezie mama k tebe ok.
Nat: dobre teším sa a musím ti niečo povedať.
Viv💗: och nemôžem sa dočkať, dobre majsa idem si baliť veci a počuj nemôžem byť u teba i zajtra aj cez víkend lebo mama ide dakde pec z ocom a nechcem byť sama doma takže. Preto sa pýtam mohla by som?
Nat: jasne ze môžeš mne to vadiť nebude ani mojej mame.
Viv💗: dobre tak zachviľu sa vidíme majsa👋🏻.
Nat: aj ty sa maj👋🏻Bože jak ja zbožňujem to dievča 🤣. No je proste úžasné.
Je 16:56 a som dole v kuchyni a niekto zvonil dvere išla som otvoriť samozrejme ze tam bola viv pustila som ju dnu objalj sme sa pozdravila som jej mamu aj ona mňa a odišla a povedala ze viv ma byť slusna ach bože tie naše mami 🤣.
Isli sme do mojej izby zapli sme si telku dávali tam nejaké rozhovory s celebritami.
A nastal môj čas isla som to povedať viv.Nat: viv počúvaj musím ti niečo povedať.
Viv: tak.hovor diavca co sa deje.
Nat: tak dobre. Začala som jej to všetko hovoriť ona ma len počúvala občas sa zarazila potom usmievala.
Tak a už som jej to konečne všetko dopovedala.Viv: woow dievča tak ty to máš fajne po pletené.
Nat: to o tom dačo hovor, len ja neviem proste ci k nemu dačo cítim alebo nie proste achh ja to nedávam a mala som strašnú chuť ho pobozkať ale neurobila som to lebo som sa bála jeho reakcie a tak.
Viv: neboj všetko bude dobre ale boli by ste spolu dobrý par nebudem klamať 😉.
Nat: viv fakt 😑.
Viv: co hovorím ti pravdu 🤣.
Nat: tak diky no 🤣.Nat: a vlastne ako to je medzi tebou a denielom?
Viv: uff noo um sama neviem proste paci sa mi je strašne pekný ma dobre srdce a tak ale neviem ci sa mu ja páčim alebo ci dačo ku mne cíti.
Nat: dievča vážne každý chalan s teba umiera každý ide po tebe aj Daniel je to na ňom vidno.
Viv: naozaj?
Nat: jasne.Prešli 3 hodiny a mi pozeráme show kde majú nejaké celebrity za úlohu hrať nejakú postavu ktorú im výberu a jeden musí hádať kto je kto je to super a zabavne. Tak sme boli dalsie hodiny a už bolo 1:00 tak sme sa vybrali spať ale išli sme si urobiť ešte skin care a prezliecť sa do pyžamá a spat prišla som od kúpeľný do mojho šatníka a vybrala si pyžamo. Boli to čierne veľké kratasy a veľké čierne tričko na spanie tak som sa prezliekla ľahla si do postele viv tiež poprali sme si dobrú noc a zhasli svetlá a zatvorili oči a spali a nemohla som prestat myslieť na Davida co sa stalo medzi nami dvomi dnes pred mojim domom. Ale už musím spať zajtra vstávam do školy.
Tak toto je koniec pre part 3💋