⚘35

1.6K 75 43
                                    

Taehyung
Jungkook nereye gittin
Bıraktın mı yine beni?

Jungkook
Biraz işlerim vardı güzelim
Seni bir daha asla bırakmam
Sen benimsin

Taehyung
O zaman neredesin?
Ve ne zaman geliceksin?

Jungkook
Hall etmemem gereken
Bir kaç iş vardı birazdan orda olurum güzelim

Taehyung
Peki seni yatağında bekliyorum

Jungkook
Yatağımda ki, küçük kediyi
Fazla bekletmeyeceğim merak etme
Görüldü

➳༻❀✿❀༺➳

Jungkook elinde ki, telefonu cebine koymuş, sigarasını ise yanında ki, çöp kutusunda söndürmüştü. Sigarasını söndürdüğü gibi polis merkezinin önünden hızlı adımlarala arabasına ilerledi.


Arabasına bindiği gibi çalıştırdı ve son sürat küçüğünün yanına gitmek için sürmeye başladı. Akşam geç saatler olduğu için yollar bom-boştu.

Bir süre sonra Jungkook evinin önüne gelmiş arabasknı garajına park etti. Ardından inip kapıyı kilitledikten sonra hemen ön kapıya yöneldi. Kapıyı tıkklatığında açan minik çocuğuydu.

Taehyung, Jungkook'u görür görmez boynuna atlayıp ağlamaya başladı.

"Çok korktum Jungkook. Gene ayrı kalacağız diye çok korktum" Taehyung göz yaşlarını Jungkook'un omuzlarına akıtırken Jungkook onu bir anda -bacakkarı iki yana ayırıcak şekilde- kucağına almıştı.

"Artık biz ayıracak kişiler yok merak etme. Seni benden sadece ölüm ayıra bilir, ancak yine cennete de birlikte olcağız" Jungkook kucağında ki, küçük çocukla salona doğru ilerliyordu. Salona geldiğinde ise televizyonda açık olan çizgi filini görüp hafif gülümsemişiti. Daha sonra ise kucağında ki, Taehyung ile koltuğa oturmuştu koca oğlan.

"Gerçekten mi?" Taehyung göz yaşlarını durdurup kafasını geniş omuzlar dan kaldırmış, koca oğlanın yüzüne bakmıştı. Taehyung'un parlak gözlerim ve sulu kirpikleri göz alıcıydı. Jungkook kendi gözlerini küçüğünün gözlerine birleştirdiğinde ona ne kadar hasret kaldığını anlamıştı.

"Getçekten" Jungkook, Taehyung'un sorusuna karşılık vermiş ve yine o gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti. Taehyung ise Jungkook'u bir bebek gibi taklit etmişti.

Jungkook'un gülümsemesi aniden solmuş gözleri kiraz kırmızısı dudaklara inmişti. Taehyung ise bunu fark ettiğinde sert bir şekilde yutkunmuştu.

Jungkook küçüğünü biraz daha kendisine çekerek kiraz kırmızısı dudakların kendisine yaklaşmasına sebep olmuştu. Taehyung bunu fark ettiğinde o, da gözlerini karşısında ki, bedenin dudakkarına indirmişti. Taehyung yavaştan baktığı dudaklara doğru kendi dudakkarını sürüklemeye başlamıştı. Jungkook bunu farkettiğinde o, da aynısını yapmıştı.

Taehyung iki dudağın bir-birine kavuşmasını sağlamış gözlerini ise yummuştu. Jungkook bunu sevmiş olucak ki, Taehyung'un dudaklarını hunharca öpmeye başlamıştı. Taehyung'da karşsında ki, dudakları emiyordu ancak asla Jungkook'un hızınıa yetişemiyordu. En sonunda pes ederek kendisini Jungkook'a bıraktı. Jungkook bunu fark ettiğinde sırıtıp fırsattan istifade daha da hızlandırmıştı dudakkarını. Arada Taehyung'un dudakkatını ısırıyordu ve bu Taehyung'un hafif inlemeler bırakmasına sebebep oluyordu.

Dream |˚∘✦Taekook✦∘˚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin