Özel

242 12 1
                                    

Kırmızı.

Seyran'a hayatında hangi rengin hakim olduğu ve hangi öneme sahip olduğu sorulsaydı, tereddüt etmeden cevap verirdi — kırmızı.

Çünkü Ferit ilk öpücüğünü neden ablası yerine onu seçtiğine dair öfkeli bir tiradla çaldığında dünyası o kadar renkli oldu ki.

Kırmızı o anda ona olan nefretinin rengiydi.

Kırmızı.

Çünkü Seyran'ın yüzü, ona verdiği bileziği ondan almaya çalışırken yatağına düştüğü anda böyleydi.Kocasını bu kadar yakın bulduktan sonra daha önce bilinmeyen ilk duyguları yüzünden kızarmıştı.

Onun olgunlaşan sevgisinin rengi.

Kırmızı.

Çünkü kız kardeşinin yardım talebine yanıt olarak Ferit'in isteği üzerine kızın kendini bu açık sözlü gömlekle giydirmesi zordu.

Kırmızı, Seyran'ın bu gecelikte kocasının gözlerine bakarken hissettiği utanç ve utangaçlığın rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Kazım Şanlı'nın en küçük kızı, Ferit'ten önce Yusuf'tan onuruyla ilgili yalanları dinlemekten hoşnut değildi.

Kırmızı, kocasının Yusuf'un sözlerine inanması nedeniyle onu ağlatan kızgınlık rengidir.

Kırmızı.

Çünkü kalbi Ferit'i kurtarmaya karar vermesinden dolayı acı çekiyordu, Halis-aga'ya gazetenin anlattığı maceralarıyla ilgili gerçeği anlatıyordu. Sonuçta bunların hiçbiri işe yaramadı ve her taraftan yaptığı şey ihanet olarak kabul edildi.

Kırmızı, onun pişmanlığının ve sevgilisine olan kırık umutlarının rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Ferit Amerika'ya gitmeseydi umutsuz bir adım atmaya hazırdı.

Kırmızı, onu İstanbul'da bırakmak için her şeyi yapmaya istekli olduğu renktir.

Kırmızı.

Çünkü Antep Fıstığının kalbini metresine yaptığı yürüyüşle ve onunla tanıştıktan sonra acımasız sözlerle tekrar kırdı.

Kırmızı onun hayal kırıklığının rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Seyran, Korhan Malikanesi'nden ayrıldıktan bir saat sonra onu ikinci kata giden merdivenlerde görmeyi beklemiyordu. Ruhunun arka sokaklarında bir yerlerde gelip özür dilemesini hayal ediyordu, ama bunun mümkün olmadığından emindi.

Kırmızı, onun somutlaşmış umudunun rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Ferit'in ona metresinin çocuğunun babası olmayı hayal ettiğini söylemesini beklemiyordu. Ve bu onun provokasyonundan sonra söylesin, bu onun için özünü değiştirmedi.

Kırmızı, o anda gözlerini kapatan öfkenin rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Seyran, kendisini içine çektiği nefret dolu bir rakibin entrikaları yüzünden Ferit'i kaybetmekten korkuyordu. Genç Korhan'ın çılgın planı işe yaradı, ancak Korhan ve Şanlı'nın ailelerini oldukça tedirgin etti.

Kırmızı, onu sağ salim gördükten sonra yaşadığı rahatlamanın rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Seyran, Ferit'in ilk aşk itirafından dolayı heyecanlıydı. Şimdi olduğu gibi, o zamanlar kalbinin ne kadar hızlı attığını hatırlıyor.

Kırmızı, sevgiyle ilgili sözlerinden duyduğu heyecanının bir sembolüdür.

Kırmızı.

Çünkü kız, en samimi yerlere olan dokunuşlarından ve başını döndüren öpücüklerinden gelen arzunun gelgitinden yanıyordu.

Kırmızı, kalbi kırık kalmamak için savaşmak zorunda kaldığı tutkunun rengidir.

Kırmızı.

Çünkü kocasının ve kayınvalidesinin evliliklerinde engel teşkil eden bir metresle evlenme vaadinden bahsetmesini beklemiyordu.

Kırmızı, duyduktan sonra ona olan güvensizliğinin rengidir.

Kırmızı.

Çünkü Ferit vurmak. Seyran, babasından gelen dövmelere katlanmaya hazırdı, ama sevdiklerinden değil.

Kırmızı, ilişkilerinde geri dönüşü olmayan noktanın ve boşanma hareketinin sembolü olarak.

Kırmızı.

Çünkü Seyran, Ferit'in düğününü duyduğunda onun yaktığı kalbi ve ruhu kıskançlığından muzdaripti. Ferit gözlerinin içine baktı ve bu acıyı gördü, kızın hiçbir şey için kendi başına itiraf etmeyeceği bir acı.

Kırmızı, geceleri gözlerini kapatmasına izin vermeyen zihinsel işkencesinin rengidir.

Kırmızı.

Çünkü kız kardeşinin düğününden onunla kaçmaktan ve sonra ona sonsuza dek sevgisini itiraf etmekten mutluluk duyuyordu.

Kırmızı— nihayet onun için duygularını kabul ettiğinin bir sembolü gibidir.

Kırmızı.

Çünkü Seyran'ın kardeşi Fuat'ın ölümünden sonra Ferit'in işkencesini görmesi acı vericiydi.

O akşam ona sevgiden başka hiçbir şey veremezdi. Yakınlaştılar ve bu onun mutlu olmasına yardım edebilmiş gibi görünüyor.

Kırmızı, birleşmelerinin rengi gibidir - ruhsal ve fiziksel.

Kırmızı.

Çünkü Kazım'ın en küçük kızı, İhsanlı'nın bu çılgın soyundan onu sırtından vurduğunda bir kez daha sevgilisini kaybetmekten korkuyordu.

Kırmızı, Seyran'ın kollarındaki sevgilisinin kanının rengidir ve onun öleceği korkusudur, onu bu sevgiyle yalnız bırakır.

KırmızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin