1. kaç parmak?

5 0 0
                                    


günlerden perşembe, lanet olsun ki yine yemekhane de kaslı erkeklere yemek koyacaktım,
sorarsanız bu durumdan memnun muyum.. kim olmazdı ki.
ama aralarında biri vardı, en büyük ayaklı olan; ilk başta ayakları ilgimi çekti, hayır sapık değilim ama adamı görseniz beni anlarsınız.
konumuza girelim, bu beyefendimiz yanlış bilmiyorsam benden 7 yaş büyük (29)
hep bir twink olduğumu bilirdim ama ideal tipimin önemli özelliğinin büyük ayaklar olduğunu bilmezdim.
belki gülüyorsunuz belki ne saçmalıyor bu diyorsunuz, istediğinizi diyin ama ayaklar tapılası şeylerdir.

05.00
"lütfen sıraya girin ve yemeğinizi alıp yerinize geçin" dedim. Sesim pek çıkmazdı sebebi neydi bilmiyorum ama onca erkeğin arasında cılız kaldığım için çok dikkat çekiyordum, bir nevi hoşuma gidiyordu ama keşke onun dikkatini de çekebilseydim.
ah.. o geliyor, o esmer kirli sakallı ve neredeyse haftalardır almadığı o kaşlar artık bir tek kaşa dönüşmek üzereydi, onu da çekici kılan özelliklerden biriydi bu benim için..
Her zaman kıllı erkek fetişim olmuştur.
keşke memelerini yalarken dişimin aralarına o kokan kılları girse.. bu gerçekten erekte olmama sebep olurdu..
Tam böyle iç geçirirken O geldi.. eğer ismini merak ediyorsanız hemen söyleyeyim; Rıfkı.. ikinci adı ise muhittin.. ah ah.. cidden onun gibi birini görmedim, ama eminim ki hetero..
ah gelmek üzere..
rıfkı: bugün ki menü neden bu kadar boktan ha?
( içimden geçirdim, ah o laz aksanı keşke beni becer-)
rıfkı: yemeğimi koyacak mısın artık? yoksa seni ikiye ayırıp yemeğin üstüne spesyal olarak serpmemi mi istersin ha??
( kızarır )
"ü-üzgünüm... "
( Rıfkı bana bakarak somurttu, hızlıca yemeğini koydum ve yüzüme bakmadan gitti. O kocaman götü istemsizce gözüme giriyordu.. )
kendimi sarstım, ne yapıyordum böyle? ben buraya bu hayalleri kurmak için gelmedim.. paraya ihtiyacım var.
eğer sorarsanız neden para için buraya girdin diye? evet, doğru tahmin ediyorsunuz kaslı erkekler..

ayaklarımın tacıWhere stories live. Discover now