Annesi Nogno doğarken
ölmüş.Babasıda ortada yokmuş yani Nogno annesini ve babasını hayatında görmemimiş. Isısız sadece yanında 1 ev bulunan tahtadan bir gece konduda yaşarmış.Bu kız her gece korkulu rüyalar görürmüş fakat bu rüyalar kâbustanda öteymiş çok korkulu rüyalarmış.Nogno'nun misket koleksiyonu varmış.Nognonun misketleri100 taneimiş.Nogno misketlerine çok değer verirmiş her gün misketleri 100 tane olup olmadığını kontrol edermiş.Bir gün çok garip bir rüya görmüş.Nogno kendisinin vampir olduğunu ve herkese kötülük yaptığını görmüş.Nogno sabah kalktığında ter içinde uyanmış. Her günkü gibi misketlerini kontrol etmiş ve misketlerinden 10 tanesi yokmuş.Nogno çok üzülmüş ve ağlayarak evi aramaya başlamış ama hiç bir yerde yokmuş ağlamış bir süre sonra uykusu gelmiş. ve yatmış daha sonra kalktığında saate baktığında akşam olduğunu görünce yemek hazırlamaya koyulmuş.Daha sonra yemeğini yemiş ve saat 9:30 olmuş.Nogno telefonuna bakmaya gitmiş. Telefonu çalışmıyormuş daha telefonunun üstüne tıklatmış sonra siyah ekranın üzerinde seni görüyorum ama sen beni göremezsin diye bir yazı çıkmış.Nogno korkmaya başlamış yatağının içine girip yorganı üstüne çekmiş sonra dışarıdan uğultu gelmiş şimşek çakmış bir pencereye bakmış yağmur yapyormuş.iyice korkmaya başlamış. Sonra komşusunun kapısını çalmak için dışarı çıktığında yerlerde kan görmüş.hemen eve girmiş ve uyumuş..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız nogno
VampireTANITIM. Merhaba benim adım Nogno ısısız bir adada sadece 2 ev olan yerde yaşıyorum herşeye taki ter içinde kalıp çok korkulu rüya görene kadar