Komşusu öldü

7 0 0
                                    

Sabah olmuş Nogno uyanmış.Yine misketlerinin kontrol etmiş bu seferde 10 tane misket koybolmuş Nogno bu işin içinde bir şey olduğunu anlamış ama yapacağı hiç bir şey yokmuş.yarını bekliyecekmiş.Kahvaltı hazırlarken yumurta kalmadığını fark edince komşusuna doğru yola koyuldu. komşusunun kapısı açıktı içeri girdi bir abktı yerler kan olmuş komşusu yerde bışaklanmış bir şekilde yatıyo Nogno eve koşa koşa dönmüş ve yatağın içine girmiş.Nogno artık tek başınaymış polisi veya ampulansı çağramıyormuş çünkü telefonu çalışmıyormuş.Aklına komşusunun telefonu gelmiş komşusuna gitmiş korka korka telefonuna bakmış telefonu çalışıyormuş fakat bir yazı çıkmış komşun bıçaklandı sende bıçaklanmak istemiyorsan polise veya ampulansa haber verme Nogno telefonu yere atmış ve komşusunun evini terk etmiş eve geldiğinde evin duvarlarında kıemızı renkte yakında görüşücez diye bir yazı yazıyormuş. Nogno arkasına bir dönmüş bir de ne görsün yüzü buruşuk saçları yok üzerinde kan olan bir adam adam Nognoyu bayıltmış.Adam Nognoyu evine götürmüş.Nogno gözlerini açtığında vampire dönüşmüş kız hayretler içinde yanındaki adama sormuş nerdeyim ben kim kaçırdı demiş.Adam benim evimdesin bundan sonra iş birliğiyle bütün kötülükleri yapıcaz diyip kahkalar atmaya başlamış.Nogno korkmuş.Nogno yanındaki adama adını sormuş.Adam jok demiş.daha sonra adam kendine yiyecek bir şeyler almak için dışarı çıkmış Nognoyada sakın bir yere kıpırdama diyip el ve kolunu bağlayıp eğer bir yere kıpırdarsan çok fena olur demiş.Nogno jok çıkar çıkmaş çözmeye çalışmış ama çözememiş.Akşam olmuş.jok eve gelmiş kozı evde göremeyince çok kızmış hemen aramış fakat bulamamış en sonunda evine gittiğinden şüpelenmiş ve Nogno'nun evine gitmiş.Nogno evdede yokmuş daha sonra kendi evi merkezdeymiş.ve sokakları ararken bir de ne görsün Nogno'nun ileride yürüdüğünü görmüş ve hemen etrafına bakmış etrafında hiç kimse yokmuş ama hava epeği karanlıkmış.hemen Nognoyu bayıltıp evine götürmüş.Nogno ayıldığında jok ben sana bir yere kıpırdarsan fena olur dedim ama sen sözümü dinlemedin.Nogno ne yaptıracaksın jok benim için 10 tane insan öldür demiş ve Nogno hayır demiş daha sonra jok o zaman seni öldürürüm der demez Nognoyu bucaklamış.Nogno ölmüş.Jok polis arabası sesi duyduğunu fark edince kaçmaya çalışmış ama olmamış çünkü polis arabası onu görür görmez önünü kesmiş jok hapse atılmış. O günden sonra Ve bu evde başka insanlar satın alıp oturmaya başlamışlar Nogno'nun başına gelenler aynıları onlarada olmuş onlarda ölü bulunmuş bundan sonra o eve her giren insanın başına aynı olaylar geliyormuş.artık o eve kimse girmiypr satın almıyorlarmış.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir kız nognoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin