Časť 1

1.4K 56 5
                                    

Bol to deň ako každý iný cez leto. Prechádzala som sa po parku a hladala niaky tieň. Zrazu mi zvoní mobil. Zdvihnem to a kamarátka Klára mi hovorí že zohnala lístky na Utubering a pôjdeme za ExplOitedom. Chvílu som bola ticho. Potom som povedala že neviem či tam mám ísť. (Tajne som bola do Expla ale každému som tvrdila že ho nenávidím aj svojej kamarátke). Nakoniec som povedala že áno. Bolo asi 19:00 a rozhodla som sa že pôjdem už domov. Zrazu do mňa niekto drkol. Začal sa mi ospravedlňovať ako by mi ublížil. Až keď dom sa mu pozrela do oči videla som Petra. Skoro dom omdlela ale radšej som bola ticho. Keď som prišla domov mala som chuť zavolať Kláre že som videla Petra ale ona by zistila že som do neho. Pondelok ráno a ja ako každý pako vstávam o 6:00 pretože rodičia musia ísť do práce. O 7:30 idem do školy a koho neuvidím no Petra, Matúša a Kuba. Peter ku mne prišiel (asi si ma pamätal zo včerajška) a opýtal sa ma ako sa volám. Ja: Volám sa Martina ale volaj ma Maťa.
Peťo:Okey Maťa ja som Peter tešima. Ináč sorry za ten včerajšok.
Ja: Ale vpohode nič sa nestalo.
Potom prišiel Kubo a Matúš.
Kubo: Hej Peter zoznám nás s tvojou kamoškou.
Vtedy som mala pocit že Kubo si trošku vipil. Po škole som išla domov. Zrazu mi prišli 3 maili od Peťa, Matúša a Kuba. Stalo v nich: Maťa nechcela by si........

Pokračovanie zajtra dúfam že sa vám úvod páčil a čo myslíte čo tam je v tých mailoch a ktorého si vyberie?:)

ExplOited,Fajtiikk alebo Matúš?  حيث تعيش القصص. اكتشف الآن