para

1.8K 152 50
                                    


Merhaba

___________

2 saat sonra ~

Saatler önce geçirdikleri zevk dolu dakikalardan sonra çift kişilik yatakta uzanan Taehyung ve göğsünde uzanan minik sevgilisi jungkook'u göğsüne çekmiş bir eliyle belini kavrarken diğer elini başının altına koyup tavanı izliyordu . Jungkook ise taehyung'un beline sarılarak kafasını göğsüne yaslamış yaşadıkları dakikaları düşünerek yanaklarının kızarmasına sebebiyet veriyordu. Adama kızgın ve kırgındı ama içinde ona karşı çok büyük cinsel çekim vardı ve o bunu durduramamış onu atfettiğini söylediği dakikada aklında geçen edepsiz şeyleri bir kere bile  düşünmeden yapmıştı , bunu bekler gibi  taehyung'un da ona karşılık vermesi ile ikiside duramamış akışına bırakmışlardı.

Odada uzun zamandır sessizlik vardı , sadece taehyung'un aldigi derin nefesler ve arada jungkook'un çekmeleri haricinde ikiside sessizce odada gözlerini dolaştırıyordu.
Sessizliği bozan taehyung'un derin sesi ile titreyerek başını yasladığı sert göğüsten kaldırarak  hafifçe taehyung'a döndüğünde karşılaştığı parlak gözler ile gülümseyerek irislerini yüzünün her yerinde dolaştırması ile   alnına   taehyung tarafından konulan minik öpücük ile imkanı varmış gibi taehyung'un beline daha sıkı sarılıp başını göğsüne sürtmüştü.

"Gitmem gerekiyor jeon"

Gülümsemesi yüzünde yavaşça silinirken başını hızla olumsuz anlamda sallayıp bir ayağını kaldırıp taehyung'un baldirlari üstüne atıp daha çok yapışmıştı.  Bu hareketine gülerek karşılık veren taehyung ise çocuğun saçlarını geriye iterek şefkat ile dudağına minik öpücük bırakıp geri çekilerek jungkook'a aynı onun sarılması gibi sıkıca sarılarak elini başının altından kaldırıp çocuğun başını kendine çekerek elini saçının üstünde dinlendirmisti.

"Sakin ol küçüğümsenin için dedim . Belki dinlenmek istersin"

Başını sert göğüsten hafif kaldırıp çatılı kaşları ile taehyung'a baktığında hafiften dolan gözlerini kırpıştırıp adamın gözlerinde gözlerini buluşturmuştu. Biranda kendine çok yakın hissetmisti ve birlikte özel şeyler yapmışlardı, birden  böyle gitmek istemesi jungkook'un yanlış anlamasina neden olmuştu . Onunla olduktan sonra onu bir kenara mi atacaktı böyle?..

daddy of love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin