Jungkook
Taehyung Bana anlatmak istediğin birşey var mı?Taehyung
Ha|
Durduk yere nerden çıktı bu şimdi?Jungkook
Ha var yani??Taehyung
Sen birşey mi biliyorsun ?Jungkook
Biliyorum diyelim
Açıklicak mısın bana??Taehyung
Lanet olsun|
Ne duydun bilmiyorum ama yok öyle birsey jungkook
Bekle beni geliyorum tamam mı?Jungkook
Gelsen iyi olur
ÇevrimdışıTaehyung
Hay sikeyim|
Çevrimdışı________
Bir koltukta oturmuş sinirli Jungkook diğer koltukta korkak bir şekilde bekleyen taehyung..
Gergin ortamda sadece ikilinin nefes alışveriş sesleri duyuluyordu.
Jungkook Ne diyeceğini bilmiyor taehyung ise diyeceği şeylerden korkuyordu.Sonunda konuşmak için ağzını açan jungkook yerdeki gözlerini kaldırıp karşısındaki korku dolu gözlerle kendisini izleyen adama çevirdiğinde yutkunarak boğazını temizleyip yan bir şekilde durarak taehyung ile daha yakın durmuştu.
"Taehyung , jack kim..?"
Gözlerini yere indirip dudağını düz çizgi haline getiren taehyung , yerinde rahatsız bir şekilde kıbıldadığında nefesini tutup dışarı hızla salarak gözlerini kırpıştırmıştı, bunun için kaçmanın bir anlamı kalmadığını anlayarak o da jungkook'a doğru dönüp yan şekilde koltukta oturduğunda boğazını temizleyip elini jungkook'un elinin üstüne koyup kavradığında kendine çekerek kucağına yan bir şekilde oturtmuştu.
Ani gelişen olayla saskinca kucağında oturduğu taehyungun ensesine elini koyup düşmemek için destek aldiginda dudaklarını büzerek anlatması için beklemeye başlamıştı."Eskiden takıldığım biriydi , ama senden önce olanlar için beni suçlamicaksın dimi bebeğim, hm?"
Ensesinden elini indirip taehyung'un boynuna kollarini doladığında çenesini omzuna koyup iç çekmişti.
Ondan önce olan ilişkisi onu alakadar etmezdi , edemezdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy of love
Teen FictionBitti Taehyung Daddy diyen ağzını parçalarım senin Aç kapıyı Jungkook Oha çok baskın | Tamam Çevrimdışı