اسكريبت 4

60 3 0
                                    

بيمسك فارس يوسف من ايديه بعصبية :
انت مجنون انا هرفع عليك قضية تعدي علي حقوقي انت جاي البيت تتهجم عليا؟؟

اخرج بره يلا كل واحد علي بيته بسرعه يلا..

بيرن فارس علي ظابط صحبه و بيحكي ليه الي حصل و يوسف كان خطيب جميلة و دلوقت هي بقت مراته غير انها بنت عمه...

انا همشي من العماره يا ز ين بيه!!

زين بيبتسم و بياخد عربيتات لي الشرطة و بيروح بيت يوسف و بيتقبض عليه..

بيقرب من مليكة بتكون قاعده في جمب و بتعيط بقوة انا مش هقدر امشي من هنا البيت هنا في زكريات كتير بيني و بين عمي ده بيتك الي اتولدت فيه هتمشي منه...

اوعدك ان اول ما امشي من هنا و اشتغل كويس علي نفسي هشتري العمارة كلها ليكي...

طيب و الحاجة الي في البيت هتسبها..

اه لان الشقة بتاعتنا بي اسم بابا قومي البسي نقابك وجهزي اي حاجة هنا انتي عايزها..

بتجري جميلة بتاخد صور اهلها و صورة عمها و صورها و صور فارس بهدوء و بتاخد هدومها و بتلبس نقابها بحزن :انا جاهزة...

بيخرج يوسف بهدوء و بينزل يركب تاكسي لي القاهرة و هو بيودع بيته بحزن!!!!

بعد مرور ساعتين :_

بيوصل يوسف البيت و بيفتحه بتسلم جميلة علي صحابها و اطفال الشارع بحنان..

جميلة بنوم :يلا يا فارس مش قادرة..

بيطلعو الشقة بتكون نظيفه لان فارس بيبعت ست تنظفها و تاخد حقها تصرف علي عيالها..

بتتدخل جميلة الاوضه بتاعتها و دموعها بتنزل بأنهيار :
و حشتوني اوي انا جيت هنا تاني...

بتصحاا جميلة من النوم ساعه 5 بتعب علي صوت خبط علي الباب..

جميلة بهدوء :ثواني يا فارس هلبس الاسدال و جايه..

بتلبس جميلة الاسدال و بتقعد بهدوء :
مساء الخير انت عملت اكل ازاي و الثلاجة فاضيه..

يوسف بضحك :عادي نزلت اشتريت اكل جاهز ده مش انا الي عملته غير ان عارف انك بتحبي الاكله دي
و جبتلك حاجة كمان؟؟

جميلة بستغراب :اي هي الحاجة دي..

بيفتح فارس نور الاوضه بحنان :
الفستان الابيض ده ليكي و النقاب ده ليكي و ده التاج و الماذون جاي بليل و الشهود موجوده.......

بتجري جميلة و بتحضن الفستان زي الاطفال :
حلو اويي بجد اي الجمال ده يا فارس حته ستان وجميل اوي بتحضنه بقوة انا بحبك اوييي..

بيبعد فارس و بيبصلها بندم :_

متقربيش مني غير لما تبقي بتاعتي سامعه..

فارس و جميلة Where stories live. Discover now