my Life

9 1 0
                                    

Wstałam i poszłam się ubrać. Tego dnia dobrze się wyspałam. Zasiadłam do mojej toaletki i zaczęłam stukać w moim iPhonie jakiejś idealnej playlisty na Spotify. Malowałam się w spokoju nakładając korektor na twarz, do póki nie zadzwoniła Susan- moja najlepsza koleżanka. Rozmawiałyśmy dobre pół godziny.
-A tak w ogóle to masz jakieś plany na dziś?-zapytała mi się Susan
- Wiesz, nie ale planowałam iść do galerii kupić sobie nowe buty.
- Bo Adrien, ten mój kolega organizuje dziś imprezkę w klubie jego taty. - Powiedziała Susan
- W sumie? Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na jakiejś imprezie.
- Dobra ja muszę już kończyć, ale jak już się zdecydujesz to wpadaj. Godz. 19⁰⁰, klub taty Adriena
- Ok, zastanowię się pa.
Skończyłam się malować, więc się ubrałam i wyszłam do galerii. Chodząc po galerii weszłam do sklepu z odzieżą i kupiłam sobie taką krótką,czarną sukienkę na ramiączkach. Potem poszłam do sklepu z modnymi, drogimi butami. Kupiłam takie czarne jordany i do tej sukienki takie czarne szpilki na bardzo wysokim obcasie. Wychodząc ze sklepu zobaczyłam na przeciwko taką ładną torebkę, że musiałam tam wejść. Weszłam do tego sklepu, obejrzałam tą złotą torebkę z długim łańcuszkiem i poszłam z nią do kasy. Pani przy kasie dała mi gratis takie ładne, czarne, cienkie rękawiczki. Całą stylówkę miałam kupioną.

Do następnej częśći!💙

First love- Julie & Adrien Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz