13.

161 12 9
                                    

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

Nasılsınız

Uzun zaman oldu ama geldim

Farkındayım sizi çok beklettim ama aklıma bir şey gelmiyordu onu için yazamamıştım ama sonunda yazdım. Neyse çok konuştum.

Hazırsanız başlayalım

Sabah kalktığımda Mert halâ uyuyordu . Benimde karnım ağrıyordu, kalktım banyoya gidicektimki çarşafı gördüm

HAYIZ OLMUŞTUM

Ve çarşaf kan olmuştu. Mert uyuduğu için çıkartmadan banyoya koştum. Ama ne yazık ki banyoda ped yoktu. O sırada Mert kapıyı tık tıkladı.

"Feride karıcım orada mısın"

"Evet" sesim titrek çıkmıştı aslında utanılacak bir şey değildi ama nedensizce utanmıştım.

"Bir şey mi oldu"

"Şey"

"Bana çekmeceden ped getirebilir misin"

"Tamam getiriyorum" Mert'i beklemeye başladım beş dk sonra kapı tık tıklandı.

"Getirdim" kapıyı açıp aldım.

"Teşekkür ederim" işimi hallettikten sonra banyodan çıktım. Mert çarşafı değiştiriyordu. Yanına gittim.

"Günaydın"

"Günaydın güzelim"

"Sen bırak ben değiştiririm"

"Bir şey olmaz sen mutfağa git ben geliyorum şimdi"

"Tamam" odadan çıkıp mutfağa gittim. İlaç kutusunuz bulup bir tane ağrı kesici içtim. Sonra çaydanlığa su doldurdum, yarısı çay için yarısıda sıcak su torbası içindi. Çünkü çok karnım ağrıyordu,bir yandan da karnımı tutuyordum. Gören sanki hamileyemde sancım var sanneder di. Bir anda belime sarılan ellerle irkildi.

"Benim" Mert gelmişti. ona doğru döndüm

"Karnın çok mu ağrıyor"

"Hıhımm"

"Sen uzan su kaynayınca ben kahvaltıyı hazırlarım" bir yandan da sıcak su torbasına su koyuyordu. Bende salona gidip koltuğu uzandım battaniye de örtmüştüm üzerime hava çok soğuktu ve hava kararmıştı.Heralde yağmur yağıcaktı. Birazdan Mert yanıma oturdu, kafamı bacağına koydum. Oda sıcak su torbasını ayaklarıma koydu.(Bilgi:karna koyunca zararlı olabilir diye biliyorum onun için ayak)

"daha iyi oldun mu"

"Biraz"

"Hadi kahvaltı edelim sonra yine dinlenirsin, hem bende bugün işe gitmem"

"Tamam" bacağından kalkıp mutfağa gittim. Mert sofrayı hazırlamıştı,sandalyeyi çekip oturdum. Mert'te yanıma oturdu. Tabağımı az bir şey doldurup önüme bıraktım.

"Çok az almadın mı"

"Yok canım çok bir şey istemiyor"

"Tamam öyle olsun. Bu arada haftaya annemler yemeğe gelsinler mi"

"Olur bana uygun ne zaman isterlerse gelebilirler"yemeğim bitmişti tabağımı tezgaha koydum.

" Sen içeri geç ben geliyorum birazdan "

" Tamam "Mutfaktan çıkıp salona gittip.Uzanıp üstüme battaniye örttüm. Yanımda telefonum vardı saate baktım. Saat biri çeyrek geçiyordu, kalkıp abdest aldım. Odaya geçip seccadeyeyi serdim, ve namaza durdum. Bitince salona geçtim Mert koltukta uzanıyordu yanına gittim.Yanına uzanıp sarıldım. Sarılınca gözlerini açtı.

 HAFIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin