'Moody'ler ikizleri alıp,süpürgeler ile gayet keyifli ve biraz da gergin bir yolculuktan sonra bir binanın önünde durmuşlardı.Moody tokmak gibi olan asasını üç kez yere doğru vurarak,binanın içinden bir kapı ve pencere olacak şekilde içten açılmasını sağlamıştı.İçeriye girdikleri zaman karanlık koridorlardan tanıdık sesler geliyor ama seslerin sahibini bir türlü anlayamıyorladı ikizler.Karanlık koridorda bir kaç adım daha attıktan sonra,bir kapının açık olduğu ve Sirius'un da içeride olduğunu gördükleri zaman ikizlerin yüzlerinde bir tebessüm oluşmuştu,Sirius ve diğerleri onları görmedikleri için sesleri fazla yüksekti.
Her gün daha fazla güçleniyor,bir şeyler yapmalıyız.
'En sonunda Sirius'unda gözleri ikizleri bulduğunda önlerine Bayan Weasley geçip ardından kapıyı kapatmıştı'
Harry ve Valery!Bayan Weasley.
'Demişti ikizler aynı anda''Bayan Weasley hemen ikizlere sarılmıştı'
Şükürler olsun ki iyisiniz.
'Sonra ikizlerin yüzlerine dikkatlice baktı ve konuştu'
Biraz solgun görünüyorsunuz.Korkarım yemek için toplantının bitmesini bekleyeceğiz.'Harry,içerdekilerin Voldemort'an bahsettiğini anlamıştı ancak detaylarına inmek için sordu,ama Bayan Weasley izin vermedi'
O konu hakkında-
Hayır.
'Dedi Bayan Weasley'
Açıklayacak zaman yok.Hemen yukarı,soldan ilk kapı.
'Diyerek Harry'i merdivenlere doğru ittirmişti,Harry önden doğru çıkarken Valery arkada kalmıştı ve Bayan Weasley ona ilk göz kırptı ve konuştu'
Yukarda sana bir süprizim olacak.
Ne gibi-
'Dediği zaman Valery'ide merdivenlere doğru ittirmişti eliyle gülümseyerek''Harry Bayan Weasley'nin söylediği kapının önüne gelmişti,kapıyı açtığı anda direkt ona sarılan Hermione,onu biraz sorulara boğmuştu'
Harry!'Daha sonra odaya Valery girmişti,onada sarıldıktan sonra sorularına devam etmişti'
İyi misiniz? Ruh emici saldırısından bahsettiklerini duyduk.
Her şeyi anlatın-Önce bir nefes alsınlar,Hermione.
'Demişti Ron,ama Hermione onu takmayarak devam etti'
Ve şu bakanlık soruşturması.Olacak şey değil.Araştırdım,sizi okuldan atamazlar.Tamamen haksızlıkEvet'dedi Harry'
Şu sıralar bir sürü haksızlıklar oluyor.
'Harry etrafa bulundukları odayı biraz kurcuklamıştı'
Burası neresi?Karargâh.
'Dedi Ron ve ardından Hermione üstüne ekledi'
Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın.Gizli bir örgüt.Dumbledore.İsmi Lazım Değil'le savaşmaya başladığında kurmuş.
'Valery başında kadar tuttuğu siniri ve kırgınlığı biraz dışa vurmaya karar vererek sormuştu'
Bunları mektupla yazamaz mıydınız?
'Harry'de Valery'e katılır gibi başını sallayıp onların cevap vermelerini bekliyordu ki sessiz kaldılar''Sonra Valery sustuklarını görünce devam etti'
Tüm yazı sizden tek bir haber alamadan geçirdik.Yazmak istedik,gerçekten.
'Dedi Ron'
Ama-
Ama ne?'dedi Valery'
'Hermione dayanamayarak söyledi'
Dumbledore ikinize hiçbir şey söylemememiz için yemin ettirdi.Dumbledore'mu istedi?'dedi Harry'
'İkiside kafalarını sallamıştı mahcup bir şekilde'
'Sonra Harry konuşmaya devam etti'
Neden bilmemi istemesin ki? Belki yardım edebilirdim.Voldemort'un döndüğünü gören benim.Onunla dövüşen,Cedric Diggory'nin öldürülüşünü gören de benim.
'Ardından görünmez olan Weasley ikizleri bi anda ortaya çıkmıştı'
Harry.
-Güzel sesini duyduk.
Bastırma.dostum.Dök içini.
-Herneyse'dedi Fred,barışmanız bittiyse sende sevgilini alabilirsin.dedi ve görünmez olan Lorenzo birden ortaya çıkmıştı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Betrayer Potter and Lier Malfoy.
Teen FictionBu hikaye nasıl ilerleyecek,emin olun bende bilmiyorum bakıp göreceğiz.