4.Bölüm

47 6 4
                                    

'Valery kendi odasına olabildiğince hızlıca gitmiş ve yatağına uzanmış düşünüyordu'

'Neden bu kadar kalbi yerinden çıkacak gibi olmuştu? Kendine gelmeliydi.Draco,onun düşmanıydı ve ayrıca onu çok seven,kendisine saygı duyan, özellikle 'zorba' olmayan bir sevgilisi vardı'

'Belkide hızlı kalp atışlarının sebebi fazla gerilmesindendi sonuçta hiç olmadıkları kadar yakındılar,ondan hoşlanıyor olamazdı,hem ondan nefret ediyordu
değil mi?'


'İlerleyen günlerde,binalar arasında bir kavga yaşanmıştı ve bu kavganın her binadan 10'ar puan kaybetmesine neden olmuştu, bu olay binaların birbirlerine olan düşmanlığı daha da arttırmıştı'

'Ve şuanda her binadan birkaç öğrencinin bulunduğu yani bir arada bulundukları tek ders İksir dersiydi'

'İksir dersi sessizdi,sadece ya sevgililer konuşuyordu yada en yakın arkadaşlar konuşuyordu diğerleri ise birbirlerine nefret ile bakıyorlardı'

'Prof.Slughorn,bir süre sonra bu bakışmalardan rahatsız olup bir fikir düşünmeye başlamıştı,aradaki buzların erimesi için'

Evet çocuklar şimdi sizlere bir çalışma vereceğim,ama bu çalışma tek başınıza yapabileceğiniz bir çalışma olmayacak.

'Bir Ravenclaw öğrencisi dayanamayıp sormuştu;Nasıl yani Prof.?'

Şöyle açıklayayım Bayan Miller.Her biriniz üç binadan bir kişi seçip,size verdiğim çalışmayı birlikte yapacaksınız.

'Şimdiden öğrencilerden oflama sesleri geliyordu'

Şşş sessizlik! Evet haydi şimdi seçim zamanı! Mesela ilk kim seçsin...Hah!-Bay Malfoy,hadi seçin bakalım.

'Draco ilk başta bu fikre hiç saygı duymasada seçmek zorundaydı,ama en azından Gryffindor'dan kimi seçeceğini çok iyi biliyordu'

'Draco Ravenclaw'dan bir kız,Hufflepuff'tan da bir erkek öğrenci ismi söylemişti ve;Gryffindor'dan ise Valery Lily Potter.'

'Valery kendi ismini duyunca şaşırmıştı,şuan yanında Harry'ler ve Lorenzo olmadığı için şükürler ediyordu'

'Draco ne yapmaya çalıyordu? Neydi şimdi bu? Valery anlayamıyordu ama tek anladığı şey onunla ödev yapmak için bile yakın olmak istemediğiydi'

Prof.Slughorn!

Evet,Bayan Potter?

Grup değiştirebiliyor muyuz?

Üzgünüm Bayan Potter,size bu konuda yardımcı olamam Bay Malfoy seçimini yaptı.
Evet! Devam ediyoruz,Bay Brown sıra sizde seçin hadi.

'Sinirle önüne döndü Valery,ve birden gözleri bir çift gri gözlerle karşılaşmıştı.Gözleri gözlerine sırıtıyordu adeta.Tabi sadece gözleri değil,ağzıda sırıtmaktan yamulacaktı'

'Diğerleride seçimini yaptıktan hemen sonra Prof.Slughorn hemen çalışmalarını vermiş ve üç gün içerisinde de getirmelerini söylemişti.Ders bittikten sonra Valery ksks sınıfına doğru ilerlemeye başlamıştı ki zaten görmek istediği kişilerde olduğu tarafa doğru geliyorlardı'

Betrayer Potter and Lier Malfoy.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin