Karşında ağlayan karısını gören berwan
"Neden ağlıyorsun benden mi korkuyorsun. Sen benim karımsın benden Korkman gerekmiyor" diyen berwanHavin halen ağlıyordu. Ben senin karın değilim ben seni sevmiyorum unutma bunu ben abimin hatası yüzünden evlendim senle sakın beni karın olarak görme çünkü ben seni kocam olarak asla gormicem.
Bu dediklerini korkuna vereceğim ama bir daha benle bu şekilde konuşursan canını çok fena yakacağım ona göre ayağını denk al istersen.
Senden korkmuyorum kimse bana istemediğim hiç bir şeyi yaptıramaz sende dahil bir ağa olman beni korkutmaz.
İstersen kendinden fazla emin konuşma karşımıda başka biri olsaydı şuan kafasına kurşunu yemişti kendini şanslı say istersen. Şimdi sus ve konuşma çünkü kendimi kontrol edetmekt en yoruldum.
Senle aynı odada kalmak istemiyorum seni görmek bile istemiyorum bana bir şey yapamayacağını ikimizde biliyoruz bence fazla konuşma.
Berwan havinin bu dediklerinden sonra havine bir tokat atıp boğazına sarıldı. Şansını zorlama Havin sana el kaldırmak istemiyorum bunu yapma.
Şimdi ayağa kalk ve gelinliğini çıkar.Havin berwanin en son dediği cümleden sonra buz katı kesildi. Sen ne dedin asla çıkarmam bana asla dokunma ya çalışma
Berwan gülerek karşılık verdi. Sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun. Senin bu dediklerini hiç kimse demeye çalışmadı çünkü sonlarını ne olacağını biliyorlar ama sen beni yeni tanıdığın için bilmiyorsun.
Havin hemen yataktan kalkıp berwanin gözlerinin içine bakıp. " lütfen bana dokunma ne istersen yaparım ama bana dokunma lütfen".
Havin bu gece bizim gecemiz unuttun galiba hem ne varki ben senin artık kocanım bunu yapmaya hakkım var sen istesen de istemesen de.
Sana yalvarıyorum lütfen dokunma bana bir daha sana sesimi yukseltmem yapma bana bunu berwan lütfen.
Senin bana bağırma şansını sadece bu akşam yapabildi ama bundan sonra böyle bir şansın olmicak.
Berwan havine yaklaşıp belini kavradı.
Havin şok içinde kendini berwanin kollarında bulmuştu, berwan gelinliğin zipini açmayaya bile başlamıştı, havin lütfen yapma diyor du.Berwan ona bağırıp burda lütfen, yapma dersen... Seni asla affetmem, berwan havini sıkı sıkı tutuyordu onun kokusu berwani etkilemişti o düz saçları yeşil gözleri sanki o yeşillerin içinde kaybolmak istercesine, berwan dayanayıp havinin dudaklarını öpmeye başladı o kadar sıkı tutuyordu ki havini asla ondan kurtulamıyordu, berwan adeta kendisini kaptırmıştı. Ardından havinin gelinliğini çıkarıp onu o halde görünce birden afalladı. Havin ise ağlıyordu bunların hepsi abisinin yüzünden olmuştu. Berwan havini yatağa atıp öpmeye devam ediyordu. Onun o beyaz teni kahverengi saçlarını berwani çok etkilemişti. Berwan yavaşça havinin dudaklarında ayrılıp onun o kahve saçlarını koklayıp öpüyordu.
Havin ise ondan tiksiniyordu onun o dudaklarından ondan tiksiniyordu. Berwan havinin boynuna gelip öpmeye başladı bir eli ise aşağıdaydi, Havin ne kadar ağlasada o yaşadığı zevkten dört köşe olmuştu, istemeden berwan'a karşılık verip onu öptü, berwan bunu fark edip daha fazla öpmeye başladı bu sefer aşağıya doğru gidip orayı opmeye başladı Havin kendini kaybetmişti, berwanin parmakları havini çok etkiliyordu Havin su içinde kalmıştı berwan ise havinin göbeğine öpücükler bırakıp duruyordu, Havin dayanayıp berwanin onu öpmesisini istediği berwan zevk içinde havinin dudaklarını öpmeye tekrardan başladı dili havinin ağzının içinde dolaşıyordu Havinde aynı durumdaydı.Sabah 10:00
Havin ve berwan güzel gecenin sonunda öğleye kadar uymuşlardi taki kapı çalana kadar.
Oğul uyan sabah oldu karının koynu çokmu yumuşakta kalkmak istememen.
Berwan seslerden dolayı kalkıp uzerine bir şeyler giyip kapıyı açtı, annesinin neden geldiğini anlamıştı çarşafı annesine verip kapıyı kapattı.
Havinin uyurken izlemek berwani çok mutlu ediyordu onun o hahve düz saçları bebek gibi teni o güzelliği berwani etkilemişti, alnına bir öpücük kondurup, hemen hazırlanmak için baynoya girmişti.
Havin kapı sesini duyup uyanmıştı. Başı çok açıyordu sonra akşam olanları hatırlayınca ağlamaya başladı bunu nasıl yaptığını düşünüyordu o an kendini kaybetmişti, sinirle eline gelen herşeyi fırlatmaya başladı berwan gelen sesleri duyup hemen havinin yanına gelip, ne oluyor deye soruyordu, Havin ise nemi oldu alaksam olanlari hatırlamıyormusun
Bumu senin sinirlendirdi güya akşam çok istekleri olan tek bendim sanki unutma eninde sonunda benle olcaktin zorla yada güzellikle ama sen güzellik ile olanı seçtin benim işimide zorlamadın, bu arada bu kadar tutkulu olduğunu bilmiyordum, Havin berwanin dediklerine sinirlenip bir şeyler fırlatmaya başladı berwan eline gelen cam bardağı tutup sinirle elinde kırıp havine doğru ilerledi, unutma seni daha dün akşam uyardım bir daha bana karşı bir saygısızlık yaparsan seni yasatmamKahvaltı odası
Herkes yerlerine geçip kahvaltıya başlamıştı, berwan ve Havinde yerlerine geçip oturdular, kahvaltıdan sonra herkes bir yerle dağılmıştı, Havin kaynanasının yanında Rojda ile sohbet ediyordu, arada geçen 2 saatin sonunda Havin berwanin yanına gelerek beni anneme götür der berwan gülüp hazırlan der, Havin şaşkın bir ifade ile ordan ayrılıp hemen hazırlanmaya çıkar, 15 dk sonra Havin hazırdı.
Uzun süren iki 3 saat yolun sonunda Eve değil de havalanına gelmişlerdi, Havin şaşkınlık içinde burasi benim evim değil neden. Buraya geldik.
Evet evin değil çünkü burası havaalanı unuttun galiba düğünden sonra gelin ve damat neye gider, balayına bizde balayı için geldik buraya.
Arkadaşlar yoğun bir dönem geçirdiğim için kitabin uzun sure bolumleri gelemedi bunun için özür dilerim. Umarım beğenirsiniz yeni bölümu eğer kusurlarım varsa yorumlara yazabilirsiniz mutlaka yazım hatalarım vardır kitapla ilgili yeni icerikler öğrenmek için Tik Tok hesabı takip etmeyi unutmayın. 817 kelime