Artık hiç birşey yolunda gitmez oldu. En sevdiğim insanlar arkamdan vurmaya başladılar tek tek benim. Ben onlara ne yaptım ki ? Yada ne yapmadım ne istediler 20 yaşındaki bir insandan. Nasıl bu kadar vicdansızlar nasıl bu kadar alçaklar nasıl düştüler böyle,neden o sefil hayatlarına benide düşürmeye çalıştılar. Benide o dipsiz kuyuya düşürdüler. Çıkamadim elimi tutmadılar uzanamadım hiç bir dala dahada dibe batıyordum her an her saniye her dakika günlerim bu çırpınarak geçti,göğüs kafesime sanki bıçak sokup çıkartıyolardı. Kurtulmaya çalıştım dibsiz bir kuyudan adını vermicem bordo rujlu bayan diyorum ben ona cana yakın bana yakın bir bayan kendisi hoş alımlı güzel belki dedim belki olur dedim. Mesut var benim kardeşim ince 50 kg bişey ama gücüne birsey diyemem tabi o oldu yanımda birçok konuda bordo rujlu bayan konusunda da bana şunları söyledi.
- Kardeşim sen şimdi bordo rujlu bayana deki ya bir sınır koyalım yada bir isim.
Tabi bende atladım hemen yazdım beni tanıyorsun benim kim olduğumu ne yaptığımı felan hep biliyosun. Cevap vermedi bir gün boyunca ama kendimi toparlamam için bir şanstı yeni bir hayattı ve ben bunları kendi içimden söylerken sabah saatlerinde şu mesajla karşılaştım.- Ama ne kadar yakin olsakta ben seni sevgili gözüyle görmeye çalıştım yalan değil ama göremedim ben seni seviyorum hemde cok canımdan parca gibi ama sadece arkadas gözüyle. Peki bu ne demek oluyodu. Bana ne demek istemisti ne yapmam gerekiyodu . Üzüldünmü mert deseniz O an yavaşça doldu gözlerim, kaçırmak için yer ararken süzülen yaşları nasıl saklayabilirdim ki. Saklayamadım ellerim bomboş kalmıstı çaresizlik aslında bordo rujlu bayanla biraz daha ötelemiş ve dibe batırmıştı beni. Soğuk davrandı bana geç cevaplar mesaj atmamalar felan dahada yaraladi beni. Beni kimse günün ortasında arayıp sormazdı ama o beni aramıstı . Peki madem evlenmeyecektik neden beni arayıp nasılsın dedin bu soruyuda sorarım ona.sormak isterim yani. Neden yolunda gitmezki hiçbirsey neden hep canım dediklerimiz canımızı alır ki ? yüreğime bu kadar dokunabiliyorken neden yaralarlarki insanı anlamam bilmem söyleyemem . Hayatımı israf ettim harcadım bitirdim artık ne bir hayat kaldı nede yaşama ümidi bende. Bordo rujlu bayandan sonra ise daha kötü bütün duyguve hisslerim intihar etti . Ama ondan son bir isteğim var Göz göze gelmek istiyorum MÜSAİTMİSİN.