Çok bekletim sizi cok çok özür dilerim asklarimUmarım bu bölüm telafi eder
Oy ve yorumlarınız için çok teşekkürlerr🤍💋 ciddi anlamda beni mutlu ediyorsunuz uzatmadan badlayalimm
İyi okumalarr 🧚♀️💞
_______________________________________
ÇAN ÇAN ÇAN
KOĞUŞ 9 KALKIN!
Ahh koğuş dokuz burda kaç koğuş vardı...
Minho~
Kopan gümbürtü bilincimi uyandırmıştı lakin üstünde fil oturan göz kapaklarıma yetmemişti,
yinede bedenimi saran soğuk hava fazlasıyla belirgin, buzdolabında uyumuşum gibi. Tutulan eklemlerimden bahsetmicem bile babaanneye döndüm iyice.
Yeni uyudum el insaf ulan!
Lanet çan sesi kesilmeyince buğulanmış gözlerimi açabildim. Yeni uyanmış olduğum için tam tepemde duran cismi netleyemiyordum istemsiz biraz geri çekilince cisim konuştu.
-Uyandı. Sonunda!
-Öldüğünü falan düşünmeye başlamıştım.
-gece hiç uyumamış gibisin, Yerini yadırgamadın değil mi?
M// gelde anlat şimdi..
Bi anda üç yerden darlanmıştım, sadece önce yüzümü yıkasam diye düşünecek haldeydim.
M: sizede günaydın hyung, ben bi lavaboya gidip gelecem.
-oh tamam acele etsen iyi olur şuan saat 6.11/ 6.30 da koğuştan hazırlanıp çıkmamız lazım.
Kafa saklayarak konuşan kişiyi onaylayıp dışarı çıktım. ne aptalım hava dondurucu soğukken yapılmayacak bir hareket bu.
Neyse ne sadece yüzümü yıkıyacam diyip dünkü duşların olduğu yere geldim. Boş bir çeşmeye eğilip buz gibi suyu birkaç kere yüzüme çarptım.
Kesinlikle uyanmıştım, gözüm görüyordu şükür, aynaya baktığımda ise gözüm görmese de olurmuş diye geçirdim içimden.
Gözlerim şişmişti dudağımın ve burnumun kenarlarında kanlar kurumuş bunlar duşta nasıl geçmez?
Duş...
Sahi dün duşta duyduğum kişiyi koğuştaki hyunglara sorsam mı ki.. ya da belki söz etmesem daha iyi--
-Hey!
M:Ha
-dur korkmana gerek yok dalmıştın sadece geç kalıcaksın diye uyariyim dedim
M: oh sağol hyung
Jh: adım; julen-hee, seninki Minho sanırsam?
Bölümün sonuna Julenin fotoğrafını koydum ordan bakabilirsiniz💋].
M: evet Minho ben, Lee Minho memnun oldum hyung!
Jh: ahah bende ve Julen diyebilirsin 😉gel de çıkmadan diğerleriyle tanıştırayım seni
M: ah bi saniye, geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Komandos2° //Semesung
Fanfic19 yaşında askeri eğitimlere katılan Minho ve şansına ona denk gelen bölüğün en acımasız eğitmeni Sat Komandosu Jisung J: Hey küçük burası oyun parkı değil biliyorsun dimi? Semesung~