Зимата дойде!Хората вървяха по улиците на Сеул.Някои бяха ядосани заради времето, други пък се радват, че вали сняг!Но никой от Феликс и Хюнджин не беше навън!Те вмомента имаха важна работа!
-Хайде Феликс слизай ще изпуснем полета!!-Завика Хюнджин от хола в тяхната луксозна къща.
-Етоо слизам...-момчето слезе в цялата си прелест!Той бе облечен в черни дънки и бяла риза, а Хюнджин беше с черни дънки и черен пуловер тъй като навън си беше доста студено.
-Готов ли си?
-Амииии....Да!
-Добре, хайде да тръгваме.
-Ааааа не, чакай!Забравих си телефона.
-Ааа Фел, хайде по-бързо!Отивам към колата, искам да си при мен до 3 минути!Разбра ли?
-Дааа-провика се Феликс от втория етаж!Феликс се качи да си вземе телефона, включи го за да види колко е часът и точно тогава получи съобщение от непознат номер!
username
Хей Феликс!Как е живота при теб?
Мисля този път да не те пусна да избягаш от мен!След като те хвана!
Много добре ме познаваш!
С много обич от ,,Ик".Феликс слезе долу,заключи и тръгна към колата!Влезе и каза на Хюнджин да тръгват.
Той си отключи телефона за да го прочте!Когато видя ,,Ик" целия настръхна и пребледня.Хюнджин много ясно го забеляза!
-Фел какво ти е?Защо си така блед?Да не ти е лошо?
-Не, не добре съм!Спокойно!
-Знам, че има нещо!После ще ми кажеш!Така момчетата пътуваха в тишина!След като стигнаха слязоха и паркираха колата на паркира на летището!След това си взеха багажа и тръгнаха към столчетата близо до изходът, който води до автобуса,КОЙТО е предназначен да ги заведе до самолета(много ,,който" станааааа).
*3 часа вечерта*
Нашата любима двойка се запъти към самолета!Прибраха им багажите и двамата седнаха по местата си!
-Фел кажи ми какво става,сега?!-Феликс показа съобщението което беше получил.
-Кой е ,,Ик"?
-Ами как да ти кажа?Ще прозвучи тъпо!Нали знаеш, че майка ми си замина заради баща ми?
-Да и?Това какво общо има?
-Изчакай да се изкажа! Ами и аз останах с баща ми, но той винаги щом се напие ме биеше, а това ставаше всяка вечер!
-Да и това го знам.-Даа и аз малко така избягах и този ,,Ик".....е баща ми!!!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ТА ЕТО Я НОВАТА ИСТОРИЯЯЯЯЯ!!!!Мисля че като начало е супер и дааааа.....Редактиранааа е!!!!Чудно ли ви е какво ще стане за напред?Ще бъда малко лоша!Но разбира се(предполагам) че всичко ще се нареди!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
YOU ARE READING
Hard love
RomanceФеликс и Хюнджин си водят нормален любовен живот, докато не се появи най-големият враг на Феликс!!! Надявам се тази история стане по-добре от предишната! Този път ще има повече ъпдейти!!!! Започната:02.11.23г Завършена: