6

10 1 3
                                    

Skip time

Г.Т неутрал
Хюнджин и Феликс се прибраха в къщата си.Феликс седна на дивана в хола, който беше покрит в приятно бежово одеало. Хюнджин седна до Фел прегръщайки го, за да го успокои от това което се случи.

-Любов, нали знаеш, че не се протеснявам толкова, че баща ми е на свобода? Чувствам се странно спокоен и не мога да си го обясня....
-Аз все още мисля че си притеснен, защото изглеждаше много стресиран когато го видя.
-Така беше, не го отричам, но сега имам това чувство.
-Притеснявам се за теб, притеснявам се този какво може да ти направи и....-Фел го прекъсна.
-Няма какво! Всичко което може уж да ми направи вече го е сторил...
-Как така? Аз знам ли?
-Не, не знаеш.....Никой не знае освен майка ми, която вече не е тук....
-Имаш ли ми доверие за да ми кажеш?
-Разбира се, че ти имам, но нямам смелостта да ти обясня защото ми е болна тема...
-Разбирам те!

Младите момчета се качиха в стаята си, лягайки на леглото.

Г.Т Феликс
Не мога да му кажа, веднага щом си помисля за това искам да се разпадна....Няма значение искам да спя, не искам да се натоварвам повече....Всичко ще се оправи, вярвам в това...

                             •На сутринта•

Г.т Хюнджин
Събуждам се и какво да видя, най-скъпото нещо в живота ми да спи за пореден път в ръцете ми.....И изведнъж голямата енергия в мен се включи...Станах и отидох в кухнята, понеже не бях готвач просто направих едни сандвичи и сипах портокалов сок в една чашка.
Качвам се в нашата стая, отварям вратата и виждам най-сладката гледка някога, току-що събудилия се Фел, който потърква очите си в седнало положение.
Голям сладур, а?

-Добри утро, любовче!
-Добро утро, какво е това?
-Направих ти сандвичи, съжалявам че не направих нещо по така ама не съм добър в това.
-Всичко което е от теб ми харесва!

Наведох се и го целунах по устата. Тези устни, имат вкус на ягода. Как така имат такъв вкус рано сутрин???

Г.Т Феликс
Наядох се, тези сандвичи бяха толкова вкусни....



........................................................................
Малееее много съжалявам че не съм ъпдейтвала почти една година😭
Съвсем изключих, че това приложение съществува. Направо се чудя как мога да забравя че съществува....Много съжалявам, следващите ще се опитам да бъдат по интересни.....СЪЖАЛЯВАМ ЗА ГРЕШКИТЕ

Hard love Where stories live. Discover now