Anüs örnekleri tam da beklediğim gibi çıktı: AIDS ve Tek Taşşak Sendromu. Ben araştırmama odaklanmışken Boran ve Çırağı ellerini çözmüşlerdi ve arkamdan bana saldırdılar. Ben çalışırken yerleri yağlamışlardı tıraş makinemin sesini duydum ve kaşlarımı kazıyacaklarını anladım. Ani bir hareketle Winxli dildomu götümden gülle gibi fırlattım. Şans eseri çırağı vurdum, Boran abi Çırağının ölmesiyle delirdi ve boğa gibi hareketler yaptı ve beni boynuzlarıyla süstü çok canım yandı ama araştırma yaparken sürekli sigma müzikleri dinlediğimden dolayı pek etki etmedi Boran abi kafasını duvara vurduğundan sersemlemişti tam o sırada kulak kıllarından tuttum ve dilimle gitar çalar gibi her kılını boydan boya yaladım. Boran erekte oldu ve etkisiz hale geldi. İkisinin de üstüne lahmacun küreğiyle işedikten sonra son gücümle balkondan attım basket oldu ve İzmir Pasif Eskortun üstüne yığıldılar. Bütün bilgisayar setupım yerle bir oldu. Bu daha fazla Gay Babacık Oyunun oynayamamam demekti. Neyse artık koskoca adam oldum aptamil çocuk devam sütümü içtim ve damak gelişimi için özel seçtiğim kartallı dildomu emerek mışıl mışıl uyudum.
Gökhan Boranın kulak kıllarından işkence fetişi virüsünü kapmıştı. Türünün tek örneği Gökhan olmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Dildolar
TerrorBu hikayeyi saf duygular ve gerçek hayatımdan yaşadığım acıyı harmanlıyıp yazıyorum iyi okumalar.