twenty seven

1.8K 152 114
                                    

MERHABALARRR

1 ay geçmiş 😔 malum kişinin (inglasser) ısrarlarına (zorbalıklarına) dayanamarak yb atıyorum slm

Sınav senem ve ayriyeten bu okulla ilgili yeni kuralları bizim okul 30 katı uyguluyor bu sebeple başım çok çatlıyor yb yazamadığım için uzgunum😭

1 haftalık tatilde sizi yb e bogucam 🫡

NEYSEM

BU BOLUM BIRAZ AGLAYABILIRIZB

(Olayı unutup Bölümleri baştan okudu)

NEYSE

Beğenmediğim bir bölüm...

Keyifli okumalarrrr

***

Nedya: People You Know - Selena Gomez
Backstabber - Kesha
Elastic heart - Sia

| yazardan |

Jungkook oturduğu taş zeminde defterine bir şeyler karalıyor, öğle arasının hızlıca geçmesi için bir şeylerle uğraşıyordu.

Dönemin bitmesine az kalmıştı. Bu sebeple çoğu kişi okula gelmiyordu. Yanında konuşan arkadaşlarına bakarak gülümsüyor. Dudağında ki ve yanağında ki acıları unutmaya çalışıyordu.

Aldığı darbelerin üstünden üç gün geçmişti. Jungkook sonunda yüzünde az da olsa belli olan yaralarla okula gelmişti.

Ablasıyla tekrar görüştüğü için de mutluydu. Sevdiği ablası artık bir barmendi. İstediği mesleği asla yapamamıştı. Ama seokjin onu arayıp durumu söyleyince. Arabasına atlayıp yanına gelmişti hemen.

Jungkook anne ve babasının telefonlarını da açmıyordu. Hoş, sadece bir kere aramışlardı zaten. Jungkook şuanlık ablasında kalırken oldukça mutluydu.

"Beden dersi var amına koyayım!"

Hoseok'un bagırışıyla kafasını kaldırmış, sinirli arkadaşına bakmıştı. Hoseok beden derslerini pek seven biri değildi...

Bir anda çalan zil sesiyle namjoon gülmüş ve arkadaşının omuzuna vurmuştu.

"Şansına küs canım benim."

Seokjin elindeki kremi zorla jungkook'un yüzüne sürerken, Hoseok ayakkabısının bağcıklarını bağlıyordu. Jungkook beden dersine girmemek için izin almıştı. Bu sebeple sınıfta oturacaktı.

"Yeter seok, teşekkür ederim."

Jungkook sessizc3 mırıldanmış, başını aşağıya doğru eğmişti. Böyle bir durumda olmaktan çok utanıyordu. Yüzündekileri yakına gelmeden göremeyecek kadar kapatmıştı. Ama yine de rahatsız hissediyordu.

"Peki peki.... biz gidiyoruz sende orada çok oturma hasta olacaksın!"

Seokjin oradan yavaşça uzaklaşıp arkadaşlarını yanına çekerken jungkook sertçe yutkunmuştu.

Burayı taehyung sevdiği için seviyorum diyemedi. Belki perdeyi açar da yüzünü görürüm diyemedi.

Taehyung da kaç gündür okula gelmiyordu. Jungkook onu öpüştükleri günden beri görmüyordu. Namjoon dan geleceğini duymuştu ama buna pek inanmıyordu. Son iki ders matematik olduğu için gelebilirdi belki de diye düşündü.

Jealousy ▪︎ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin