pizzeria

13 0 0
                                    

Otworzyłam oczy słysząca budzik, wyłączyłam go wiedząc że nie musi chodzić do szkoły bo było zaginięcia dzieci  w okolicy i nie można było  wychodzić z domu. Obudziłam się o 13 wstałam z łóżka i wzięłam szklankę wody to i tak będzie dzień bez sensu, jak schodziłam na dół zobaczyłam tatę robiącego chyba warzywa na patelni ale słabo mu to wychodziło i nagle podeszła mama mike ubierz i się i nic nie smaż otworzyli jakąś pizzerie i tam pojedziemy mira się zdziwiła od zaginięcia dzieci od tygodnia nie wychodziła z domu mira ubrała się w szare dresy i czarną bluzę. Po 5 minutach mira była już w samochodzie mama ubrała się w niebieski sweter i czarne jeansy a jej ojciec w czarne spodnie i koszule. Mamo a gdzie jest ta pizzeria mama spojrzała na mire i powiedziała o popatrz już jesteśmy dziewczyna spojrzała za okna i zobaczyła  budynek z logo freddy fazber pizza zapraszamy ojciec miri otworzył jej drzwi  wszyscy w 3 szli do wejścia gdy weszli do środka usłyszeli głośną muzyke i ojciec miri odezwał się mira poszukaj wolny stolik a my z mamą coś zamówimy okej odpowiedziała dziewczyna. Mira poszła do sali głównej i ją zszokowało na scenie były 2 roboty?! ale takie prawdziwe 1 wyglądał na królika ale miał żółte futro  2 to był miś z kapeluszem i to raczej był freddy obok misia s to przeuroczo i  usłyszała jakiegoś faceta który wchodzi na scene wyglądał młodo może miał 40 30 lat miał na sobie garnitur i bladą twarz  dzień dobry witamy w freddy fazber pizza  dzisiaj organizujemy konkurs  nagroda będzie taka że będzie mogło sie spać w tej pizzeri ! zdzwiłam się i zachwyciłam bardzo chciałam tu przenocować tyle ciekawych miejsc tylko czemu jedna osoba może wygrać ? mira! krzyknęła matka miałaś wybrać stolik dorzucił ojciec trzymający 1 pizze ej mamo moge wziasć udział i znowu powiedział facet żeby się zgłosić do konkursu trzeba odgadnąć na 3 pytania jak 3 pytania powiesz dobrze wygrywasz a potem będzie losowanie na noc w pizzeri oo mira chcesz wziąśc udział powiedziała jej mama chce powiedziała mira  i znowu powiedział facet kto chce odpowiadać na pytania proszę podejść pod scene i dam mikrofony mira poszedłą i zobaczyła chłopaka wyglądał na 16 i dziewczyne wyglądała jak w jej wieku  wzięła mikrofon i facet zaczął mówić jak się nazywają animatroniki mira zbladła nie znała ich imion ale coś jej podpowiadało i to nie były jej myśli tylko chłopak jej podpowiadał królik to żółty królik miś to freddy  powiedziałam żółty królik freddy  nawet dobrze powiedziaił facet i 2 pytanie było do chłopaka  jak są zrobione imatroniki to było dziwne pytanie chłopak chwile myślał i powiedział raczej to jest przebranie a w środoku są ludzie   facet się uśmiechnął i powiedział nawet dobrze czasami sa tam nasi pracownicy czasami roboty dobrze na kolejne pytanie była dziewczyna  mira zobaczyła w oczach dziewczyny strach facet powiedział dobrze te pytania to były żarty i osoby które się zgłosiły mogą tu nocować  mira chłopak i dziewczyna się zdziwili facet zaczął mówić zaraz będzie godzina zamknięcia pożegnajcie się na noc z rodzicami dzieci mira poszła do mamy i taty i się pożegnała jak reszta z grupki. wszyscy opuścili  lokal mira popatrzyła na dziewczyne i chłopaka i powiedziała cześć jestem mira chłopak się uśmiechnął i powiedział ja michael  a ja jesscica gdy nagle usłyszeli kroki co to było powiedziała jesscica michael powiedział nie wiem coś tu nie gra mira popatrzyłąn a drzwi i były zamknięte na kłótke ej drzwi sa zamknięte na kłótke zobaczyli że nie ma żółtego królika co do cholery tu się dzieje krzyknęła jescica słuchajcie usiądzmy do stołu może będzie jakaś niespodzianka czy cos dziewczyny posłuchały się i usiadły michael nagle zobaczyłw drzwiach żółtego królika i nagle powiedział chodzcie dzieci mam dla was niespodzianke michael powiedziała jescica to dobry pomysł tam iść mira zaczęła iść i powiedziała chodzcie michael z jescica zacżeli iść i weszli do jakiegos pokoiku i mira krzyknęła z brzucha wystawał jej brzuch zaczęłą jęczeć z bólu michael zobaczył żółtego królika.


przepraszam za błędy ortograficzne

Zagubieni Five Nigths At  FREDDYSWhere stories live. Discover now