🌟⁴

649 58 12
                                    

Omegaların gücü 💪


Seungmin
Felix sen niye iki saattir şu Hyunjin denen adamla bakışıyon amk


Felix
Bakışma yarışı yapıyoruz Min bir şey yok😊



Seungmin
Eminmisin sen adama öldürecekmiş gibi bakıyon adam sana sırıtarak bakıyo


Jisung
Felix bu barda senin yanında gördüğüm adam


Felix
Evet ne tesadüf çalışacağım şirektin sahibiymiş!!!

/ Şansımı sikiyim


Jeongin
Neyse ki tanıdık kişilerin yanında çalışacaksın Lix Hyunjin çok yavşaktır ama özünde iyidir


Bu yüzden sana yavşamaya çalışırsa hemen bana söylüyon tmm mı?


Felix
Timam

Miğdem bulanıyor tuvalete gidicem


Jisung
SONRADA BERABER HASTANEYE GİDİCEZ LEE FELİX


Felix

Görüldü...

***
Miğdemin bulanmasıyla ellerimi ağzımın üstüne koymuş hızla masadan kalkmış tuvalete gitmiştim bu hareketim yüzünden çoğu bakış beni bulmuştu iyi olup olmadığımı sordular ama cevap verebilecek bir halde değildim. Yaklaşık 1 haftadır böyleydim hatta daha uzun bir süre bile olabilir başım dönüyor miğdem bulanıyor normalde dana gibi yediğim yemeklerin kokusu o yemekten nefret etmeme sebep oluyordu. Sorun onlarda değildi sorun benim 2 gün önce yaptığım hamilelik testinin pozitif çıkmasıydı...

Ne yapacağımı hiç bilmiyordum annemle babama söylersem beni evlatlıktan reddetmeleri kaçınılmaz olurdu. Arkadaşlarıma söylesem nasıl bir tepki alıcağımı kestiremiyordum belki yanımda olurlardı belki çok kızarlardı nasıl böyle büyük bir hata yaptığım için. Aklımın bir köşesinde ise bebeği aldırmak vardı ama hayır ben daha küçücük masum bir bebeğe bunu yapamazdım bizim suçlarımızın cezasını o çekmemeliydi. Birde Hyunjin vardı tabi Jeongin'in dediği gibi o tek gecelik ilişkileriyle ünlü egolu bir adamdı en büyük hatamda zaten onunla sevişerek sürtüklerinin arasına yeni bir isim daha  eklemesine sebep olmaktı bebeği kabul etmeyeceğini bildiğim halde ona bunu söyleyecektim bir çocuğunun olduğunu öğrenmesi onunda hakkıydı.

Kusup rahatladıktan sonra Jisung'un dediği gibi bir doktora görünecektim bebeğin durumuna bakmak için. Yüzüme çarptığım soğuk suyla rahatlamış ve dışarı çıkmıştım geldiğimiz Cafe'nin büyük ve güzel bir bahçesi vardı masaya geri dönmek yerine bahçeye doğru yönelmiş manzaraya bakan banklardan birine oturmuştum bir kaç dakika denizi izledikten sonra bankın diğer tarafında bir hareketlilik hissettim kafamı o yöne çevirdiğimde bana bakan Hyunjin ile karşılaştım.

Miracle ~ HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin