Bu gün Hyunjin'in en mutlu olduğu gün olabilirdi. Hayatında gördüğü en güzel 2. Omega ile karşılaşmıştı. Tabikide o kollarında uyuyan minik kızı Yejin'di.
"Çok güzel..." Diye konuştu bebeği izleyen Minho. Küçük bebek beklenildiği den erken dünyaya gelmiş ve herkesi korkutmuştu şimdi ikisi de iyide ama doktorun dediğine göre Felix fazlasıyla yorulmuştu ve hala uyanmamıştı.
"Hyunjin bende tutabilir miyim lütfen..."
Jisung'un hevesle konuşmasına Hyunjin dayanamamış ve bebeğin canını acımayacak bir şekilde Jisung'un kucağına yerleştirmişti şimdi herkes Jisung'un yanındaydı ve bebeği uyandırmamak için fısıldayarak konuşuyorlardı. Hyunjin Sevgilisinin baş ucuna oturmuş saçlarına dudaklarını bastırmıştı dün geceden beri hastahanedelerdi ve güneş doğmak üzereydi hepsi Felix'in uyanmasını ve doktorun son kontrolleri yapmasını bekliyorlardı. Kapının çalınmasıyla bütün bakışlar oraya dönmüştü.
"Ah- merhaba efendim ben süt anneyim de hastahanede olduğunuz sürede bebeğinizi ben emzireceğim Bay Hwang. Yejin'in süt içme vakti geldi"
Jisung dudaklarını büzerek Hyunjin'e baktı izin istermiş gibi Hyunjin gülümseyerek kafasını sallamış ve Jisung aldığı onayla istemeyerekte olsa kadına bebeği vermişti.
"Hızlı iç sütünü Yejin ben seni özlerim ama"
Jeongin giden kadının arkasından seslenmiş ve koltuğa atmıştı kendisini Changbin ise sevgilisini göğsüne çekerek saçlarına dudaklarını bastırmıştı. Bangchan arada bir Seungmin ile göz göze geliyor utanarak başını tekrar başka yöne çeviriyordu.
"Yiğenim nerde!"
İçeri dalan kızla Hyunjin hem çok şaşırmış hemde sinirle solumuştu.
"Salak mısın Yeji hastane burası sesini alçat"
"Ay pardon- Felix iyi mi?"
Hyunjin kafasını onaylarmışcasına sallamış bakışlarını tekrardan yatan gence çevirmişti. Şaşırmıştı. Çünkü yatakta yatan gençte kendisine bakıyordu.
"Ay Felix'im uyandın mı?"
Seungmin çocuğun üstüne atlarken konuşmuştu. Felix gözüne gelen parlak ışıkla rahatsız olmuş ve ellerini gözlerine siper etmişti.
"Gözlerim yanıyor yaa"
Felix uzun süre uyuduğundan sesi çatallı çıkmıştı. Gözlerini tekrar açtığında bir kaç saniye ışığa alışmaya çalışmış ve Hyunjin'in yardımı ile sırtını yatağın başlığına dayamıştı. Bir kaç saniye öylece durmuş ve odadaki kişilere tektek gözlerini gezdirmişti.
"Niye herkes böyle bakıyor"
Dediğinde ise Seungmin ağzını aralamıştı konuşmak için
"Nasıl bakıyoruz ki"
Hyunjin'in ona uzattığı suyu içtikten sonra alfanın elini tutmuştu
"Ne bileyim bir garip bakıyo- kızıma bir şey mi oldu yoksa!"
Felix'in gözleri kocaman açılmış korkuyla kafasını bebek beşiğinin olduğu tarafa çevirmişti. Ardından da Hyunjin'e çevirmişti dolu gözlerini. Hyunjin onun konuşmasına izin vermeden konuşmuş ve küçüğünün yanaklarına dudaklarını bastırmıştı.
"Endişelenme güzelim kızımız süt içiyor birazdan getirirler yan odada şimdi"
Felix rahat bir nefes vermiş ve alfasının boynuna gömmülmüştü tam o sırada bir kız sesi duydu
"Yaa...çok tatlı bunlar Hyunjin malı neden daha erken tanıştırmadın ki beni bu tatlı omegayla"
Felix gördüğü bedenle oldukça şaşırmıştı. Bu o gün barda gördüğü kızdı Hyunjin'in kardeşim dediği lakin o günden sonra onu hiç görmemişti. Hyunjin bir ara onun sevgilisi için Londra'ya gittiğini söylemişti.
"Apar topar Londra'ya gittiğin için tanıştırma zahmetinde bulunmadım"
"Aman iyi be kocaman adamsın trip mi atıyorsun bana Felix'in trip atması gerek"
Felix iki kardeşin atışmasını bölmek için ağzını açacaktı ki kapıdan içeriye elinde bir kız çocuğuyla kadın girmişti. İşte Felix o an anlamıştı kadının elinde tuttuğu bebeğin kendi kızı olduğunu.
"Yejin baban uyanmış"
Demişti kadın bebeği Felix'e uzatırken şimdi herkes Felix'in kızını ilk kez kucağına aldığı anı izliyordu yüzündeki gülümsemelerle.
"Çok küçük, ellere bak!"
Felix yüzündeki gülümsemesi hiç eksilmeden konuşmuş ve kızının yüzündeki aynı kendisinin kine benzeyen çilleri öpmüştü. Hyunjin ise bir alfanın yaşayacağı belkide en güzel görüntüye şahit oluyordu...
***
Doktor Felix'in son kontrollerini yapmış ve taburcu olmasına izin vermişti. Şimdi Felix sırtını Hyunjin'in göğsüne yaslamış kucağındaki bebeğini seviyordu."Güzeller güzelim...miniciksin sen yaa"
Felix, Yejin'nin minik burnuna dudaklarını bastırdıktan sonra konuşmuştu eve geldiklerinden beri yaptığı tek şey Hyunjin ile beraber kızlarını sevmek ve ona iltifat etmekti
"Hyunjin ya bebeğimizin sütü biterse, Off keşke benim de sütüm olsaydı"
Felix kendini eksik hissediyordu bu konuda. Bu yüzden sonlara doğru sesi kısılmış dudaklarını büzüp off'lamıştı.
"Bebeğim...kendini eksik hissetmiyorsun dimi? Erkek omegalar böyle yaratıldı kendini bu konuda üzme o bizim bebeğimiz başka birinden süt içmesi bu durumu değiştirmez"
Felix alfasının dedikleriyle kalbinin sıcacık olduğunu hissetmişti. Onu gerçekten de çok seviyordu ve iyiki diyordu, iyiki o gün Jisung şirkete girdiği için kutlama yapmakta ısrar etmiş ve Minho ile takılarak onu yanlız bırakmıştı.
Omega elini alfanın yanağına koydu ve bir öpücük bıraktı. Tam o sırada Yejin'den duydukları kıkırdamaya benzeyen ses ikisinin de gülmesini sağlamıştı.
"Felix bak kızımız sen beni öpünce mutlu oluyor bence daha fazla öpmelisin"
"Kurnazlık başa bela Hyunjin şimdiden uyariyim"
Hyunjin bir yol çizerek omeganın boynundan omzuna kadar öpmüştü.
"Yejin'i yatıralım geç oldu"
Felix esnedikten sonra konuşmuş ve ayağa kalkmıştı dikkatli bir şekilde. Sezeryan bir doğum gerçekleştirdiği için yaraları hala tazeydi ama doktor Hyunjin feromonları sayesinde yaraların daha hızlı geçebileceğini söylemişti.
Hyunjin ne kadar ısrar etse de Felix bebeğini kendisi uyutmuştu. Günün sonunda ise alfasının göğsüne sığınmış ve kendisini uykunun tatlı kollarına bırakmıştı...
***
Oy ve yorum vermeyi unutmayın 💖
🐥💞🐈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miracle ~ HYUNLIX
FanficHwang Hyunjin şirket işlerinden dolayı bunalmış ve barda gördüğü oldukça dikkatini çeken çilli çocukla tek bir gece geçirmek istemişti bunun getireceği sonuçları bilmeden...