-Dead Daisies-

119 22 14
                                    

İçeriyi görmemle gene tekrar hayran kaldım, yüzme salonuydu, yani benziyordu yüzme salonu diyiceğimden fazlasıydı burası şaheserdi.. Kolumu çekip etrafıma bakınmaya başladım, arkamı döndüm

"neden buradayız?"

Ama beni hafifce itirmesiyle ve belimdeki o el darbesiyle ağzımdan bir inilti firar etti.
Şuan suyun kenarında, belimdeki ellerin sahibiyle bir korkuntu çöktü gögsüme.

"sst, sakin.."

Jiminin verdiği nefes boynuma ve kulağımda usulca gezinirken yutkunmaya çalışıyordum

"s-sen?"  Devam ettim.

"napmaya çalışıyorsun.."

Korkudan dört köşe olup önümdeki suya göz ucuyla bakmaya çalışıyordum, korkulu rüyam gibi birşeydi su.. Aklıma o günkü suda boğulma fantesizim geldi ve bu beni ürpertiyordu.. Jimine tekrardan güvenecek değildim,

"sana suda yüzmeyi öğreticeğim" 

Bi karşımdaki suya bide ayak uçlarıma bakıyordum arkamı dönüp ona bakmam imkansızdı içine düşeceğim kesindi,

"yüzmeğimi öğreticeksin?, saçmalama jimin"

Başka çare bulamayarak arkaya bir adım attı ki bedenim hafifce ona süründü, bu beni hafifce kızarmama sağlayarak, adım atmamaya karar verdim

"yapışma hemen rose..."

Sesinin altındaki sesiz fısıltı beni ürpertiyordu o ise devam etti.

"eğer istekle atlamasak, ikimizde eni sonu düşüceğiz."

"olmaz jimin, ya-"

Dememle ikimizin bedeni suya düştü yani onun hafif ittirme edasıyla, çırpınmaya çalışarak ellerimi hızlıca onun boynuna sardım. Suyun içinde bir süre boğulucağımı sanıyordum ama belimdeki el buna izin vermiyordu usulca beni kendine çekerek su yüzeyine çıkardı, bedenimi onunkine sığdırmaya çalışarak öksürmeye başladım öksürmem dindikten sonra, onun suratına baktığımda sırıtarak usulca bana bakıyordu. Bu çoçuk delirmişti!

Küçük bir hıçkırık tutu busefer, 2 3 kez hıçkırdıktan sonra bir tıslım olsada konuşmayı becerebilmişitim.

"neden bunu yaptın?"  dahada yapıştığını hissedebiliyordum

"neyi?"

"bilmemezlikten gelmeyi bırak, neden suya düşürdün bizi"

Ona sinirliydim, öfkemin diniceğini zannettmiyordum.. O hafifce gözlerini kısarak, ve kaskatı kesilmiş bir halde konuştu.

"neden biliyor musun?, o piçin elleri belinde ve bacaklarında, vücünda hissediyordum, oan gözlerime halinasyon gibi gelip duruyordu bu beni deli ediyordu anladınmı rose?!"

"delirmişsin cidden, ne saçmaladığının farkındamısın?"

"evet!"

Ona olan öfkem hala dinecek değildi.
Sudan korktuğumu bile bile böyle yapması hiç hoş değildi.

"çıkar beni artık sudan"

"yoo"

"Jimin!"

Belimi dahada sıvazlayarak aramızda olan mesafeyi yok sayıp nefesini ısıtarak dudaklarıma doğru verdi. Gözlerim usulca yüzünü sıyırıp duruyordu şuan kızardığıma emindim onun gözlerindeki ifade sert ve cazibeci şekilde dudaklarımda takılmıştı.

"daha sana yüzmeyi öğrenmen için dersim vardı.."

Cazibesi beni ne kadar kendisine çeksede buna izin ver iye ektim. Çekilmeye çalıştım.

Kill the butterfly | JiRoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin