Keményen ütöttem a box zsákot kiadva magamból a feszültséget.
Szeretek ütni. Mikor kicsi voltam még karatéra is jártam hogy meg tudjam védeni magam a felsősektől.Sokat bántották mikor alsós voltam. Duci is voltam és persze az ilyen emberekel könnyebb kikezdeni.
Persze azóta eltelt pár év.
Lefogytam és izmosabb is lettem.
Csütörtök van és éppen tartok a szokásos kis helyemre ahol elfelejthetem a gondolataim nagy részét és elmerülhetek az agresszió rejtelmeibe.
Beérve átöltöztem majd megindultam edzeni.
A súlyzók felé vettem az irányt mikor észre vettem egy új embert.
Kellemetlenül érezte magát ha jól látom húzockodni akar.
Lassan oda sétáltam hozzá majd megszólítottam.
-Segíthetek? -tettem kezem a vállára mire ilyedten megilydt.
-Megköszönném. -mondta kedvesen.
Véve egy nagy lendületet csípőjére fogtam majd megemeltem hogy elérje a vas rudat amibe bele is kapaszkodott.
-Köszönöm.
-Semmiség. Ha bármi kell csak szólj. -mosolyogtam rá.
-Szabad megkérdeznem hogy mit sportolsz? -érdekődött ami jól esett.
-Hobbi szinten boxolok és régen jártam karatéra is. -vettem fel a box kesztyűm.
-Nagyon örültem a találkozásnak de nincs lazsálas szóval mentem edzeni viszlát.Elköszönésem után megindultam a box terem felé és neki kezdtem a napi edzésemnek.
Kb 3 óráig csináltam mikor is kopogtak az ajtón.
Oda sétálva kinyomtattam majd megláttam a férfit akinek segítettem.
-B-bocsi ha zavarok de úgy gondoltam hozok neked kávét...mert segítségítettél. -jött zavarba mire elvettem tőle a kávét és bele ittam.
Latte. A kedvecem.-Amúgy Kim Taehyung vagyok. -nyujtotta felém a kezét.
-Jeon Jungkook.
Ez egy jó barátság kezdete.
Vagy több?
ESTÁS LEYENDO
•Oneshot•
FanficEbben a könyvben lesznek shippek, storyik és hogy érdekes is legyen képek is hogy valóságos legyen. Nézz fel nyugodtan. Nem fogsz csalódni<3