:המילים
דמעה
זהב
ספסל
חציר
התיישבתי על הספסל הקטן שבגינה ודמעה אחת זלגה על לחיי, אחריה עוד אחת ועוד אחת, עד שבסוף יכולתי למלא קערה שלמה, בכיתי על אחי הקטן שנחטף ממני והגיעה לגן עדן ,הוא היה כל כך קטן שלא הספיק לראות עולם במלאו, כל כך קטן! בסך הכל בן שש, החיוך שלו היה שווה הכל, הוא היה יכול להאיר חדר חשוך, זה לא הגיעה לו...היה לו לב זהב אמיתי.
.אני אוהב אותך" אמר לי... אלו היו המילים האחרונות שלו"
היה לי כל כך הרבה שלא הספקתי לשתף איתו, כל כך הרבה שלא אמרתי לו...ועכשיו...עכשיו כבר אין לי הזדמנות לחלוק איתו דבר. אני זוכרת שהייתי לוקחת אותו איתי לראות את הסוסים בחווה המשפחתית, הוא אהב את הסוסים בעיקר את לונה, הסוסה הלבנה כשלג מלאת הנקודות הקטנות בצבע שחור. הוא אהב להאכיל אותה הוא נתן לה חטיפים וחציר, היא היה כזה ילד טוב...הוא היה המלאך שלי.
אבל הכל נגמר, החיים של ילד בן שש נגמרו רק בגלל אכזרותו של המלך. רק בגלל שלא היה לנו מספיק כסף למיסים המלך רצח את אחי...אחי היקר לי מכל.
"אל תתני למוות שלי להרוס לך את החיים"
.הוא אמר את זה בעודו גוסס... מהכדור שירה בו השומר של המלך
אני לא מרבה להקשיב לאנשים, אבל החלטתי שאני יקיים את הבקשה האחרונה שלו. הבטחתי לו שאדאג ללונה ולהורים, אבל לא נשמעתי משכנעת בין כל היפחות הרעידות והגמגומים.
וככה נגמר סיפורו של אחי, המלאך הקטן שנלקח ממני, בעוד משתעל ויורק דם אני המשכתי לחבק את גופו עד .לנשימותיו האחרונות
אמ...זה כתוב מוזר אבל שיהיה
YOU ARE READING
אתגר 15 הימים בוואטפד
De Todoאמ...אתם יודעים איך זה עובד אבל אם לא אז בעצם יש משימות שצריך לבצע בכל יום במשך 15 ימים אתם תבינו כשתיכנסו קרדיט ל @holtemis