2

429 49 10
                                    

Selamlar kendime sinirlendim bu yüzden hemen yazdımm iyi okumalarr

Arkamı döndüğümde karşımdaki kişiye bakmıştım. Yoongi hocam? Dur ne alaka..?

"Jungkook çabuk hasta oluyorsun al bunu lütfen" şaşkınlıkla yoongi hocaya bakıp cümleleri toparlamaya çalıştım   daha sonra gülümseyerek, şemsiyeyi nazikçe aldım.

"Gerek yoktu hocam ama siz ıslanıyorsunuz böyle de" bana gülümseyip, yaklaştığında ve eğildiğinde,şaşkın bir halde onu izlemeye devam ettim.

"Sorun değil jungkook ben iyiyim böyle hadi sen evine git hava esmeye başladı"
Olumlu anlamda kafa sallayıp veda ederek okulun bahçesinden çıkıp eve yürüdüm.

***

Hassiktir ciddimisin eşyalarım neden kapıda? Olamaz,hayır ama ya.Kapının önüne oturup çanta mı yanıma bırakıp bacaklarımı kendime çekip kafamı bacaklarımın arasına koydum.

Resmen parasız ve evsiz kalmıştım. Babamla barışmak istemiyorum ama param yok ve evim yok bir bokum yok tekrardan başarısız oldum.

Babam haklıydı sanırım.Cidden benden bir bok olmazdı,bu hayatta hiçbir şeyi doğru düzgün yapamadım sahi ne işe yarıyorum ben? Neden yaşıyorum yada?

Hayata dair bir amacım bile yok, hayalim yok babamın da dediği gibi boş, bir boka yaramayan gerizekalının tekiydim sadece.Umarım öleceğim gün çok yakındır.

Ağlayarak ayağa kalktığımda,çantamı alıp binadan çıkmıştım göz yaşlarımı silip, kararmış bir hava ve sel götüren yollar esnasında bir tekele girip şarap ve bira almıştım.

Cebimdeki son parayı bunlara verdiğim için artık beş kuruşsuzdum.Birayı açıp içerek yürüdüm.Bir yandan istemeden ağliyordum derin bir nefes alıp tamamen ıslak olan bir banka oturup, biramı yudumlamaya devam ederken önümde koşan insanları izliyordum.

Sağnak yağış vardı ve sanırım sabah bende bu bankta ateşler içinde ölücektim kim bilir? Titreyen bedenim bira kutusunu tutmama engel oluyordu.Nayılacak gibiydim her an.

Gözümü kapattığımda,bir adamın sesini duymuştum bu ses cidden tanıdık geldi yada bana öyle geliyor. öldüm mü şimdi? Gidiyormuyum? neden gözlerimi açamıyorum?

***

Kafamdaki öten dıt-dıt- sesi ile uyanıp halsiz bir halde gözlerimi açtim. Etrafa göz gezdirerek baktığımda, o meleği gördüm ahh Kim taehyung sikeyim neden burda ki.

Uyandığımı gören taehyung.Endişeli bir şekilde yanıma yaklaşıp ateşime baktı. "Tanrı'ya şükür jungkook.İyisin o saatte ve o havada ne işin vardı orda.Ya ben orda olmasaydım nolcaktı?kendini öldürmeye çalışıyorsan damarını kes daha kolay ölürsün"

Azar işitmiştim fazlasıyla ama haksız da sayılmazdı biraz."iyiyim hocam, kensimi öldürmeye falanda çalışmıyorum ayrıca.Sadece özel bir mesele işte. " taehyung bana sinirli endişeli ve kızgın bir şekilde bakıyordu.

"Özür dilerim hocam.Sadece artık kalacak bir evim yok ve param da bu yüzden yoksa kendimi öldürmek gibi bir niyetim yok henüz. "

Taehyung bu sefer biraz düşünüp, sandalyeyi yanıma çekip oturdu.Ben ise onun tatlılığını izledim.

"Jungkook kendine düzgün bir ev ile iş bulana kadar benimle kalmak istermisin?" duyduğum şeyle şaşkın bir hal de taehyungu izledim.Ciddiydi ve sanırım benimde ciddi olup onu dinlemem lazımdı..

ELEKTRİKLER GİTTİ BUNU YAZARKEN ÇOK ZOR ŞARTLARDA YAZDIM BUNU DEĞERİMİ BİLİN LAN BEĞENİN FALAN YAPIN BİŞİLER

Forbidden loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin