6

293 40 17
                                    

Piç bir yazar olup eleme sövülmemesi için yb atıyorum

Jimin bir şey demeden oradan gitmişti. yoongi ise, öğrenciler sınıftan çıkmaya başlayacağı için, beni bırakmış, sırıtarak öğretmenler odasına gitmişi.

Taehyung'un belirli bir yüz ifadesi yoktu ama sinirli gibi duruyordu nedenini anlamamış olsamda.

Ben taehyung ile biraz bakışıp daha sonra Jimin'in peşinden tuvalete gittim "jiminim burdasın biliyorum..hiçbir şey sandığın gibi olmadı. lütfen beni dinle, ben o kadar şerefsiz birisi değilim. lütfen beni dinler misin bir kez.

Jimin kapının kilidini açtığında, geri çekilmiştim.ben ona gülümserken o bana nefret ile bakıyordu haklı olarak.

bir anda üstüme saldırmıştı, normalde Jimin'i ezip geçerim, ama bu sefer izin vermiştim çünkü haketmiştim. kaşım patlamıştı canım acıyordu ama jimin kadar olamaz.

"Ondan hoşlandığımı bile bile nasıl öpüştün onunla jungkook?!"  gözlerinin dolduğunu çok iyi görebiliyordum, kolumu kaldırıcak halim yoktu ama.

"Kim bilir bana öğretmen fantezim yok derken de altında inliyordun belkide! Seni evime aldığım gün..iğrenç bir gündü jungkook! iğrenç bir pisliksin, o gece ölüme bırakmalıydım seni."

Jimin'in bağırmasına okulun yarısı başımıza toplandı taehyung da gelmitşi, içeri girip, jimini üstümden almıştı. Her yerim kan içindeydi resmen.

Taehyung bayılacak kadar kötü oldığumu görünce kucağına aldı. çok soğuktu nedense, kendimi annemin kucağında gibi hissediyorum.

Ben taehyung kucağında revire gitmiştim..gitmiştim, girmesine ama taehyung beni kucağına alır almaz ben bayılmıştım bile

**
Tahmini yarım saat sonra uyanmıştım. taehyung başim da duruyordu, uyandığımı görünce endişeli bir şekilde  bana bakmıştı her ne kadar taehyung oturmam için emir verse de, Jimin'in yanına gidip onunla konuşmam lazımdı.

Kapıdan bir anda narkotik polis gibi gelen jin ve Namjoon'a kaydı gözüm, taehyung da şaşkın bir şekilde onları izliyordu. jin bizim okulda matematik hocasıydı bu yüzden haber kolay kolay gidiyordu e ona gidince direkten Namjoon'a da gidiyordu.

Jin endişeli bir şekilde yanıma oturup, her yerime bakmıştı anne gibi..Namjoon ise her ne kadar korksa da soğuktu.

"Kook iyi misin bebeğim noldu hm? Niye kavga ettiğiniz jim ile, o'da yaralandı mı, ne kadar yaralandı aa herneyse, sen nasılsın bir yerin ağrıyo mu? "

"Jin sakin ol iyiyim ve Jimin yara alsa, ben bu halde olmam. vurmasına izin verdim sadece"

Oda'ya müdür yardımcısı girmişti, jin kalkıp müdür yardımcısına bakıyordu müdür yardımcısı iyi oldup olmadığımı sorup iyiyim cevabını alınca beni kaldırmış müdür odasına götürmüştü. jin taehyung ve namjoon peşimizden geliyordu.

Odaya girdiğimde jimin ordaydı, heryerimin kan olduğunu görünce modu düşmüştü. anlık sinir ve kalp kırıklığı ile görmemiş büyük ihtimalle..

"Anlatın ne oldu?"

EVET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK YORUM ATIN LÜTFEN YORUM ATIN VE OYLAYIN 😞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Forbidden loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin