"durmanı istemiyorum." +18

2.1K 221 322
                                    

Öncelikle uyarılarımı yapayım bölümde asla üstü kapalı değil baya açık açık +18 sexting var rahatsız olanlar okumayabilir cinsellik ayıplanıcak bir şey değildir aynı fikirde değilseniz bana prim veren linç yorumlarını atmak yerine kitaptan çıkabilirsiniz.

Yazım hatası varsa affola!

keyifli okumalarr<3


Jisung'un ağızından..

"bir gün beni çıldırtıcaksın."

Lino dediği cümle ile beraberinde üstümden kalkıp kapıya ilerledi.Kendimden son derece emindim olacaklar umrumda değildi,beni hatırlayıp hatırlamaması da umrumda değildi ki zaten yakın zamanda tedaviye başlayacaktık,eski anıları hatırlayacaktı.Lino asla yalan söylemezdi,hislerimden eminim diyorsa emindir.Ona güveniyordum.Lino kapıyı 3 kere kilitledikten sonra tekrar üstüme çıkıp gözlerini gözlerime odakladı.Ardından dudaklarını hafifçe aralayıp fısıldarcasına konuşmaya başladı.

"Ateşle oynuyorsun."

Hafifçe asimetrik sırıttım ve ellerimi linonun boynuna doladım.

"Ateşle oynamayı her zaman sevmişimdir."

Lino gözlerini dudaklarımla buluşturdu.Ağzını hafifçe aralayıp dilini ön dişlerinin üstünde tur attırdı.Aşırı çekici duruyordu ve ben daha fazla durmak istemiyordum.Ensesini sıkıca kavradım ve nefeslerimizi birbirine değmesini sağlayacak kadar mesafemizi düşürdüm.Bu sefer atağı lino yapmıştı,dudaklarımı dudaklarıyla kapattı.Öncekilerinden farklı olarak dilini ağızımın içinde bir keşife çıkarmıştı.Ayak uydurarak dilimi diliyle aynı ritimde haraket ettirmeye başladım,bütün yükünü sağ eline verip sol eliyle tişörtümün alt kısmına doğru ilerledi.Kalbim ağızımdan atıyordu,karnıma sanki onlarca kez bıçak batırıyorlar gibiydi.Eli tişörtümün altından geçip göğüslerime doğru ilerledi,haliyle bedenimin bir kısmı görüş açısına girmişti.Eli bedenimde gezinirken ağızıyla dilimi sert bir şekilde emiyordu.

Odanın içinde sadece pencereden gelen kuş sesleri ve öpüşme seslerimiz vardı.Eli göğüsümün ucuna geldiğinde durdu ve ani bir hareket ile göğüsümün ucunu sıkmaya başladı.Yaptığı haraketi beklemediğim için sesli inlemiştim.İnleyişim ile lino anlık duraksadı fakat hafif bir gülümsemeyle göğüsümü sıkmaya devam etti.Aniden dudaklarını dudaklarımdan ayırıp çenemi ve boynumu öpmeye başladı,bedenime iz koyması hoşuma gidiyordu.Bedenimde değdiği her yer alev alıyordu.Altımda inanılmaz bir şişlik vardı,hiç bu noktaya ulaşmamıştım.Farkında olmadan tırnaklarımı linonun ensesine batırmıştım,kendimi çok fazla kasmıştım.Ellerimi linonun ensesinden aşağılara indirmeye başladım,daha fazla dayanamıyordum.Elim linonun beline geldiğinde lino ani hareketle elimi yakaladı.

"burda yapamayız jis."

bir nevi haklıydı,hastanedeydik ve yanımızda bir sürü hasta vardı.Fakat ben bu noktadan geri dönemezdim.Linonun yüzünü iki yandan tutup yüzümle hizaladım.

"lütfen linoo."

Hafif mızmız bir tavırla linoya baktım.Dudaklarını yaladı ve sessizce fısıldadı.

"beni bu kadar istemen kontrolümü kaybettiriyor."

Linoya arzuyla gülümsedim,bir kaç dakika düşündükten sonra yutkundu.

"Tamam ama sessiz olucaksın küçük."

İstediğimi alacağım için sevinçle gülümseyerek kafamı yukarı aşağı salladım.Tepkim hoşuna gitmiş olacak ki tekrar dudaklarımı dudaklarıyla kapattı.Elleri sırtıma doğru dikkatlice gelip hafifçe itekleyerek beni doğrulttu,dudaklarını dudaklarımdan çekip saniyelik bir haraketle tişörtümü çıkarttı ve tekrar dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.Elleriyle kalçamı sıkıca kavradı,ani bir haraketle beni kucağına alıp sedyeye yaslandı.Kalçamdaki elleri beni çıldırtmak istercesine kendine bastırıyordu.Elleri kalçamdan ayrılıp kendi tişörtüne gitti,hızlıca tişörtünü çıkartıp koltuğa fırlattı.Mükemmel fiziği gözlerimi kamaştırırken tekrar dudaklarına kapanmak için atıldım fakat elleriyle beni durdurdu.

Waffle/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin