"Özür dilerim."

2K 346 355
                                    

SELLLAAMMLARR SEVGİLİ OKUYUCULARIM HEPİNİZİ YEREİRİİM anlık sevgi patlaması geldi ğsdöşeöd şimdik yine bi geçmişe götürücem sizii

BOOL  BOL OY VERİN VE YORUM YAZARSANIZ SEVİNİRİMM❤️‍🩹

keyifli okumalarr<33

4 yıl önce.

Minho'nun ağızından..

Yataktan bir anda sıçradım.Çok yüksek bir ses kulaklarıma dolmaya başladı.Sesin kaynağını arıyordum.Alarmım çalıyordu,tabii ya bugün küçük sincapla buluşucaktım.Telefonumu alıp alarmı kapattım,yatağımı düzenledim ellerimi yıkadım,dişlerimi fırçaladım.Son olarak üstümü değiştirdim.Saat 13:00'dü yarım saat sonra jis ile buluşucaktım.

Aşağı kata inip ufak bir kahvaltı yaptım ve bulaşıkları yıkadım.Son kontrolleri yapıp evin anahtarlarını ve telefonumu cebime atıp kendimi korenin kasvetli sokaklarına attım.Buluşucağımız park çok yakın değildi ama uzakta değildi,anca yetişirdim.Nedense bu gün hava kasvetliydi, kötü bir enerji vardı.Parkı görüyordum kaldırımın karşı tarafındaydı,sağımı solumu iyice kontrol edip karşıya geçerken bir egzoz sesi duydum.

Solumdan son hız bir araba geliyordu ne yapacağımı şaşırmıştım.O an aklıma sadece jis geldi.Kalan son gücümle kaldırıma koşmaya çalıştım ama yeterli olmadı.Araba son hız bana çarpmıştı.Bacağımda keskin bir ağrı vardı, bir kapı açılma sesi duydum.Şöför arabadan inmişti.Ayak sesleri bana yaklaşıyordu.İyice yaklaşıp dibime girmişti.

"işi bitti patron."

bacağımdaki acı yüzünden bilincimi kaybetmeye başlamıştım.Bulanık görüyordum,arabanın şöförü Dizlerinden kırıp önüme eğildi.Siyah botları vardı.Bir süre bana baktı ve arkasını dönüp giderken bir şey fısıldadı.

"özür dilerim."

Bilincimi kaybettim.

Uyandığımda bir hastane odasındaydım.Bana ne olmuştu? neden hastanedeydim? hiç bir şey hatırlamıyordum.Bir şey hatırlama hevesiyle etrafıma bakınırken odama birden birisi girdi.

"Minho?! uyandın mı? iyi misin? bekle doktoru çağıracağım!"

Yanlış hatırlamıyorsam o kişi babamdı.Bir kaç dakika sonra içeriye doktor olduğunu düşündüğüm birisiyle geldi.Beni kontrol etmeye başlamıştı.25 dakika ufak muayene sonunda konuşmuştu.

"merhaba ben doktor Hwang hyunjin.Buraya trafik kazası sebebiyle geldiniz.Hatırlıyor musunuz?"

Trafik kazası mı? benimle dalga mı geçiyorlardı?

"Hayır hatırlayamıyorum.."

"adınızı hatırlıyor musunuz?"

"Evet lee know genelde minho derler..fakat birisi lino'da diyordu sanırım.."

babam titremeye başlamıştı.Garip davranıyordu.

"peki en güncel anınız nedir?"

"Minsung yazılı bir not kağıdı.."

Waffle/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin