Naaa szóval ez nem rész...csak félig
Vá-vá-várjál még ne kapcsold el!😂Szóval nem volt semmi ötletem a folytatáshoz sajnos viszont letöltöttem a Chatgpt -t és leteszteltem. Természetesen Ázsia expressz témában .
1. Itt nem ismerte fel a műsort sem a chat story kifejezést
"Az Ázsia Expressz Magyarország 4. évadában a versenyzők izgatottan vágtak neki az Amerika felfedezésének. A verseny kezdetekor senki sem sejtette, hogy az ország megannyi csodája mellett egy másik fajta kaland is vár rájuk - a szerelemé.A csapatok közötti romantikus dráma, féltékenykedés és veszekedés hamarosan részévé vált a versenynek. Az internetes világnak köszönhetően Instagram és chat beszélgetések formájában játszódó jelenetekben láthattuk, hogyan forr a levegő a versenyzők között.
Egy nap a nézők mosolyogva olvashattak egy romantikus üzenet, amit Ágnes, a csinos és lelkes versenyző írt a névjegyeket osztogató Péternek:
Ágnes: "Kedves Péter! Együtt vágunk bele ebbe a hihetlen kalandba, de én már most tudom, hogy te vagy az igazi kincs, amit itt Amerikában találok! Talán reménykedhetek benne, hogy a versenyen kívül is lehet majd köztünk valami?"
Péter: "Drága Ágnes! Nem tudom, mi a jövő hoz, de én is érzem, hogy van egy különleges kapcsolat közöttünk. Amerika felfedezése csak erősíti az érzéseimet. De most ideje koncentrálnunk a versenyre! Miután célba érünk, meglátjuk, mi vár ránk!"
A romantikus levelek mellett azonban a versenytársak között néha feszült pillanatok is akadtak. Egy este a csapatok egy kisebb szálláson találkoztak egymással, és a fáradtság, az idegesség és az egymásra rakódó nyomás sokakat a határaikhoz vitt.
Egy csoport, amelyben Gábor és Anna versenyeztek, éppen a nap során tapasztalt nehézségeken és nézeteltéréseken vitatkozott:
Gábor: "Anna, kezd egyre bosszantóbbá válni, hogy mindig te húzod a rövidebbet! Nem lehetne egy kicsit együttműködnöd jobban?"
Anna: "Hagyd már abba, Gábor! Minden alkalommal, amikor veszítünk, mindig rám mutogatsz! Talán kicsit támogathatnánk is egymást, nem?"
A hangulat egyre feszültebb lett, és ez az egész chat beszélgetés átragadt a való életbe. Azonban a verseny utáni napokban mindkét csapat rájött, hogy a veszekedés helyett jobb összefogni, és a versenyre fókuszálni.
Az Ázsia Expressz Amerikában való felfedezése nem csak új területeken való küzdelemről szólt, hanem az érzelmi hullámvasútra is felkészítette a versenyzőket. A romantikus dráma, féltékenykedés és veszekedés nehezítette a helyzetüket, de végül mindannyian ráébredtek arra, hogy a legfontosabb, hogy egy csapatként működjenek, és ne hagyják, hogy az érzelmek hátráltassák őket.
Így folytatódott a verseny, és a csapatok mind romantikus barátságokat, mind pedig szövetségeseket találtak a többi résztvevő között. Amerika felfedezése új kalandokat és magával ragadó történeteket hozott, amelyek végül a versenyzők életében is nyomot hagytak."
This message has been generated by Nova - download it for free:
https://novaappai.page.link/KJbehG1GmSXKv7jd7De egyébként szerintem nem olyan rossz ez !
Viszont itt a 2.tesztelés ahol megadtam neki a karakterek nevét és ezt hozta létre belőle:
Chat beszélgetés:
[Group chat - Ázsia Expressz csapata]Bruno: Srácok, van egy remek ötlet! Mi lenne, ha ma este megviccelnénk a többieket valami tréfával? A hangulatunk felpezsdítése érdekében!
Zozo: Kiváló ötlet, Bruno! Mindig jó szórakozás tréfát űzni egymással. Mire gondolsz?
Kafi: Nos, talán készíthetnénk egy hamis, hajmeresztő értesítést, hogy egyik csapatnak kellemetlensége támadt, valami furcsa esemény történt velük!
Fanni: Haha, az tuti felkavarja majd a dolgokat! Csak gondoljunk valami hihető történetre.
Berci: Mit szólnátok, ha azt terjesztjük, hogy Alekosz diktafonnal vesz fel minden beszélgetést, és titkos információkat szeretne megszerezni a többiekről?
Dávid: Ez hangzik extrémnek, de lenyűgözően vicces is lehet! Viszont vigyázzunk, hogy senkinek se sértődjön meg a viccünkön.
Kucsi: Én is szeretném látni Alekosz reakcióját. Biztosan nagyon megijed, amikor szembesítjük vele ezzel a fiktív váddal!
Siposék: Oké, akkor hajrá! Készítsünk egy csoportchatet, ahol bejelentjük a "szenzációs hírt"!
[Group chat - Ázsia Expressz Tréfa chat]
Bruno: Ti srácok, tudom, hogy komoly dolognak hangzik, de most találtunk valamit, ami tényleg fontos. Alekosz, nincs mit titkolnod! Diktafonnal veszed fel a beszélgetéseket?
Alekosz: Mi? Dehogyis! Miért gondoljátok ezt?
Reka: Nem akarok senki ellen áskálódni, de láttunk téged Alekosz, éjfélkor az öltözőben.
Nina: Én is megerősíthetem! Alekosz, igazi rejtélyes alak vagy!
Stella: Hűha, ezt én sem tudtam rólad, Alekosz! Még mondasz valamit a védekezésedre?
Alekosz: Na jó, elárulom! Nem tudom titokban tartani tovább! Én valójában egy titkos ügynök vagyok, és figyelemmel kísérem a versenyt!
Kafi: Nem hagyhatjuk, hogy Alekosz kémkedjen itt, srácok! Elég legyen!
Dávid: Ez az Év Vérfagyasztó Reveal Megnyerése díjat érdemli, srácok! Felkészülve lebuktattuk Alekoszt!
Zozo: Szóval végül is, senki sem veszi fel a beszélgetéseket. Csupán egy tréfa volt!
Fanni: Elnézést, Alekosz! Vicceltünk veled. Reméljük, nincs harag!
Alekosz: Dehogyis van! Csak azt hittem, igazán titkos képességekre leltek. Remek poén volt, srácok!
Kucsi: Bocsánat, hogy félrevezettünk, de legalább a hangulatot tudtuk feldobni! Most pedig mi jövünk, és kitalálunk valami mást!
Ez a kis tréfa csak egyike volt a sok mulatságos pillanatnak az Ázsia Expressz 4. évadában. A versenyzők mindig készek voltak egy vicces beszélgetésre és tréfákra, hogy elűzzék a fáradtságot és a feszültséget az izgalmas kalandok közepette.
This message has been generated by Nova - download it for free:
https://novaappai.page.link/KJbehG1GmSXKv7jd7😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
VOCÊ ESTÁ LENDO
😍😍😍Ázsia expressz -INSTAGRAM és Chatkibeszélő
FanficAshCatLion-nal és @Beata954-al közös alkotásunk 4.évad :) Új karakterek : AshCatLion-Nina és Stella és Adam az én saját Ázsia eszpressz novellámbol és Livel mint @Beata954 Stb további új szereplők:)