İyi okumalar :3
yazım hatalarım olduysa affolaa
Jungkook
Lanet olsun dün dizi izlemekten uyuyamamış, sabaha karşı ise nihayet uyumuştum. Fakat uyanamamıştım... Okula geç kalıyordum.
Çantama kitapları tıktığım gibi evden hızlıca çıkmıştım. Hafiften yağmur çiseliyordu ama umursamadım. Otobüs durağına geldiğim sıra otobüsün çoktan gittiğini anladım. NALETLER OLSUN YA!!!
Okula geç kalırsam yaşanacakları az çok tahmin ediyordum bu yüzden yağmuru umursamadan ışık hızında okula doğru koşmaya başladım. Okulum çok uzak değildi fakat yollar tenha olduğu için annem pek yürüyerek gitmemi istemiyordu.
Soluk soluğa kapının önünde durdum. İnsanlar sıraya diziliyordu, bi anlığına kurtulduğumu düşündüm fakat kapıdan içeriye girdiğim gibi müdürün beni kolumdan tutup kenarıya çekmesi bir oldu.
evet serüven başlıyor... Dün Jimin ve Hoseok ile bu konu ile epey dalga geçmiştik. "Hangi salak okula bile bile geç kalır ki" söylediklerim aklıma geldiğinde cinnet geçirecek gibi oldum. Müdür hemen ardından brisini daha yanıma çektiğinde gördüğüm kişi karşısında gözlerim kocaman açıldı.
Okulun serserilerinden Kim Taehyung. Öfkeli bakışları geldiğimden beri üzerimde olan Kim Taehyung...
Evrenin ödü kopuyor rahat nefes alırım diye zaten.
"Noluyor amına koyayım-" dediği sırada müdürü görmesi ile sona doğru sesi kısılmıştı.
"Terbiyesiz serseri! Geç kaldığı yetmiyor, üstüne küfür ediyor!" Diye bağırdığında etraftaki herkesin bakışları bize dönmüştü.
Neyse ki fazla uzun sürmedi.. müdür onu takip etmemizi söyleyerek okulun hemen yanındaki spor salonuna ilerlemeye başladı.
Bilmeyenler için bu lanet okul geç kaldığınız taktirde okuldan daha büyük (abartısız) olan spor salonunu akşama kadar temizletiyor. Buldukları yöntem sayesinde disiplini sağlıyorlar belki evet ama...
EN AZINDAN BU CEZAYI KİM TAEHYUNG İLE ALMASAYDIM YAHHH!
Son senemdeyim ve ciddi anlamda artık düzen istiyorum. Ama bu kodumun hayatı şansı çevirip götüme sokuyor...
Koskoca samanyolu galaksisinde muhattap olduğumuz tiplere bak amk.
İçeriye girdiğimiz an arkamızdan kilitlenen kapı ile aniden irkildim. Kapının koluna abandım fakat nafile...
"Cidden açılacağını düşünmedin değil mi?" Diyerek alaycı şekilde gülen Taehyung'a kaydı bakışlarım.
"hahahahaha" yapmacık bi şekilde güldüm ve arkamı dönüp tribünlere doğru ilerledim ve çantamı köşeye koydum.
Bu lanet spor salonunun 2 katlı olması işimizi daha da zorlaştıracak gibiydi...
Çantamın yanına fırlatılan çanta ile ani olarak arkamı döndüğümde Taehyung'un bana olan aşağılayacı bakışları ile karşılaştım. Bu anlık olarak yutkunmama sebep olmuştu.
"Salak salak bakmak yerine temizliğe başla dört göz tavşan." Dediği sırada tribüne yayılmasını seyrettim.
"Pardon?" Diye hayretle sordum.
"Diyorum ki temizliğe başla, akşama kadar anca bitirirsin." Dediğinde sesli şekilde gülmüştüm. Ama sinir gülüşüydü bu.
"Sen de bana yardım edeceksin." Dedim ve bunu dememle sinirle olduğu apaçık ortada olan bi kahkaha yankılandı boş salonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
punishment Room | taekook
FanfictionOkulun zorbası ve sessiz çocuğu aynı anda okula geç kalırlar!!