-Noahov pohľad-
Čo sa to práve stalo, on mi začal....pomáhať? Pomyslel som si v duchu a pocítil, ako sa mi na líca nahrnula červeň.Najskôr sa mi tu vysmieva a potom mi začne ošetrovať ranu, ktorú mi pred chvíľou spôsobil jeho kamarát?
Ughhh prečo sa takto cítim, je to doslova až nepríjemné. Citím akoby mi líca až horeli červenaním sa.
-Leov pohľad-
Do pekla čo to malo znamenať?? Prečo moja myseľ zareagovala takto na jeho mizerné plakanie?Ja som mu tam fakt začal zotierať slzy a hladiť mu jeho tvár kde sa nachádzala menšia podliatina...jeho tvár...jeho tak jemnú tvár.
Ani som neveril čo som to práve povedal. Dobre musím to priznať, má fakt prekrásne hladkú tvár na stredoškolského chlapca, ako dieťa zabalené v perinke.
Nad mojím zamyslením som sa musel trochu pousmiať.
Dokonca aj plakal ako malé dieťa, úškrn na mojej tvári sa ešte zväčšil.
Voľná hodina bola, ako vždy, po piči. Naskôr sme s chalošmi hrali ping-pong a potom sme sa rozhodli ísť niečo len tak for fun vyviesť.
Prechádzali sme okolo dievčenských záchodov, kde som prekvapivo zahliadol tú malú čivavu, Noahovu 'najlepšiu' a asi aj jedinú kamarátku Emmu.
Chalanom som povedal, aby išli napred a že ich neskôr dobehnem.
Emma, ako vyšla z wecka na mňa hneď uprene pozrela.
"Uhmm dobrý??" Rýchlo vyhŕkla.
"Uh, čau Emma, počúvaj mám na teba menšiu otázku" Chytil som sa za zátylok a dúfal, že ma neodmietne.
"Ak je to vyznanie lásky tak nie ďakujem o také nestojím, hlavne nie s tebou" prekrútila očami s vážnym výrazom tváre.
"Fuj no tak to vôbec, po prvé viem že si lezba a po druhé ne-datujem ľudí s krátkymi vlasmi"Rýchlo som zo seba dostal, pretože ma jej predošlá odpoveď trochu zaskočila.
"No dobre tak čo to bude teda?" Prekrížila ruky na hrudi a ďalej na mňa uprene pozerala.
"Ak si sa čo i len priblížil k Noahovi tak si ma neže-"
"Je to o ňom" skočil som jej do reči.
"Chlapče tak ty si ma neželaj." Začala zatínať päste a chcela mi jednu vraziť.
"Je to typ človeka, ktorý často plače? Viem, že je celkom citlivý, ale..." zaváhal som.
"Noah a plač?? To nejde dokopy. Maximálne, keď je zúfalý, alebo mu niekto zlomil srdce tak vtedy, ale to sa nedeje často" Odpovedala na čo som mal zrazu dosť prekvapený výraz na tvári.
"Ublížil si mu nejako?" Dodala.
"Ja nie...Dylan." ako som dopovedal jeho meno sa mi jeho tvár zobrazila presne pred očami. Z najakého neistého dôvodu som pocítil nával hnevu do celého môjho tela. Chcem mu jednu najebať hneď, ako ho uvidím.
"Dylan?? Dylan Genkins?? Nie je to ten tvoj pritupený kamarát?" Spýtala sa nechápavo.
"Jop. Keď sme boli na záchodoch....Dylan mu vylepil, a zrazu...začal plakať. To bolo prvýkrát čo som ho videl vyroniť slzu." Zapozeral som sa do zeme.
"Wtf, prečo by Noah začal revať kvôli jednej facke?? To sa k nemu nehodí" Začala sa ma pýtať no ja som na to odpoveď nemal.
Váhal som povedať jej svoje pocity, no chcel som to dostať von. A viem, že Emma je dôverčivý človek, takže sa jej hádam môžem zveriť.
YOU ARE READING
"Si len môj skurvený rival"
RomancePríbeh o dvoch chlapcoch s úplne inými záľubami, najskôr sa nenávideli ako mačka a myš, no čo sa stalo potom?? Bude medzi nimi nejaká iskra, ktorá to celé zmení? Yaoi/bl | boy x boy | +unholy scénky🤭 | Nepáči sa? Netreba čítať😚🫶 BEST RANKINGS SO...