#12

91 4 0
                                    

-Julianov pohľad-
Konečne. Matika je u konca. Teraz si môžem ísť užívať prestávku. Zatiaľ ale sám pretože som si ešte veľa kamarátov nenašiel.

Všetci sú tu...odlišní?? Dávajú mi divné pohľady ako keby som mal tvár potretú krvou.

Počkať. Predsa som včera spoznal Noaha! Môžem ho ísť pohľadať a porozprávať sa.

-o 4 minúty-
Fuuha, Noaha nikde nevidím. Možno dnes nie je v škole? Alebo len zostal v triede. Oficiálne sa vzdávam.

*bump*

Čo to bolo?? Pomyslel som si, keď som sa pomaly začal otáčať a uvidel som osobu pred sebou. Bol to Noah!

"Noah!! Ahooj! Dlho sme sa nevideli. Naposledy včera." *giggle*

"Pre boha Julian prepáč! Už musím do teba prestať vrážať." Chytil sa za zátylok.

"Neboj sa to je v pohode. No pred čím alebo pred kým stále takto utekáš keď sa môžem spýtať?" Pousmial som sa s nežnou červeňou na líčkach.

"Achh vieš čo teraz som utekal pred mojou kamarátkou Emi, pretože ma naháňa vraj so školníkovými použitými ponožkami, ktoré sú ešte v dvoch sáčkoch. Tak to zapácha." Úprimne hlesol s viditeľnou nechuťou na tvári.

"Fuj tak to musí byť fakt hrozné." Zatváril som sa presne tak isto ako Noah.

"Noaaaah, kde sa skrývaš??? Mám pre teba desiatu!" Bolo počuť približovať sa hlasný dievčenský hlas.

"Emi prosím! Daj to preč!!" Kričal vystrašene Noah.

"Čauko Noahhh!" Zrazu sa zo zadu prikradlo nízke dievča s krátkymi vlasmi, blond melírom a okuliarmi. Žeby toto bola tá jeho kamarátka Emi??

"Oh! Ahoj! Noah kto je toto?? Nejaký tvoj nový kamarát?" Priaznivo sa pýtala s veľkým úsmevom na tvári.

"Takže." *clears throat* "Emi, toto je tak ako si uhádla, môj nový kamarát Julian. Julian toto je moja najlepšia kamarátka Emi. Dúfam, že budete spolu vychádzať dobre." Usmial sa na nás obidvoch.

Mal som z tohoto dobrý pocit. Možno to bude moja ďalšia kamarátka na tejto škole. Už sa teším, keď ju lepšie spoznám.

"Ťaukoooo!!! Ja som Emi, ale môžeš ma volať malé torpédo lol. Takú prezývku mi dal Noah. Rada ťa spoznávam Julian! Vyzeráš veľmi zlato btw." Jásala s obrovským úsmevom hneď, ako Noah dokončil.

"Oh!!! Ježiš, ďakujem! Aj ty vyzeráš roztomilo. Páči sa mi tvoj melír." Doširoka som sa naspäť na ňu usmial.

"Juuuj ďakujem. Si rozkošný! Tak poďte vy dvaja, ideme do bufetu!" Rýchlo sa otočila a naznačila, aby sme ju nasledovali.

-Noahov pohľad-
Išli sme s Julianom a Emi do bufetu a musím povedať, tí dvaja si úžasne rozumejú. Už stihli vymeniť štyri témy, a to. Heartstopper, anime, bl manhwy a Hazbin Hotel. Nebola jedna sekunda, kedy ani jeden nerozprával.

Dnes som Lea ešte nevide- Noah! Prestaň! Nezáleží na ňom. Nezaujímaj sa o neho. Nestojí ti za to. Len naňho zabudni.

"Noah, dáš si niečo?" Vytrhlo ma na chvíľu z myšlienok.

"Prosím?" Prepočul som otázku tak som sa chcel ujistiť, či to nie je niečo dôležité.

"Či si niečo dáš? Z bufetu? Lebo sme pri bufete, duh." Zopakovala Emi.

Znovu som sa zamyslel a prvá vec, ktorá mi prešla hlavou bol "Leo." Silno som sa mykol pri uvedomení si čo som práve nahlas povedal.

Sakra, to malo zostať iba v mojich myšlienkach.

"Si len môj skurvený rival"Место, где живут истории. Откройте их для себя