Astronomi..

18 4 0
                                    

Selamlarr 2. Hikayem ve çokk hatam olabilir şimdiden özür dilerimm

~Bella Malfoy~

Hogwartsa gelmiştik her zamanki gibi ilk yemek yeme ve 1. Sınıfların binalarını seçtikten sonra odalara dağılmıştık. Odaya geldiğimde üstümü değiştirip her yılki geleneğimi yani Astronomi Kulesine çıkma geleneğimi yapacaktım. Dolaptan rahat olan kıyafetlerimi alıp hızlıca giymiştim. Pansy odada değildi çünkü Tom'un yanındaydı.

~Kıyafet:~

saçlarımı hızlıca düzeltip odadan çıkmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

saçlarımı hızlıca düzeltip odadan çıkmıştım. Astronomi kulesine gelince köşeye oturmuş ve yıldızları izlemeye dalmıştım. Ta ki bir ses duyana kadar. Kafamı o tarafa çevirip baktığımda Matt'ında her yılki gibi sigara içmeye çıktığını görmüştüm.
Matt bir yıldızlara bakıyor bir bana bakıyordu ben bunun farkındaydım ama takmadan yıldızları izlemeye devam ettim. Matt sigarasını duvara bastırıp söndürmüştü ve kuleden aşağıya atmıştı.

-üşürsün böyle.

Aniden gelen ses ile Matt'e bakmıştım. Beni düşündüğünü anlayınca hafif sırıtmıştım her onla konuştuğumda kalbim çok hızlı atıyordu.

-y-yok üşümem...

Matt yavaşça bana yaklaşıp ceketimin önünü çekmişti. Bense o bana yaklaştığında kızarmış ve kalp atışım artmıştı. Matt bunu yaptıktan sonra Astronomi Kulesinden çıkıp gitmişti. Ben hala ordaydım yere yatarak yıldızları izliyordum. Ta ki uyuya kalana kadar.

~Sabah 06.00'da~

Sabah kalktığımda hava soğuktu yerde oturur hale gelip bir süre hayatı sorgulamaya başladım. Aradan 5-10 dakika geçtikten sonra ayağa kalkıp odama doğru yürüdüm. Odama geldiğimde kapıyı direk açmıştım Pansy'nin hala mışıl mışıl uyuduğunu görünce hafif sırıtmıştım. İçeri girip kapıyı arkamdan kapatmıştım yavaş adımlarla banyoya doğru ilerledim.

Duş aldıktan sonra saçlarımı ıslak bırakıp formamı giydim altınada adidas spor ayakkabımı giydim. Saçımın ilk başta havluyla nemini aldıktan sonra kuruttum ve  büyük salona doğru gitmek üzere odadan çıktım

~Büyük Salonda~

Slytherin bina masasına oturdum. Bir süre sonra gözüme Astoria ve Matt çarptı Astoria Matt'e yavşıyordu baya bildiğin oruspu gibi yavşıyordu. Matt ise onu takmadan diğerleri ile konuşmaya devam ediyordu. Draco'nun yanına oturduğum için konuşmaları duyabiliyordum.

M- Biri şunu başımdan alsın.

Hafif sırıtmıştım ve konuşmaları izlemeye devam etmiştim.

D-onu bunu bırakın bugün akşamki eğlenceye geliyorsunuz demi?

Dracoya bakmıştım hafif sorgular bir şekildeydi bakışlarım

-Ne eğlencesi?

Herkesin bakışları aniden bana dönmüştü herkese tek tek göz gezdirirken Matt'ın beni süzdüğünü hissetmiştim ama çaktırmadan normal davranıyordum. Tom benim fark ettiğimi olucakki kardeşi Matt'i dürtmüş ve kulağına bir şey fısıldamıştı.

R-pijama partisi gibi bir şey Siz-

Regulusa bakıyordum ama Tom Regulus'un sözünü kesmişti

T-Pansy ve sende geliyorsun? İtiraz yok.

Tom'a dönmüştüm Pansy ile muhtemelen sevgililerdi ama Pansy bana söylemiyordu.

-Pansy gelirde ben emin değil-

Derken tanıdık bir ses sözümü kesmişti sesim geldiği tarafa bakınca Astoria oruspusı olduğunu görmüştüm.

A-Bende geliyorum!

Bu dediği üzerine göz devirmiştim zaten yiyeceğim kadar yediğim için masadan kalkmış ve gitmiştim. Peşimde adım sesi olduğunu fark etmiştim. Koridordan köşeyi döndüğümde Theo'nun beni takip ettiğini görmüştüm.

-Theo, ne oldu?

Theo bana bakmıştı ve gülümsemişti.

T-  bu akşam geleceğinden emin olmak istedim.

Bir süre Theoyu süzmüştüm akşam gidip gitmemek arasındaydım. Bir kaç saniye cevap vermeden düşündükten sonra sonunda emin olmayan bir ses ile konuşmaya başladım.

-gerçekten emin değilim, akşam olmadan söylerim.

Etrafına baktı ve bir süre sonra KSKS dersi için sınıfa doğru yürümeye başladı.

Evett selamlarr burda bitiriyorummm eğer hatalarım varsa kusura bakmayın bugün belki bir bölüm daha atarım bye

❤️‍🔥❤️‍🔥
Oy versenizde  olur vermesenizde olur gönlünüzden ne koparsaa

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MattyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin