1

32 4 2
                                    

Marketten geri döndüğümde mutfağa girip poşetten malzemeleri çıkarıp yerleştirdim.İşim bittiğinde kendime kahve yapıp salona geçtim.Masadan telefonumu alıp Instagram'da gezinmeye başladım.Bir sürü ünlü hakkında bilgi verip duruyorlardı. Magazin ve yine magazin sıkılıp telefonumu koltuğa atıp kalktım ve bardağı lavaboya koyup odaya çıktım.Üzerime sportif kıyafet giyip yatağa attım kendimi yatakta bir sağa bir sola doğru dönüp durdum.Yok uykum gelmiyordu.Sehpadan kitap alıp salondaki koltuğa oturdum.Kitap okumayı o kadar çok seviyorum ki hiç bir şey onun yerini tutamaz.Ailemle yaşamayı 7 yaşımda bırakmıştım
Annemle babam bir gece arkadaşlarına yemeğe gitmişlerdi.Ordan eve dönerken babam uykulu olduğu için ve ikisi de sarhoş olduğu için arabayı fark etmeyip,kazada ölmüşlerdi.Beni evine alan sülalem olmadığı için İzmir'e gelip ev almıştım.Aklımda ki düşüncelerden sıyrılıp kitaba yöneldim.Kitabımın yarısına geldiğimde işaret bırakıp masaya koydum.Gardropdan kabanımı alıp dışarı çıktım ve ayakkabımı giymeye başladım. Ayakkabımı giyip kalktım ve arkamı temizledim.Yolda yürümeye başladım.Yolun yarısına geldiğimde telefonu evde unuttuğum aklıma geldi koşarak eve gittim.Eve girip telefonu alıp geri çıktım.Kış ayının sonunda olduğumuz için o kadar soğuk değildi.Yere bakarak yürürken birine çarptım ve yere popomun üstüne düştüm.Popom acıyordu,Bı yandan oflarken bı yandanda kalkmaya çalışıyordum.Beni yere düşüren kişiye baktığımda bu bizim apartman sahibiydi.Aslında yakışıklı çocuktu,ama sevgili ilişkilerine karşı olduğunu duymuştum.Acaba benle sevgili olsa napardı,Direk ayrılırdı bence yerden yavaş yavaş kalktım ve Aren'e baktım.Oda bana bakıyordu.Ne istiyordu benden öyle bı bakıyordu ki kalbim bu yerden çıkar beni der gibi atıyordu.
Aren'e seslendim
+Heyyy!!Aren beyyy
+N-ne oldu?
+Nereye bakıyorsun sen ya
+Hiçç öylesine dalmışım
+He ÖYLE mi
+E-evet
+İyi ben gidiyorum bayyy
+Tm dedi gülümseyerek arkama bakmadan ordan uzaklaştım.Ne olmuştu ona böyle aklına bir şey mi gelmişti.Acaba eski sevgilisini mi hatırlatmıştı.En sonunda tekrar arkama baktığımda Aren telefonu ile uğraşıyor yola bakmıyordu her an düşebilir ve yararlanabilirdi.Tekrar önüme döndüğümde eve geldiğimi fark ettim evimin bahçe yoluna sapıp kapıyı açtım ve bahçeye girdim.Bahçeden binaya girdiğimde asansöre binip kat 5'e bastım.Asansör yukarı çıkarken ben de telefonuma bakıyordum.Dilan Polat hapishaneye girdi falan filan banane girdiyse telefonu geri kapatıp asansörden çıktım ve kapımın önüne geldim.Anahtarı çıkarıp kapıyı açıp evime girdim.Kapıyı arkamdan kapatıp dolaba montunu astım.Ayakkabılarımıda çıkarıp dolabın altına koydum.Telefonu mutfak tezgahına bırakıp lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.İçerden gelen ses benim telefonumdan geliyordu.Elimi kurulayıp havluyu yerine astım ve telefonuma baktım.Hakkari'deki amcam arıyordu.Tek beni seven oydu.Ara sıra arar konuşurduk.
+Alo ılgaz?
+Efendim amca
+Nasılsın kızım
+İyi senden koca adam amcama böyle hitap etmek onun hoşuna gidiyordu.
+Hahaha! çok komik Ilgaz
+Ya amca bak ne dicem burda havalar ısınmaya başladı o yüzden bana biraz para gönderir misin?
+Hmmm,tm göndermeye çalışacağım
+Teşekkürler koca adam bb
+Bb deyip kapadı.Amcam ve arkadaşlarım benim için her şeyim olmuşlardı.Mutfaktan kahve alıp salona geçtim.Kahvemi yudumlayarak televizyon kanalında gezinmeye başladım ve bir kanalda durdum.Hiç bir şey olmadığı için Didem Arslan Yılmaz'ın asla vazgeçme programı vardı onu izledim.Kahvem bitince tezgaha koyup tekrar salona koltuğa kendimi salıp sosyal medyada gezindim.Sosyal medyada gezinirken canım çok sıkılıyordu yapacak hiç bir şey yok.Derken telefonum çaldı arayan bu sefer Ceren'di.
📱Alo ılgaz alooooğğ
📱Noldu Ceren ne bu halin
📱Bize gelsene havuza gireriz hem abimle de tanışırsın
📱Eee,2-3 gün sonra gelsem sıkıntı olurmu?
📱Sen yeter ki gel
📱Tm bb muah
📱Muah deyip kapadım.2-3 gün sonra Ceren'e gidecektim.

Selam arkadaşlar sizce çarpan ilerde ne olacak????
Hikayeyi sevdiniz mi??

KIZIL'IM//TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin