3

8 2 0
                                    

Kumral çocuk bana pek bakmıyordu.Yani baksa zaten utanıyordum,o yüzden bıraz istemiyorumdum bakmasını.Biraz istiyor olabilirim ama karşısında sırılsıklam durmuş onun yani Cerenin evine gidiyorduk.En sonunda bahçeli ,havuzlu bir evin önünde durduk.Kumral çocuk cebinde bir şey arıyor ve en sonunda buldu da,eve girdiğimizde ben önden o arkadaydı.Eve gelip kapıyı tıklattım.Bir süre sonra kapıyı Eren abi açtı başıyla selam verip içeri aldı.Ceren salonda koltukta oturmuş çizgi film izliyordu.Beni görünce hemen zıpladı ve yanıma geldi.
+Kız bu ne hal sırılsıklam aşık mı oldun?
+He ayn Ceren,şey ben banyo bide oda kullanabilir miyim?
+Tamam,gel Kaan'nın yan odası boş orda değiştir.
Ceren önümde ben arkasında titreyerek yürüyordum Ceren koridorda durup bana baktı.
+Hadi git üşütme
+T-t-tamam
Yürüyerek odanın önüne geldim galiba burasıydı.Odaya girdim veee Kaan'nın odasına mi gelmiştim.Hayır onun odası olamaz ama bu parfüm kokusu onun galiba ay onun odasıydı.
+Iı noldu bir sorun mu var?
+Hayır dediğim an gözümden yaşlar akmaya başladı.Noluyo herhangi bir fikrim yoktu.
+Hey hey iyi misin?
+B-ben özür dilerim,senin olduğunu bilmiyordum.
+Neyin ?
+Odanın
+Hmm birşey yok tamam mı sıkıntı etme.Hem gel burda yap banyonu kapıyı kilitliyim ben bende ıı arkamı dönerim ya da çıkarım odadan
+Hayır çıkma arkanı dön
+Tamam
Gözlerimde ki yaşları tek tek parmakları ile sildi.Ben öylece havlu ile oturuyordum.Kaan bana kıyafetlerinden küçük olanları verdi.Banyoya girip sıcak suyu açıp küvetin dolmasını sağladım küvet dolunca içine şampuan,köpük sıktım ve bende üzerimi çıkarıp küvete girdim.
~~
Odaya geri döndüğümde oda pencereye dayanmış bekliyordu.
Fakat oda ıslaktı.
+Eee sen ıslaksın böyle olmaz sende gir duşa
+Hı hı girerim
+Bu arada ismim Ilgaz tanışalım mı diyerek elimi uzattım.ilk elime baktı sonra oda elini uzattı.
+Bende Kaan memnun oldum kızıl'ım.
+Kızıl'ım mı hahaha güldürme beni
+Evet sen benim kızıl'ımsın

Helllooiooo naber bu bölümü kısa yazdım diğer bölümler uzun olcak bysss 💙💙💙

KIZIL'IM//TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin