🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️🧛🏻♂️
'Vampirler, Perilerden nefret eder. '
'Bu yıllardan beri böyle çünkü güç taşı onların elindeydi. '
'Neden biz vampirler yerine o aptal perilere verilmişti? '
'Biz vampirler doğduğumuz anda bile aşırı güçlü varlıklarız. Güçlerimizi kullanmakta da çok iyiyiz. '
'Görüntümüz bile bir canlıyı kendimize aşık etmek için yeterliydi. '
'Bunların dışında bizi kimse sevmezdi. Tabi deniz kızları hariç çünkü bizim cazibemize en kolay kapılan canlılardır. '
'Çoğunuzun bildiği gibi kurtlarla anlaşamayız. Bunun sebebi de Kurtların yıllardan beri başa gelen bütün krallarımızı öldürmesi. '
'Bunları genelde vampirlerin tek güçsüz olduğu zaman da yapıyorlar. '
'Şuan ki Kralımızın adı ise Jackson Wang. Kendisi gelmiş geçmiş en güçlü kralımızdır. '
'Normalde kurtlar zekâsını kullanmasa yanımızdan bile geçemezler. Hepimizin farklı güçleri var fakat biz Kurtlara göre daha güçlüyüz'
Güçlerimiz;
'Min Yoongi; Zihin kontrolü'
'Jeon Jungkook; Yerçekimini kontrol edebilir'
'Kim Namjoon; Sonsuzluk. İstemediği kimse ona dokunamaz. '
'kim Yugyeom; Zehir. Vücudunda büyük oranda öldürücü zehir vardır. '
'Hwang Hyunjin; Cazibe. Sizi görünüşüyle kontrolü altına alabilir, kendine aşık edebilir'
'Seo Changbin; Buz kontrolü. '
'Lee Minho; Ateşi kontrol ederbilir. '
'Bang Chan; Hem kurt hem de vampir genleri yaşır. Kurda dönüşebiliyor fakat kanla besleniyor. '
Choi Soobin; Zaman kontrolü'
'Choi Yeonjun; Işınlanma'
'Her vampirin bir sürüden olduğunu gösteren yüzüğe sahiptir. Bu yüzük kayıp olursa sürülere alınmaz. '
'Gözleri kırmızıdır. '
Yüzükleri;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Fairies and vampires" BTZ x SKZ x TXT
FanficPeriler ve Vampirler asla anlaşamazdı...