Selamselam anlık bir kararla adam akıllı başlayıp bitireceğim bir fic yazmaya karar verdim, iyi okumalar.
——————————————————————Hyunjin
Sabah uyandım, maalesef yeni bir okul gün HEMDE HAFTANIN İLK GÜNÜ IYY. Üzerime beyaz gömlek giyip üç düğmesini açtık bıraktım altıma da siyah pantolonumu giyip aynanın karşısında saçlarıma karıştırarak şekil verdim saate baktığımda ders 15dk önce başlamıştı ama bu benim için dert değildi. Hemen aşağı inip birkaç şey atıştırdım, çantamı alıp evden çıktım. Ne şanssa Lixie'de evden yeni çıkıyordu, evet maalesef bu salakla komşuyuz. Gün geçsin ki Lix beni şaşırtsın, her zamanki gibi sırtıma atladı.
"GÜNAYDINN"
"Günaydın götsüz"
"Amına koduğum kaç kere daha söyleyeceğim GÖTÜM VAR!"
"Adamsan gösterirsin lan"
"Of Hyun tuttu yine senin göt fetisi, susta beni okula kadar taşı çok geç kaldık"
"Ayağın var Allah'a şükür in yürü"
"Ya nedenn, bak avı bana bacaklarım minnacık yetişemem sana hem arkada kalırım"
"Lix sus konuştukça pick me erkekler gibi gözüme batıon* göz devirdim ve yürümeye devam ettim, okul yürüme mesafesiydi okula varınca Lix koşarak sınıfına çıktı ben de onun ardından kendi sınıfıma çıktım. Tahmin ettiğim gibi öğretmenden yine azar yedim.
"Hyunjin bu kaçıncı, bir dahaki geç kalışında dersime almayacağım" nefret ediyordum şu kadından, mırıldandım "Ben senin dersine çok meraklıydım"
"Bir şey mi dedin oğlum?"
"Yok,yok" kadını geçiştirip Seung'un yanına geçtim.
"Naber kanzi"
"İydir paşam senden"
"İyi iyi, sen yokken Yeji gelip seni sordu diyemedim Hyunjin milleti sikiyor"
"Lan ne alaka şerro uyuya kalmışım, hem siktir et peşinden ayrılmıyor zaten sinir oluyorum" zil çalmıştı öğretmen sınıftan çıkınca ayaklandım ve masaya oturdum "Ee kimin dersi?"
"Olm bir dönem bitecek ezberleyemedim mi ders programını"
"Yok yavrum ezberlemekle uğraşamam"
"Taam Minho hocanın dersi"
"Oo severiz"
"Hıhı o da seni çok seviyor zaten" en sevdiğim hoca Minho hocaydı değişik bir ilişkimiz vardı diğer hocaların aksine çok beni ve yaptığım davranışları umursamıyordu.
"YARRAK KAFALI TABE SEVECEK" dediğim anda arkamdan Minho Hoca geldi ve sınıfı ani bir sessizlik sardı, kafasız Seung sessizliği bozdu ve yine saçmaladı"Ooo hocam iyi insan lafın üstüne gelirmiş" hoca bize dik dik baktığında ben söze girdim "Hocaların hocası, biz de tam sizin beni ne kadar sevdiğimizi konuşuyorduk"
"Tabii Hyunjin ne demezsin favori öğrencimsin" dediği esnada dalga geçtiğini anlamıştım ve tek kaşımı kaldırdım "Hocam siz benle tassak mı geçionuz"-zil çaldı-
"Çocuğum geç otur ve karşında bir öğretmen olduğunu unutma" masanın üzerinden kalkıp bizim konuşmalarımızı gülmemek için kendini tutarak dinleyen Seung'un yanına oturdum.
"HOCAAM HOCAAM SİZ UNUTULUR MUSUNUZ BE" herkes sınıfa girdiğinde ders başlamıştı, o kadar sıkıcıydı ki zaten edebiyattan ne beklenirdi. Sıkılıp sıramın altından telefonla ilgilendim. İnstagram'a girdiğimde birden önerilen hesaplarda Minho Hocanın hesabı çıktı, bayağı şaşırmıştım çünkü daha önce hiç bu kadar tassaklı bir pp görmemiştim falan diyormuşum, şaka maka cidden öyleydi lan tassaklarına kurbane . Seung'u dürtükledim "Kanka baksana kimin İnstagram'ını buldum" Seung telefona bakıp anlamaya çalıştı "Banane amk" sırıttım ve hesabı takip ettim. Birden önümde bir gölge hissettim sınıf sessizleşmişti, kafamı kaldırdığım sırada Minho Hocayla birbirimize öylece baktık. Bana elini uzattı, elimi tutmak istediğini biliyorum "Hocam ben olsam bende elimi tutmak isterdim"
"Hyunjin ne saçmalıyorsun telefonunu alayım" bütün sınıf gülüyordu özellikle yanımdaki gerizekalı. İçimden siktir çekip olayı yumuşatmaya çalıştım çünkü maalesef bizim okulumuzda en çok göze batan şey derste telefona bakılması, daha öncelerden bakanı yakaladıklarında telefonunu elinden dönem sonuna kadar almışlar. Bu benim için cehennemi yaşamak gibi bir şey bu yüzden kaptırmamam gerek. "Hocam fotoğraflarıma bu kadar bakmak istiyorsanız numaranızı atın ben size yollayayım"
"Yaz bir kenara" duyduğum şeyle gözlerim fal taşı gibi açıldı, BANA NUMARASINI VERİYORDU. "0876***" yazdığımı gördüğü sırada sesini yükseltti "KATIKSIZ MALSIN HYUNJİN"
"Hıcam ismim ağzınıza çok yakışıyor" Seung kulağımın dibine girip fısıldadı "Kanka aşırı kaşınıyorsun sus bence uzatma"
"Off"
"Çocuğum, libidosu yüksek evladım çık, ÇIK DERSİMDEN" başka hoca olsa işime gelirdi ama Minho Hoca'nın dersleri sarıyordu. "Öyle olsun hocam" ayağa kalktım ve sınıftan çıktım, ders bitene kadar koridordaki dolapların önüne çöktüm.
________________________________ÇOK BEBELER BUNLAR