Adam olcan

11 0 1
                                    

İyi okumalarr

——————————————————————

Yine klasik sabahlardan biriydi, uyanır uyanmaz telefonunu elime aldım ve Min hoca mesajıma cevap vermiş mi diye baktım ama yok GÖRÜLDÜ ATMIŞ.

Üzerimi giyinip bir şeyler atıştırdım ve hemen evden çıktım, yan evdeki Lix'in kapısını çaldım, kapıyı pijamalı açtı.

"Olum manyak mısın koş giyin götünü siktiğim geç kalacağız."

Gözlerini ovuşturdu *Ya bi sus Huncin yeni uyandım sinirliyim, gitmeyeceğim okula falan."

"Hasta falan mısın?"

"Hasta olsam yanımda kalıp bakacak mısın?"

"Evet"

"Tamam hastayım o zaman" tassak geçiyor amk sırıtıyor birde "Ya siktir git ben okula gidiom, hadi öptüm"

"Öyle olmaz gelcen öpcen" yaklaşıp Lix'in yanağına bir öpücük kondurdum ve el sallayıp koşarak oradan uzaklaştım, bayağı geç kalmıştım.

Okula girdiğimde sınıfıma çıktım, öğretmenden günlük azar dozumu aldıktan sonra yerime geçtim. Seung uyuyordu, aklımdan delice fikirler geçiyordu. Ayağa kalktım"Hocam su içebilir miyim valla koşarak geldim dilim kurudu"

"Git iç, ÇABUK OL"

"Hay hay" koşarak bir bardak su aldım ve suyla sınıfa girdim, yerime geçtim suyun yarısından fazlasını içtim kalanınıda sinsice gülerek Seung'un üzerine döktüm

"AMINA KOYAYIM SEL, SEL OLUYOE"

"Ooo paşaların paşası uyanmış"

"Seung oğlum aramıza döndüğüne sevindim, aferin Hyunjin" bu bir mucize öğretmenden takdir aldım, neyse bütün sınıf bize bakıp gülüyordu
"Hyunjin sen sıçtın koçum" Seung'a kaliteli bir nah çektim ve zilin sesini duyduğum an sınıftan koşarak çıktım, kendimi tuvalete attım canım arkadaşımda peşimden koşuyordu. Bir tane kabine girdiğim an Seung'da benimle aynı kabine girmişti ŞİMDİ SIÇMIŞTIM, kapıyı kilitledi. "Ee Hyunjin anlat"
"Neyi anlatayım gülü-" lafımı bitirmeden saçıma yapıştı "LAN BIRAK VALLA ÖZÜR BİR DAHA YAPMAM UYKU ÖNEMLİDİR" saçımı bıraktı "adam olcan Huncin" kilidi açtı, kabinden dışarı çıktığımızda Minho hoca bize dik dik bakıyordu, bir şey demedi biz de açıklama yapmadık. "Lix neden gelmedi?"
"Valla anlamadım uykusu falan varmış zıbarıp yatacakmış"
"Uykucu bebe ya" güldük ve tuvaletten çıkıp sınıfa gittik, zaten zilde çalmıştı.
...

Son ders Min hocanın dersiydi, ders boyunca ilk defa derste hiç konuşmamıştım bu sebeple olacak ki bütün ders bana baktı. Son zilde çaldıktan sonra herkes çıkıyordu ben de çantamı alıp çıkacakken duyduğum sesle durdum"Hyunjin bi 5dk gelebilir misin" Seung bana bakıp dil çıkardı ve sınıftan o da çıkınca sadece ikimiz kalmıştık. Min hocanın yanına gittim "Tabii n'oldu?"

"Asıl sana sormalı, n'oldu durgundun bugün"

"Ha hiç bir şey olmadı uykum vardı biraz"

"Yalan söylüyorsun Hyuncin"

Kaşlarımı çatıp mesajlaşmalarımızı açtım ve görüldü yazısını ona gösterdim "GÖRÜLDÜ NE BE PİS VAROŞ" kahkaha attı, güldüğünü görünce omzuna yumruk attım, anlamadığım bir şekilde telefonunu çıkardı ve mesajıma beğeni attı "Oldu mu?"
"Hmhm oldu, aferin adam olun hocam~"
Kafasını iki yana salladı  "Yok senin gerçekten karşında öğretmen olduğunu acilen hatırlaman gerek"

"Ama hocam"

"Aması yok evladım"

"Neyse ben artık gideyim o zaman" kafasını olumlu olarak salladı, artistlik yapıp geri geri yürürken hint dizilerine dönüştü amk AYAĞIM BİR ŞEYE TAKILDI. Geriye doğru düşecekken beni belimden tuttu

————————————————————————
Yorum falan atarsanız çok sevinirmişim

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hyunho DrugsWhere stories live. Discover now