CESTA ZA DOBRODRUŽSTVÍM

85 4 0
                                    

· .... Jana se dívala zvědavým pohledem na Igora a čekala na to, co ji chce vlastně říct.
" Je to složité na vysvětlení... ale byly jsme s klukama pozvaní do Ameriky na pár týdnů.. a chci tam letět. Nechci nikoho odradit. ,, Igor když to dořekl, v hlavě se mu promítalo mnoho myšlenek.. Jana byla bez citu a byla docela dost dlouho ticho.. pak se ale dala do řeči.
" Já už nevim, co mám dělat. Myslela jsem, že spolu potravíme víc času. Tak to prostě zrušíš !! ,, Igor chvíli zamkl..
" Já tam musim být. Fakt mě to mrzí, ale už máme vše domluvené... ,, Snažil se být vklidu, ale Jana byla oproti Igorovi pravý opak.
" A to si myslíš že je důležitější práce než tvoje žena?! ,, Šlo vidět, že Jana toho má dost a zvyšovala hlas.
" Uklidni se.. dělám to pro tebe. ,,
" Jasný, víš jaký to je na tebe čekat skoro celý den?! ,,
" Tak semnou nebuď a je to!! ,, Igor toho měl už plné zuby , po chvíli si uvědomil, že to možná přehnal. Hádky mezi nimi zase začli. Pak už to Jana nezvládla a zamkla se v ložnici.
Igor vzdychl a sedl si na gauč, úplně celý zoufalý.. Vůbec nečekal, že to zajde až tak daleko.. Ale nikdy Janě ublížit nechtěl. Teď si uvědomil, že už ji možná ublížil... Po asi půl hodině se Igor docela zklidnil a začal si balit všecky potřebné věci do kufru. Snažil se na tu hádku s jeho ženou nemyslet a poté ze skříně vytáhl jemnou huňatou deku a vzal si ji sebou na gauč. Chvíli se díval na televizi a když se pak Igor cítil unaveně, zkontroloval kolik je hodin. Bylo něco přes jedenáctou večer..
" Už bych měl jít spát ,, Pomyslel si a nastavil si budík, musel vstávat brzo , jelikož jak jste se dozvěděli.. Na letišti už musí být kolem desáté dopoledne. Igor před spaním se snažil vypnout svoje myšlenky sice těžce, ale potom usl.

· Kolem sedmé hodiny Igorovi začal zvonit nahlas budík. Igor znechucením a unaveným pohledem budík vypl a sedl si.. Zas se mu do hlavy vrátili ty hádky s Janou.. Igor na sobě měl jen spodní prádlo, takže se došel obléct. Měl docela starost o Janu , tak šel směrem ke dveřím do ložnice a poslouchal za dveřmi.. Slyšel Janu spát, takže se mu ulevilo. Udělal si rychlý kafe, pak vzal kufr a vše potřebné a vyrazil na letiště.
Naše parta se střetla před letištěm skoro ve stejný čas. Překvapivě, měli ještě hodinu času.
" Čau, kluciii ! ,, Zařval Geňa a tahal za sebou plný kufr a měl na sobě sluneční brýle. Michal se zasmál.
" No čau, k moři se asi opalovat nejdem, Ríšo. ,,
Řekl s úsměvem Michal a Daniel se smál
" Kdo ví. Slunce tam stejně pařit bude. ,,
" Prečo máš tak plnej kufr? ,, Zeptal se Daniel se smíchem.
" No já jen pochybuju, že tam budou mít dobrý pivo. ,, Geňa se zachechtal
" Nikdy neříkej nikdy. ,, Dodal Michal
" ČESKÝ PIVO FOR LIFE !! ,, Zařval Geňa
Mezitím Igor vystupoval a zamykal káru, když najednou (asi víme kdo) naproti letěl jako blesk Ondra. Táhl zasebou menší kufr a cestovní tašku. Jak tak moc běžel, tak si ani nevšiml Igora před sebou a BUM. Svalil ho i sebe na zem.. Ondrovo hlava zůstala na Igorovo hrudi.. Igor to ani nestihl zaznamenat co se vůbec děje..
" I-Igore..? ,, Igor se na Ondru podíval , jeho obličej totálně zčervenal a rychle se zvedl a podal Ondrovi ruku, aby mu pomohl se zvednout.
" Tak vstávej.. ,, Ondra ho čapl za ruku a zvedl se..
" Proč si tak letěl..? ,,
" Sám ani nevim.. omlouvám se. ,,
" Ne.. vpohodě. ,, Ondra se usmál a vydechlo se mu a hned řekl
" Jsem rád, že jsi dorazil. Jak to vůbec s Janou dopadlo..? ,, Igor vzdychl
" No nic moc... Je uražená a dost jsme se kvůli tomu pohádali.. ,,
Ondra ho poplácal po rameni
" Aspoň že tu jsi. ,,
Igor zase zoufale vzdychl. Ondra dodal
" Tak co, těšíš se alespoň?? ,,
" Ale jo, těšim se. ,, Igora tyto otázky uklidňovali a Ondra se snažil zapomenout na ten trapný pád.. Oba byli v celku nervózní.
" Tak jdem za klukama, určitě na nás čekaj ,,
Když to Ondra řekl, Igor ani nestihl odpovědět a Ondra ho už táhl za ruku ke klukům.
" No čau vy dvaja. ,, Řekl Dáňa
" Zdar!! ,, Zakřikl Ondra
Mezitím se všichni pozdravili a řekli si takové basic věci.
" Mám hlad. ,, Najednou nepřekvapivě oznámil kdo jiný než Geňa
" Ty nás s tímhle vážně sereš, víš to? ,, Namítl Michal
" Kolik máme vůbec času? ,, Zeptal se Igor
Michal se podíval na svoje hodinky
" Asi tak půl hoďky. ,,
" Hošiii, tak to můžeme se ještě zajít najíst ,,
" A v letadle toho nebudeš mít dost?? ,, Najednou Ondra vykřik.
" Já žeru všude, vždyť to víš. ,,
" Tak idem. ,, Řekl Daniel a vydali se do budovy , bylo tam spoustu restaurací ale taktéž lidí.
" No tak kam? ,, Igor se zeptal
" Všude. ,, Hned Geňa odpověděl
" Ani náhodou! ,, Michal odmítl
" Ááále notaak ,, Řekl Geňa " Já tady hládnu jak vlk. ,,
" Stejně bysme to všecko nestihli. ,, Namítl Ondra a Igor se na ostatní otočil.
" První bysme měli dát na pás zavazadla a pak teprv řešit žrádlo. ,, Ondra kývl hlavou a všichni souhlasili , vyřešili zavazadla a všecko potřebné. Pak přišla Geňovo oblíbená část. Jídlo. Naše parta se došla najíst do čínské restaurace, všichni si pochutnali a pokecali. Pak už ale zábava skončila a začala ta pravá chvíle.. čas odletu. Michal se opět podíval na svoje hodinky.
" Do prdele hoši, už musíme letět!! ,,
" Kurva !! Ještě jsem nedopil pivčo. ,, Geňa vyjekl
" Tak to vypadá, že poběžíme. ,, Ondra se hned sebral a zas utíkal jak o závod se smíchem. Zbytek party se rozeběhla za Ondrou a snažili se, aby nevrazili do místních lidí. Naštěstí to stihli.. Naposlední chvíli.. Když zastavili před letadlem, Ondra se nemohl přestat smát a všichni lapali po dechu.
" Já tě zabiju, Ondro, fakt. ,, Řekl Michal s polosmíchem. Ukázali letenky, občanky a samozřejmě pasy a konečně mohli vstoupit dovnitř.. letadlo vypadalo moderně, sedačky na první pohled vypadali příjemně. Moc lidí tam překvapivě nebylo, takže se nemuseli obávat, že si nebudou moct kam sednout.
" Tak chlapci, usaďte se a vidíme se v New Yorku! ,, Dáňa dodal, jako kdyby už s nima po zbytek letu nechtěl mluvit a sedl si sám k oknu.
" Já u okna nesedim. ,, Vyjekl Michal
" Super!! Okno je moje!! ,, Geňa si tam hned sedl.
" No, aspoň já budu nejblíž k jídlu;) ,, Michal mrkl na Geňu
" Pffft. Teď jsem plnej jak prase. ,, Michal se zasmál a před sebou měli mini televizky , tak Michal jednu zapl a pustili si nějaký filmek, aby jim let uběhl rychleji.
" Letadlo už startuje!! ,, Vykřik Geňa a mezitím chvíli poslouchali rozhlas od letušek a pilota.
" No tak až se zebliju, tak se pak nediv. ,, Dodal Michal a Geňa se jen zasmál. No a teď ti naši dva. Ondra sebou měl batoh, měl tam dost potřebných věcí.
" Chceš sedět um.. u okna? ,, Igor se zeptal
" Jasně!! ,, Ondra si sedl k oknu a Igor hned vedle něj. Chvíli Igor se na Ondru díval , jak si sundavá batoh a užívá si pohodlnost sedačky.
" To je úžas. ,, Řekl Ondra
" Souhlasim.. ,, Igor už na svoji ženu ani nepomyslel, jediné co měl v hlavě byl Ondra.. Ale proč on? Ondra mezitím chmatal kam ho ruce vedli a OMYLEM se dotkl Igorovo ruky. Igorovi se objevil udivený obličej na tváři a Ondrovi taktéž a radši se díval pryč.. Ondra tu ruku nechtěl dávat pryč, ale věděl že musel.. má přece ženu a nemůže ho takto ponížit... Tak mu Ondra hned dal ruku pryč a letadlo vzlétlo.. Michal se naštěstí udržel a Geňa byl zakoukaný do filmu, takže byl vpohodě.
" Promiň... ,, Řekl Ondra zklesle..
" Ne... Neomlouvej se. ,, Igorovi to nevadilo a pořád se na Ondru díval, až Ondra se odvážil a oplatil mu pohled zpět. Usmívali se na sebe.. Když najednou v ten moment přišla letuška, která jim nabízela občerstvení. Oba si dali něco k pití a Geňa už do sebe rval další jídlo.. A přej že je narvanej jak prase. Ondra si vzal svůj foťák , mezitím co Igor pil a vyfotil si ten nádherný výhled z okna.
" Nikdy si mi neřekl, že takto fotíš. ,, Dodal Igor
" Vypadá to úžasně. ,,
" No víš... rád fotim. Tak aspoň o mě víš další věc ,, Usmál se Ondra a nastavil foťák na něj a na Igora.
" Co to děláš..? Já.. nejsem moc fotogenický. ,,
" Ale jasně že jsi. A to je teprv začátek. ,, Ondra vyjekl a Igor se zachechtal. Dali si spolu pár fotek a taktéž se spolu dívali na film.. let si spolu prostě užívali. Ondra už byl docela vyřízený a tak si vyndal sluchátka z batohu
" Asi si trochu přichrupnu.. ,,
" Není problém. ,, Igor se usmál a Ondra si strkl jedno sluchátko do ucha a to druhé dal Igorovi... Chtěl , aby poslouchal s ním, Igora to mile překvapilo a neustále se usmíval.. Jak chvíli spolu poslouchali, tak Ondra usl a Igor si toho všiml.. Přišel mu hrozně roztomilý, že mu dal pusu na hlavu.. jeho rty se dotýkali Ondrovo jemných oříškových vlasů.. Ale pak si Igor vyčítal, proč to vůbec dělá..
Po pár minutách potom, Ondrova hlava spadla Igorovi na rameno, mezitím co Igor taktéž spal.. Oba dva to ani nevnímali, i když se Ondra ze spaní usmíval, byl to romantický moment... Daniel už taky pochrapoval a Geňa byl jediný, který zůstal vzhůru kvůli filmu a samozřejmě.. jídlu. Uběhlo pár hodin a bylo ráno.. teda skoro dopoledne.. všechny ozařovalo světlo ze slunečních paprsků z malých okýnek letadla... Pilot hlásil, že letadlo je připraveno na přistání a že už jsou ve finální destinaci... V New Yorku.

𝖩𝖤 𝖳𝖮 𝖩𝖤𝖭 𝖭𝖠́𝖧𝖮𝖣𝖠 ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat