POZNÁVÁNÍ, ZÁBAVA

92 5 0
                                    

· .... Igora hlášení od pilota vzbudilo, když viděl Ondru, jak se mu opírá o rameno, tváře mu zrudly... Řekl si, že je na čase Ondru vzbudit a jemně s ním zatřepal..
" Ondro.. vstávej, jsme tu. ,, Řekl Igi s jemným hlasem a Ondra otevřel oči, hned pohlédl z okna, moc toho neviděl jak byl rozespalý, ale pak poskočil ze sedačky radostí.. Byl to skvělý výhled skoro na celý New York. Michal s Geňou už byli dávno vzhůru a taktéž Dáňa. Když letadlo opatrně přistálo, naši chlapci si vzali veškeré své věci a pomalu po schůdkách vystupovali z letadla. Ondra se furt rozhlížel a obdivoval tu nádheru kolem. Vlasy mu vlály kvůli větru ale vůbec nekoukal kam jde. V tu ránu skoro na konci poschodí zakopl a spadl nešťastnou náhodou na Igora.. Igor ho chytl za pas a podíval se starostlivým pohledem na Ondru.
" J-Jsi vpořádku?.. Dávej pro příště pozor, už je to podruhý. ,, Ondra zčervenal, když cítil Igorovo dotek kolem jeho pasu.
" J-Jo.. promiň.. jen jsem se kochal tím okolím.. ,, Michal s Geňou a Dáňou si toho všimli jak Ondra spadl jak největší degeš. Byli hnedka za Ondrou.
" Čum kam jdeš, vole!! ,, Richard se zasmál
" Sorry jako. Bylo to omylem. ,, Ondra prohlásil nervózním tónem a Igor ho rychle pustil
" Jojo, OMYLEM. ,, Zakřikl Michal
" Nechte toho a jdem. ,, Ondra se o tom nechtěl dál bavit a tak všichni kývli hlavou a následovali Ondru. Když se procházeli kolem mrakodrapů, málem jim spadla tvář. Všude moc lidí, víc taxíků než normálních aut, billboardy skoro na každé budově, no takovýhle zážitek opravdu nečekali. Ondra byl z toho úplně hotovej a vypadalo to jak kdyby chtěl lítat úplně všude kde se dá. Chodili tam se zavazadly jak dementi, ale pak po prohlížení Dáňa dodal.
" Hoši, vím že jste kvoli temu úplně hotový, ale musíme íst na hotel, hej. ,,
" Jo, souhlasim. Kde je nejbližší hotel vůbec? ,,
Ptal se Michal
" Kůsok. ,,
" Ale pak se tu ještě projdeme, ne? ,,
Hned vyjekl Ondra, nemohl se dočkat, až zase si to všecko ochecknou.
" Jasnýý. ,, Odpověděl Dáňa
" Budete prekvapeni, je to ten nejluxusnější hotel tady, hej. ,,
" HUSTÝ! Snad tam budou mít chutné žrádlo! ,, Hned vyjekl Geňa.
" No to bys nebyl ty. ,, Otočil se na Geňu Michal a poplácal mu břicho. Igor vůbec nevnímal a pořád koukal kolem sebe, prostě nevěřil tomu, že fakt svoji ženu opustil a letěl sem.. Do New Yorku. Vůbec toho nelitoval. Teda zatím..
" Jdeme, hoši. ,, Prohlásil Dáňa a naše partička ho následovala až k hotelu. Na první pohled to byl opravdu ten nejluxusnější hotel, který kdy viděli. Byl to úžasný pocit, teda nejvíc z nich to prožíval Ondra.
" Tu to je. ,, Řekl Dáňa s úsměvem
" Ty kráávo, to je kruťárna! ,, Vyjekl Geňa
" Je to skvělý!! ,, Vyjekl Ondra ještě víc nahlas
" Na co čekáme? Jdem dovnitř!! ,, Ondra hned běžel s taškou a kufrem nahoru.
" To je blázen vám řikám. ,, Řekl Michal a ostatní se zasmáli a hned vyrazili za Ondrou do hotelu. Když dorazili dovnitř taktéž jim málem spadla celá čelist. Dáňa z toho takové drama nedělal. Všichni zaměstnanci vypadali slušně a mile, všecko bylo moderně zařízené a než se kluci stačili rozhlédnout, Dáňa už byl u recepce a zařizoval pokoje na 7 dní. Jelikož Daniel uměl dobře anglicky, domluvit se mu nedělalo sebemenší problém.
" Tyvole!! Tu maj i restauraci, chlapci!! ,, Vyjekl Geňa
" Krutý. ,, Řekl Miško
" Tady je úplně všecko! ,, Rozhlížel se kolem Ondra a po pár minutách k nim zpátky dorazil Dáňa s čipy.
" Tak děcka, mám to. Pokoje bohužel budete mít po dvou. Já budem sám. ,, Prohlásil Dáňa
" S tím nebude problém. ,, Usmál se Igi.
" JUHU!! ,, vykřikl Ondra " beru, Igora. ,,
Hned jak to Igi zaslechl, otočil se na Ondru "Jasně. ,, Souhlasil s úsměvem Igor
" Tak to ti nezávidim Igi, bůh ví jaký to bude s Ondrou na pokoji. ,, dodal Michal a Geňa se zachechtal.
" Hele, až takový dramaty z toho nedělejte. ,, Ondra zkoulel oči
" Nehádajte se a tu máte čipy. ,, Dáňa jim dal do dvojice čip " Tak ve 12 tu se sejdem , hej? ,,
" Si piš šéfe. ,, Odsouhlasil Geňa a vydal se s Michalem na pokoj a taktéž Dáňa, který zkoulel oči.
" Já už to nechci táhnout. Vždyť je to těžký jak hovado. ,, Řekl Ondra když sotva držel svojí cestovní tašku.
" Hele, tak pojedem výtahem. ,, Dodal Igi a Ondra kývl hlavou a vyrazili směrem k výtahu, Igi zmáčkl tlačítko a čekali...
" Jaký máme číslo pokoje? ,,
Igi se podíval na čip " 125. Mám pocit, že kluci budou mít pokoje vedle nebo naproti. ,, Řekl Igi , Ondra se mezitím na Igora zadíval a mezitím už výtah dorazil.
" Um. Hele výtah... Až po tobě. ,, Pustil Ondru jako prvního a Ondra se usmál
" Děkuji Igi. ,, Ondra nastoupil do výtahu jako první a Igor hned za ním. Igi se ohlédl na patra , kde výtah ukazoval i čísla pokojů. " Ahaaa, takže asii.. čtvrté patro.. ,, Řekl Ondra
" Nejspíš. ,, Igor zmáčkl tlačítko do čtvrtého patra. Chvíli bylo ticho.. jako kdyby oba byli nervózní.. Ondra ale hned neváhal a začal mluvit.
" Jaký jsou tvoje pocity vůbec? Myslíš pořád na Janu? ,, Igor se na Ondru podíval.
" Ani ne. A nelituju, že jsem do toho šel. Naopak jsem rád. Koukám, že ty taky. ,,
" No já si to tu užívám ,, Ondra se zachechtal a Igor taktéž, pak výtah zastavil. Igi a Ondra se s těžkými zavazadly potahly až ke svému pokoji , který našli asi po 10 minutách.
" Konečněě !! ,, Vyjekl Ondra
" Už nemůžu. ,,  Igi se jen na Ondru usmál a odemkl dveře čipem. Hned jak vyšli dovnitř, padly úžasem. Pokoj byl v luxusním provedení, vlastní televize, vana, sprcha, postel, mini bar v ledničce, no co víc si mohli přát. Ondra hned hodil zavazadla na zem a skočil do postele. Bylo to jako kdyby padal do jemných obláčků. Igi se zachechtal
" Bože, to je ráj na zemi. ,,
" Je to tu skvělý. ,, Dodal Igi a všiml si terasy
" Hele Ondi, koukej. ,, Igor otevřel terasu
Ondra se hned rychlostí blesku zvedl a běžel k Igorovi na terasu. Měli překrásný výhled na New York.
" To je..... krása... ,, Ondrovi žasli oči
" Ano.. to je. ,, Igor se podíval na Ondru, jak kdyby chtěl naznačit něco jiného. Ondra hnedka oplatil pohled Igorovi, který se hned podíval do Ondrovo půvabných modrých očí.
" Co tím myslíš..? ,, Ondra se hned zeptal, protože tušil, že to Igor neudělal a neřekl jen tak.
" Eh... ,, Igor se snažil se na něco vymluvit a Ondra se zachechtal
" Nemusíš nic říkat, úplně to chápu. ,, Řekl Ondra když na Igora mrknul a Igor hnedka přerušil oční kontakt. Ondra hned Igorovu hlavu otočil zpět na něho. Jak kdyby chtěl, aby se na něj díval. Igorovi zčervenali tváře... zas si říkal proč. Však má manželku. Ale v ten moment jak kdyby na to Ondra nemyslel. Dal Igorovi pusu na tvář a hnedka šel dovnitř z terasy. Igi zůstal chvíli jen mlčky stát...
" Jdeš? ,, Zeptal se Ondra
" Mhm... ,, Igi šel dovnitř za Ondrou furt celý červený
" Promiň. Já... nechtěl jsem to udělat.. ,, Ondra musel zalhat, bál se že mu Igor vynadá. Igor chvíli mlčel..
" To nic, neřeš to. ,,
" Za 15 minut už se musíme sejít. ,, Ondra prohlásil
" Co??? Ajo... ,,
" Doufám, že se dojdeme najíst. Už mám hlad jak vlk. ,,

𝖩𝖤 𝖳𝖮 𝖩𝖤𝖭 𝖭𝖠́𝖧𝖮𝖣𝖠 ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat