Ilunoss Lorae Lessl (half-elf)

1 0 0
                                    


Mladík, 25 let, je vysoký přibližně 178 cm, half-elf, vzhled získal spíše po matce než po otci, světle hnědá kůže, tmavě hnědé vlasy, tmavě hnědé oči, jizva na obličeji (na levé straně, táhne se přes obočí těsně kolem oka a na tváři přes lícní kost), ouška má špičaté, trochu víc než jeho maminka takže by ho někdo mohl občas brát jako elfa a ne jako half-elfa, levé ucho má natržené, náušnice nemá, na pravé ruce: 3 prsteny, také má na této ruce náramek po matce, na levé ruce má 2 prsteny, jeden s modrým drahokamem (prostředníček) a druhý obyčejný zlatý prsten (prsteníček) co dostal od otce, nosí stříbrný náhrdelník s místem na obrázek, má tam obrázek matky a otce, dále má také zjizvené ruce, maličké jizvy nejsou vidět ale ty větší ano, jednu jizvu schovává náramek, další má ale lehce viditelné na předloktí pravé ruky a boku (tato jizva vznikla poté co urazil opilého vojáka v jedné hospodě).


· 0-5 = Šťastná, milující rodina. Matka, lesní elf (258-263), otec, člověk (37-42), sestra Flea (1-6) a bratr Leon (14-19). To je vše, co Ilunoss měl, to bylo vše, co tou dobou potřeboval.

· 6 = Šesté narozeniny a první návštěva strýce, bratra Ilova otce, pana Lessla (45). Seznámení s jeho novou ženou Freyou (21). Snaha o skamarádění se s bratrancem Sandrusem (8).

· 7 = Vše jde dobře. S bratrancem si začali posílat dopisy. Jezdil na pravidelné návštěvy. Chodí do školy a učí se kouzlit. Ilův bratr Leon opouští rodinu a odchází do světa. Pravidelně píše dopisy o tom, kde je a co zrovna prožil.

· 12 = Dopisy od Leona přestali chodit. V posledním, co přišel se zmínil o tom, že je na jihu a že už se domů asi nevrátí. Pak přestal psát, potřebujeme zjistit proč. Rodina se začala pomalu rozpadat na kusy, tyto kusy drží pohromadě jen strýcovy peníze a matčina láska.

· 13 = Otec se zaplete do hospodské rvačky, je pobodán a na místě umírá. Když se o tom dozvěděla matka, psychicky se zhroutila a pokusila se oběsit. V tom jí ale zabrání Flea. Následně na to se ale matka utopí v rybníčku. Tentokrát už umírá.

· 13-14 = Flea (14-15) a Il jsou uděleni do náhradní péče nejbližšího pokrevního příbuzného který je schopný děti finančně zajistit a poskytnout jim dostatek pohodlí a jídla na to, aby přežili. To znamená že se stěhují k strýcovi.

· 15 = Z Ila se stává hezký mladík, to se očividně nelíbí jeho bratrancovi, Sandrusovi (17). Jednoho pozdního odpoledne poprosil Sandrus Ila aby s ním šel do zahrady. Po kratičké procházce zahradou, dovedl Sandrus Ila k malému zahradnímu domku. Otevřel dveře, vešel dovnitř a vyšel s malým zahradním srpem v ruce. V tu chvíli už Ilovi došlo že bratranec se s ním nepřišel sblížit. Sandrus se srpem v ruce a úsměvem na tváři přikročil k Ilovi, byl od něj asi pět kroků a pomalu se přibližoval, když byl na dosah ruky a se slovy „Uvidíme, jak dlouho ti ta tvoje pěkná tvářička vydrží!" se rozmáchl. Il couvl ale i tak cítil, jak mu srp přejel přes obočí těsně kolem jeho levého oka, přes lícní kost. Po tomto incidentu se Il bratrancovi vyhýbal co nejvíce mohl, i tak ho ale potkával na chodbách a v zahradách. Jednou když šel po zahradě mu těsně kolem hlavy prolétla šipka z kuše, vyděšeně se otočil a viděl smějící se Fleu a Sandruse jak znovu nabijí kuš. Když je tam tak viděl stát a smát se otočil se a dal se na útěk, kolem hlavy mu prolétla další šipka, ucítil palčivou bolest na levém uchu a cítil, jak mu pomalu stéká něco teplého po uchu až na krk. Dál utíkal a když byl z dosahu těch dvou sáhl si na ouško, když se podíval na ruku, byla od krve. To ho rozzuřilo, rozhodl se, že půjde za strýcem a vše mu řekne. Když ale přišel za strýcem a řekl mu to strýc ho vyhnal se slovy ať si nevymýšlí, že nemá na takové hlouposti čas. Když odcházel ze strýcovy pracovny zastavila ho jeho nevlastní teta Freya. Byla to ale pouhá slova plná lží ale nabídla mu pomoc, když bude krást peníze ze strýcovy pokladny promluví s panem Lesslem. Kdyby nesouhlasil a nechtěl to dělat, poštvala by strýce proti němu. Vždy když byl Il donucen přijít do toho nechutného pokoje s dalšími mincemi které mu nepatřili, chtělo se mu brečet. Nazýván švábem a krysou, bez zastání vlastní sestry a s bratrancem v patách který se ho snaží zabít, neměl odvahu na to odejít. Kdyby byl proti Illovi i jeho strýc nejspíše by udělal to samé co jeho matka a šel by do toho samého rybníčku ukončit své trápení.

Co bylo předtím?Where stories live. Discover now