No Fear

237 10 2
                                    

Zivot me nije mazio,oduzeo mi je sve! Ostala sam sama,bez oba roditelja,bez krova nad glavom,sama u surovom svetu.
Bila sam na ulici,mislim da bih umrla,da nije bilo jedne osobe.

Ja sam Jessica Gonzales,imam 20 godina i zivim u Barseloni.
Roditelje sam izgubila sa 12 godina,ubijeni su od tadasnje 'bande grada' tada su mi oduzeli sve. I za mene krece potpuno novi zivot.
Te godine ne bi prezivela da nije bilo jedne osobe koja me je izvela na sadasnji put.
Put kriminala. Pun agresije,brzine,adrenalina,mrznje i krvi.
Moj spasioc je moja najbolja drugaruca,sestra,otac,majka,ljubav. Sve.
Dolores-Loli Ramiosta.
Ja i ona smo suprotnosti po izgledu.
Ona je plavusa kose do ramena. Ja brineta kose do struka. Ona ima crne oci,ja ledeno plave.
Obe smo visoke i perfektne gradje.
Dok smo po osobinama iste. Dve hladne bezosecajne kucke,koje lome svakoga ko im stane na put.
Citava Barselona zna ko smo mi. Zna da cemo ubiti bilo koga ko nam se zameri. Zna da kada mi palimo ulice,mora svi da se sklone.
Kazu ljudi.. Vodite ljubav,a ne rat.
Kod nas je drugacije. Za rec ljubav ne znam,niti kako ona izgleda,nikada nisam iskreno volela niti me je iko iskreno voleo.
Sve su bile prolazne stvari,ili samo jedna noc. Ja se ne boim da volim,ali mi niko ne da povod za to.
Loli je tu drugacija.
Ima decka vec skoro godinu dana,i stvarno se vole. Njemu ne smeta to ko je ona i sta je u ovom gradu.Zove se Lucas.

Nicolas,Lolin rodjeni brat, je jedan od mojih 'prolaznih'
Sa njim sam izgubila nevinost.
Uvek je bio dobar prema meni, ali ni on ni ja ne zelimo nista vise od sex-a.

Mi nismo nikakva banda,ali ima dosta takvih koji nas mrze i zele mrtve,mi se samo borimo za sebe.

Volim svoj zivot i ne zelim da ga menjam. Bar ne jos uvek.

Moja prica o Neymaru. Mnogo ga volim i veliki sam fan,pa sam dosla na ideju da napisem pricu o savraenom fudbaleru i ulicarki.
Citajte i recite mii svoje misljenje❤❤

No Fear, No Limit,No RulesWhere stories live. Discover now