починаючи історію я вам розкажу про свого начальника. Якщо щось я Адам мені 24 роки все життя прожив у Ню Йорку. Закінчив університет економіки та керую відділом фінансів. Це один з багатьох відділів " JapanEntertainment" вже по самій назві зрозуміло звідки ноги ростуть у цієї корпорації. Доречі іминно в цих ніг є син Алан але є проблема з його матерю через те що у цього типа було три шлюби а яких з них народився він не відомо також не відомо де він знаходився до теперішнього часу.
Цей син з'явився два місяці назад коли його батько покидав пост керівника команди і тоді вперше віділи почали переживати за себе через прихід нового молодого керівника. Причому в перший же день всі чомусь перестали його боятися а більшість жінок з відділу ужасно сохнули по ньому щось дуже швидко всі жінки цієї корпорації якою керує англієць у якого мама чи то японка , чи китаянка. Він тільки здається красивим я ставлю десять тисяч доларів що він придурок який не знає як вести бізнес взагалі. На даний момент Адаму перейдеться переключитися з своїх думок на роботу чуючи позаду себе голос нового директора.
А: Вибачте але перерва давно закінчилася
чоловік говорив до молодшого дуже спокійним голосом ніби перед роботою випив куча валерянки.
Ада: Вибачте директоре! Я вже приступаю до роботи
Адам просувається до стола відкриває ноутбук та чує як директор який стояв заду нього кидає на стіл стопку документів у синій папці та покидає робосе місце Адама. З першого же дня цей головний показує з себе холоднокровну гадюку японського походження. Причому за цією гадюкою сохне пів відео фінансів та віділ піару тоже по ньому сохне це взагалі адекватно?. Всі жінки здуріли побачивши директор у якого зміст як у жирафа під метер дев'яносто. У всьому іншому його можна назвати одним словом змія японського походження білого кольору з гострими, довгими кликами які митю пробиваються у шкіру разом з ядом що врпжає людину дуже швидко від чого вона помирає.Іминно так треба описувати нашого білошкорого з темними волоссям Аллана. По за очима Алана наш Адам назвав його містер королівська кобра. годильник який пробив 12 дня повідомляє всім робочим спуститися в хол щоб поїсти з робочою місця силою хлопеця заберає Еля яка попри свою мініатюрність все ж таки піднімає Адама та тягне ліфт у який перед відправкою заходить Аллан. Він стає спочатку коло Адама але до ліфту надходять ще більше і більше людей які заганяють Адама в кут але коли ще надійшли робітники то Алан який стояв перед Адамом повернувся до працівника надвиснувши над ним. Виявилося що він на голову вище самого Адама та в близі містер змія виглядає красиво. Особливо містер змія заставив Адама почервонітм але до серцевого приступу його довело те що стоячи в такій позі старший находився над його вухом пошепки говорячи.
А: я не думав що ти почервонів при види мене в близі Адаме!
Адам бачить як він ухиляється від чого червоніє ще більше. Чоловік все ще знаходиться близько коло його вуха Тому користається цим говорячи Адаму. Вже через пару хвилин ліфт відкривається на потрібному поверсі Аллан відходить від хлопеця направляється до виходу з ліфту. Адам виходить з ліфту дивитись на хол шукаючи очима свою подругу яка уже махала з столику коло вікна до якого вже йде Адам.
Е: Що ти такий червоний
Ада: жарко
Е: наш новий начальник такий красивий
Ада; згоден
Е: Адам він тобі подобається?
Адам: неа
Ема нічого не запідозрила тому спокійно вибирали що поїсти а згодом повернулися до роботи
×××××××××××××××
Адам. нарешті скинув з себе кросівки і одяг по дорозі до своє спальні. Він лягає у ліжко повністю оголений та думаючи про роботу не помічає як він торкається свого паху та тихо скрикує. Хлопець робить з пальців кільце по якому пару разів проводить по члену стогнучи у відкриту так що сусіди стукалт йому. Ліам знаходить на підлозі свою футболку кусаючи тканину він рухає рукою верх вниз до моменту поки на його пальці не стікає сперма тоді він зупиняється та повзе тою ж рууою якої надрочував до анального отвору у який входить одним пальцем все ще перебуваючи у мріях про секс з новим начальником про його руки які гладять його живі , губи які цілують його та шкіру залишаючи приємний осодок у вигляді засосів повзе до його паху облизуючи член по всій довжині перед тим як взяти його у рот повністю щоб головка упиралася йому у горлянку а після того як він кінче змусить його проглянути сперму до кінця. Вже після він потягне Ліама не кінець ліжка стане на коліна визилузючи пульсуючий анальний вхід після того як він розтягне його пальцями та кінчити у нього після довгих рухів та стримуляції вилиже його до чиста поки з його виходу буде витікати його сперма і щоб зупинити цей водоспад треба Було б його заткнути анальною пробкою. Йому вдалося кінчити з такими думками два рази але його задниця хотіла на щось насадитися тоді у допомогу прийшов силіконова іграшка член який Ліам прикріпив до шафи. Та пробує насаджуватися на нього але навіть після того як він знову кінчив Адам хотів справжній член згадуючи скільки місяців він без сексу.
вже наступного ранку на свому столі на Адама чекав розкішний букет троянд з запискою у середині . На щастя квіти стояли у вазі бо він би в кинув їх через вікно дізнавшись від кого це. Адам витяг квіти з вази направившися до кабінету директора якраз в той момент коли Адам спокій сидів писав документи але підняв погляд на того хто зайшов в кабінет. Злий Адам підійшов до його стола та прямо в лице кинув букет квітів на щастя він встиг ухилитися і букет полетів на підлогу.
Ала: Вчому проблема скажи мені
Адам: Звісно дякую за букет! Але ви тридцятиллітній збоченець!
Алан не встигає нічого сказати як Адам закриває двері та виходить з кабінету. Покарання Адаму пройшло через годину у вигляді великої стопки паперів яку він мав розібрати до кінця зміни якщо ні то він лишається на ніч.
°°°°°°°°°°°
Адам перебирає документи сидячи в кабінеті секретаря . Він уже як дві години перебирає документи але Алан все додає документи ніби вони у нього безкінечні. Вже будуч на середині стопки паперів в кабінет зайшов Аллан власною персоною. Він упирається спиною об стіну склавши руки на грудях дивляться на працюючого Адама.
Ал: ти думав що я тебе так легко вибачу! Хрин тобі Адаме
Чоловік затихає підходить до Адама за стіл він сідає на стіл з великою стопкою паперів які перевірили. Адам не звертає на нього увагу дальше перевіряти та підписуючи документи. Алан вирішує підбити його він торкається своєю долонею стегна Адама глядячи його. Адам відчуває його руку але не подає вигляду що його до чорта це подобається. Попри те що він знищив його подарунок та бачив як до нього заходила секретарка чесно кажучи він збирається вивести його на ревність за допомогою своєї подруги але поки що він буде видавати ніби його тут не має. Але його нерви не вічні Адам просто напросто встає з крісла та валить свого начальника на стіл на якому він сидів стаючи між його ніг не даючи йому встати.
Ал: Ви говорили що я збонченець! А сам зараз розкладаєте мене на столі
Ад: ви пане Алане мене нервуєте!
У кімнату без стуку залітає секретарка яка побачила цю дуже красиву картину.
С: пане Алан вас чекають..
жінка зупиняється бачучи картину вона обертається до них спиною
С: пане Алане на низу вас чекає ваш батько
Ал: скажіть що я виходжу!
секретарка закриває за собою двері а Алан користуючись здивуванням Адама зміг напасти на нього заду теж притуливши до столу.
Ал: Я тебе доб'юся
Алан цілує його у щоку відходить від стола та закриває за собою двері він проходить довгий скаляний коридор до ліфта опускаючись до першого поверху. Де вже вийшовши з ліфта та пройшовши хол побачив свого батька.
Ал: що сталося?
Тато: Як тобі керуються! Мій сину
Ал: Все добре тату! Я вже їду додому всіх відпустив!
Тато: передавай свої дівчині привіт
Ал: обов'язково але якщо ти не проти мені треба працівника привезли до лому
Тато: надіюсь що ти прийдеш наступного дня цілий
Ал: я теж! Я маю їхати
Тато: Добре тоді я їду до дому теж
чоловік сідає у машину та просто їде геть. Сам План повертається назад до ліфта де перехоплює втікача якого перекидує через плече та несе у свою машину. Алан садить хлопця на пасажирське сидіння а сама усідається за руль та трисне на газ. Хлопець легкої виїжджає за ворота компанії дальше просто їдучи по дорозі але навіть просто їдучи виходить затримка світлофор загорівся червоним тому прийдеться почекати.
Ад: ти маєш дівчину
Але: що?
Ад: ти не сказав що маєш дівчину і до мене зачіпався
Ал: Адам у мене нікого не має
Ад: я чув як твій тато говорив за неї хто вона?
Ал: у мене нікого не має
Адам повертає голову на нього прописуючи його гарного ляща. Після якого він відкриває двері з словами.
Ад: Не приходи до мене і не розмовляй зі мною! будь своєї курвою
не встигає Алан сказати ні слова як Адам з всієї сили закриває двері йде пішки до дому. Але коли бачить що засвітилося зеленим та знаймома машина поїхала Ліам почав бігти через вулицю яка переповнена людьми відчуваючи важкісиь у грудях а на щоки накочувалися гіркі сльози вілчаю що душать його і ще допомагає його душити відчай. З сльозами на очах він нарешті прибіг до дому швидко відкриваючи двері падає на диван у вітальні закриваючи очі на які знову навертаються сльози рукавом від робочої сорочки. Через деякий час він заспокоюється та засинає але через годину часу його будить дзвінок подруги Адам через просоння нащупує телефон відповідаючи на дзвінок.
Е: Ти знаєш що наш бос жениться
А: знаю!
Е: так розказуй
Адам розказав все що довго не хотів казати подрузі розказ Емма уважно слухала та робила якійсь висновки які потім промовила.
Е: нам треба його ревність
А: я згоден з тобою грати пару
Е: отже план такий робимо з себе пару днів пару якщо проканає то на першому же зборі він тебе опртходує
А: що за думки
Е: ти ж правда цього добиваєшся
А: так
Е: тоді до середи ми будемо парою і ти будеш дуже відверто одягатися
А: добре
•••••••••••••••••••••••
Наступний день був дуже нервовий для Адама через те що цілий день Алан водив якусь дівчину по офісі. Він вже пів години водить її за плече попри робоче місте Адама щось розмовляючи ти сміючись. Він доводить його а ще більше доводит Адам ти що цілує та обіймає свою подругу. Але терпець у нього не жилізний тому на обіді коли всі спускалися в хол Адам лишився працювати. Алан обходячи поверх зайшов до Адама на робоче місце. Заставши його в розплох.
Ад: Що ви тут забули! ви мали б своєю пасією розглядати ваші володіння
Ал: Можна на ти! Я хотів з повідатися!
Ад: Слухай ти! Йди звідси куди подалі, твоя пасія мене роздере якщо побачить нас двох
Ал: Щоб ти знав наш шлюб фейковий.
Ад: Така хороша жінка і шлюб не справжній! Не дай Боже! Та щастя вам і любові
Ал: Адам! Ти мені подобаєшся ніяка пасія не змусить тебе розлюбити
Ад: Я не можу відповісти тобі заємністю.
Ал: ти мені дійсно дуже сильно подобаєшся! Ти мені подобаєшся до останнього вдоху , я знаю що не вартую навіть твоєї волосини та твого погляду ! Але ти мені подобаєшся сонце!
Алан притискає його до стіни дивитися йому в очі легко наближається до нього чолом трохи доторкаючись губа об губу. Затягуючи у глибокий поцілунок з плетінням язиків але їх перериває голос заду.
С: пане Алан я вас по всюди шукаю! У вас з відділами конференція! пане Адам скажіть всім відділам про збір! Доречі я нічого цього не бачив!
Другий секретар з посмішкою покидає кімнату за нам це ж робить Алан. Сидячи на конференції щей під боком директора який з кожною секундою їсть Адама поглядом добре що у нього під боком була Емма яка відволікала хлопеця. Вся компанія бачила як директор їв поглядом Ліама. До Чортків хтиво та брудно дивиться не нього на щастя ця конференція на на довго Тому після неї він втік а уже вечері у чаті групи обговорювали відпочинок на вихідних всі вирішили збиратися у гори поділившись машинам по двоє - троє чоловік. П'ятниця пройшла достатньо швидко а вже в суботу після обіду всі працівники зустрічаються коло офісу та починає ділитися.
Еліза: Адам тут нехай нас поділить.
Агнес: думки Адама ви не питаєте
Бетті: Адам не хвилюйся Зараз поділимося
Крісті: я буду з своїм котиком
Давид: Кріс відстань!
Бетті:
Еліза - Давид
Агнес - Бетті
Кріс з ким?
А: з нами їде секретар так що вона з секретарем
Бетт: Кріс - секретар 1
Емма ти?
Не встигає дівчина нічого сказати як Єва говорить
Е: я їду своєю машиною якою приїхала
Бетті:
тоді лишаються тільки
Алан та Адам та другий секретар з ними
( я знаю що він міг сісти з Емою але так не цікаво)
Другий сакретар той хто побачив поцілунок та весь час прикриває свого боса та працівника хоча міг цього не робити він добра душа. Майже всю дорогу воно розмовляли коли наш Алан спокійно віка машину. З першу машину мав вести секретар але Адам відмовив йому та сам сів за руль машини хоча секретар говорив що не хоче ризикували життям свого боса точніше сина свого боса. Ще плюс до того він сидить коло Адама. Вже на середині дороги вся машина спала шуми мотора машини та рівна дорога дорівнює сон обох персон у нашій машині. Алан поки Адам не спить він зупинився на дорозі взявши його ноги поклавши на його ноги на своїй коліна та накриває ноги своїм піджаком. Дорога була досить чиста багато машин не було можна спокійно собі їхати причому секунду назад він спокійно їхав поки телефон на підставці під кружку не почав вірувати а Алан обережно намагається взяти телефон та відповісти на дзвінок.
* розмова японською*
А: У чому проблема
?: та ні вчому! у твоєму офісі зрадник
А::саме він зливає всю інформацію?
?: Скоріше за все так! Офіс 2 намагається знайтм джерело втіку інформації
А::Я дуже надіюсь що ці людьми не дуже близька мені
?: Це може бути і він але пернривши його інформацію то він чистий
А: а секретарі
?: Один чистий а у другого був тюремний срок
А: у якого тюремний срок
?: у другого твого секретаря тюремний срок! якщо треба більше інформації дзвони до Юрі вона знайде тобі потрібну інформацію
А: Вона знайже все що потрібно?
?: так знайде вона зможе це зробити
А: дякую тобі за допомогу гроші будуть пізніше
?: Я знаю! допобачення
Алан пише Юрі яка відповідає через годину вже на місті. Адам прикинувся на гойдальці коло палатки де всі готують їжу окрім директора який сидить коло шашлика. Адам спустився в низ до Аллана побачивши його він підійшов заду та обійняв його на що чоловік спокійно повернувся до нього обличчям.
А: що за приливи емоції?
Ад: Просто захотілося тебе обійняти
А: дійсно дихни!
Ад: Ей не хочу!
А: тоді я буду думати що ти п'яний
Ад: думай що хочеш я йду до гори допомагати Еммі
А: угу
Адам піднімається до гори заходить в палатку де Емма ріже овочі. Він підходить до Емми заберає у неї ніж і сам починає різати овочі.
Ад: я поріжу
Адам посаду переходить від моркви до цибулі над якою хочеться плакати. Адам робить перший поріз але заду нього стає Алан тримаючи ніж одною рукою разом з Адамом.
Ад: пане Алан! відпустіть ніж
Ал: якщо я не хочу відпускати а хочу допомогти тобі!
Ад: Відколи на ти?
Ал: завжди говорив на ти до тебе!
Ад: Точно ми від не давна говориш мені на ти
Ал: згадав? сонце моє
Ад: від коли я сонце ?
Ал: від сьогодні
Не далеко від них почувся шуш Адам ліктем відштовхнув Алана. Все ж коли всі інші піднялися то застали Аллана який тримається за живі і Адама який ріже цибулю. У голові Емми зразу зійшовся пазл того що сталося. Тому вона підійшла до Адама забрала у нього ніж тихо шепчечи йому на вухо.
Е: Забираю бо ще пана Алана вб'єш!
Ад: я нікого не збираюся вбивати
Єва стає нарізати цибулю яку згодом кинула у миску з іншими продуктами. Якраз шашлик на той момент разом з салатом були готові. Всі працівники сіли за стіл Адама посадили між Аланом і Еммою. Двоє старших працівників відкоркували вина по трохи наливаючи молодшим у стакани після чого голосно сміючись стикаються стакани випиваючи вино залпом. Після старші кидають кожному по салату та м'ясцю у якості закуски. Вже після втрачаючи другий ,третій, четвертій, п'ятий стакан. Після якого всі були в зюзю п'яні до такої степені що один з працівників запропонував гру. Суть гри така передати салфетку в губи своєму сусіду так щоб вона не впала на землю хто впустить салфетку програв. Перший старший секретар витягнув салфетки торкаючись її губами передає іншому секретарі а той ще іншим людям.. Коли черга доходить до Алана і Адама чоловік спеціально зробив видих через рот зробивши так щоб салфетка відлетіла від його губ до який наближається Адам. Він торкається його губ зробивши не великий легкий поцілунок . який навів гул серед працівників. Але салфетка пішла дальше ніхто не сказав що вони програли вже йдучи по другому колу Емма передаючи салфетку не витримує її і салфетка падає на землю. Емма разом з своїми сусідом випивають п'ять стопок вина розклеївшись остаточно. Всі швидко поприбирали та розійшлися по палатках , машинах. На Адама тільки чекають пригоди , він чекає коло машини Аллана вглялуючись у темряву коли заду нього вже йде Алан який стає позаду нього торкається талії та кладе своє підборіддя на його плече.
Ал: Адам ти не очікував
говорить Адам проводячи носом про його шиї відчуваючи як він тремтить. Адам повертається до машини та відкриває двері заду його штовхає Алан на заднє сидіннє також він сам зайшов та закрив за собою двері. Алан обережно підійшов до Адама сидячим перед ним не кріслі. Він обережно приліг на нього зверху коліном розкриваючи його ноги. Він треться своїм пахом об його анальний вхід ведучт пальцем від плеча до грудей. Губи доторкаються одного соска пососуючи його а кінчик язика торкається та крутиться навколо м'ягкого соска. Потім губи розслабляються та язик ласкавого полизує трохи солену шкіру. Після чого губи накривають другий сосок своїми мокрим щойно змоченими слюною губами. Стегна Адама під свідомо труться об пах старшого. Він відчуває твердий член у штанах свого босса який твердіє після кожного стогону які вимовляють губи Адама коли він його торкається. Його груди, плечі , шию лижуть та покусують залишаючи за собою фіолетові "рани". Адам починає глибоко дихати соромлячись долонею торкається його плеча погладуючи його широку спину тягнучи його не себе. Хлопчина облизує свої губи та відчуває як долонь хлопця торкається його живота тепла долоня торкається вставного члена рухаючи верх вниз повільно щоб розстягнути насолоду від сторіну який видає Адам. Молодший ще раз стогне та відкидає свою голову назад закочуючи очі від задоволення. Пальці вбиваються в спину мнучи шкіру хлопець не може стримати гучній стогін від ласк з верху. Коли хлопець заду пристроюється та розтягує молодшого роблячи з двох пальців ножиці які розтягують його анальний вхід , після того як додається третій палець який вже остаточно здіймає симпатичні губи стогіном. Алан дивитися як Адам закочуює очі він ще одного потужного руху з боку старшого і здається ще момент та молодший витратить свідомість від пере збудженння. Старший змашує його перевернутися на живіт тримаючись за спинку сидіння.
А: ти готовий зустрічатися зі мною
Адам мовчить поки Аллан не входить і з гучним стогіном він говорить
Ад: Алан!
Він почав підніматися коли сильні руки обхватили руками його талію та потягнули хлопця на себе. Долонь нажала на точку у районі лопаток що заставило хлопця прогнутися. Та ще більше витягнути задницю. Його теплі руки перейшли на задницю та жжав їх. Він хотів зняти вже нарешті з нього білизну. Він подивився на вхід який весь був у смазці. Він наблизився до його його входу облизавши його вхід облизавши губи. Він ввійшов у вхід язиком рухаючи ним намагаючись знайти простату яку він знайшов через пару хвилин коли вирішив випрямити Адама. Він обережно опустав його заразу наткнувшись на простату після Адам з гучним стогіном кінчив. Після чого обережно лягає на крісла накрившися одіалом тулячись один до одного.
Ал: ти мені подобаєшся!
Адам помалу засинаючи відповідає йому.
Ад: Ти мені теж!
_________________
В мене звісно є продовженням але я поки що даю цей розділ як практика.
Дуже надіюсь що вам зайде
Анонімка ❤️🔥
ВИ ЧИТАЄТЕ
Секрет Аллана
Короткий рассказАлан - тридцятиллітній наступник компанії який не давно вступив на пост директора компанії. Адам - голова фінансового відділу наближеного до директора. Який розуміє що до нього домагається на 3 роки старший директор .