1.BÖLÜM
Merhaba!Ben üniversite öğrencisi Olivia.Amerika da dünyaya geldim.21 Yaşındayım,hikayemi dinlemeniz benim icin cok onemli ★
Bir sabah Olivia yataktan büyük bir kabusla uyandı.Çok kötübir rüya görmüştü.
O-"Ahh...! Korktum sanki gerçekti!bacaklarım,ellerim,kollarım uyuştu."
Olivia rüyasında asansör de mahsur kaliyordu ve ölüyordu.Bu eminim hepinize korkunç gelir ama bu Olivianin aliskin oldugu bir şeydi.
Olivia elini yuzunu yıkadı ve kahvaltı ettikten sonra okula gitti.Okulda kankaları ejsik olmazdı.Bunlar Emily,jim ve Coke'ydi .Olivia okula gider gitmez Emily;
E-"Kızım şu sana attigim kız varya acayip iyi ben hep ondan alışveriş yapıcam baya indirim vardı geçen"
O-"Ooo...Birileri kafaı takmış yine"
(Zil çalar)
O-"Ayy...Ben b hocaya amma gıcık oluyorum girmesekmi derse"
C-,"Olmaz kızım zaten çok devamsızlığımz var sınıfta kalmayalım bide"
O-"Ya off bisey olmaz zaten bahanemiz çok"
Hoca sınıfa girer ve "Çükarın kağıtlari sözlü yapıcam!" Der.Ama olivia ve arkadaslari coktan gitmislerdi.
J-"Kacmasamiydik acaba yaaa"
O-"Kanka Dünyaya 1 defa geliyoruz abartmayın.
Olivia ve arkadaşları okuldan sonra hep gittikleri CazyBurger e gittiler.Bu mekan çok büyük tü ve dünyanın en iyi hamburgercisiydi.Olivia ve arkadaşları yaklaşık 6 yıldır geliyor.Olivuanin gözüne takılan birşey vardı oysa....
O-"Şu kim yenimi geldi acaba?"
E-"Bilmiyorum çağralım bence. pardon bakarmısınız!?"
(Garson:G)
G-"Buyrun!Ne istemiştiniz?"
*Hepsi hambutger sipris eder*
J-"Şuna bak benim buna içim hiç ısınmadı...!"
O-"Bana sırıtıyor.Neyse ben lavaboya gidicem hemen gelirim!"
Olivia asansöre binerek 4. kata çıktı.Garsonsiparis leri getirmişti.Daha sonra garson gizlice asansöre binim Oliviayı takip etti.Garsona gelirsek garson:
ADI:CHONY
YAŞ:26
Bu garson 34 kişiyi öldürmüş ve hertarafta aranan bir profesyonal katildi.Şimdiki hedefi Olivia idi.Olivia lavabodan ciktiktan sonra garsonla karşılaştı.
G-"Çok pardon! Pockram adresinizi alabilirmiyim?"
Olivia şaşkın bir halde;
O-"t-tamam da biraz ani olmadımı?"
Dedi olavia.Garson göz kırparak gitti.Olivia bu yaşadıklarını arkadaşlarına anlatmak için hızlıca oturdukları masaya gitti ve olan biteni anlattı.
J-"Bu gerçekmi?Çok sevindin eminim senden hoşlanıyordur."
E-"Senin adına sevindim!Bu arada saat geciyor hadi bize gidelim."
Dedi emily.